Přestavba RRC na 4,6 V8
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
napr Crower 50229
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Měl jsem Crowery, ale i podle informací s Paulem z V8tuner, který je přestal prodávat, měli problémy s kvalitou. Moje Crower měla po 8000km na jednom válci "ťukance", jako kdyby se tam vytrhával kov. Nyní jezdím Kent cams High-Torque, ale prý byli dělané právě pro Paula a ten už není mezi námi.
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Ten Crower mi doporucil prave Paul. Ale uz je tomu 5 rokov.
Kent cam su tiez OK. Este su tusim Piper a mozno zopar dalsich...
Kent cam su tiez OK. Este su tusim Piper a mozno zopar dalsich...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Děkuji to jsem potřeboval je jich mnoho a už jsem se v nich ztrácel



101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
Re: Přestavba RRC na 4,6 V8
Používám vačky Piper od RPi.Dá se vybrat a s nimi prokonzultovat jakou potřebuješ,podle toho,jakou máš představu o výkonu a průběhu kroutícího momentu.
Mají k nim i stavitelné sady rozvodů.Jen připomínám,že u takových staveb a vlastně všech zásadních opravách motorů V8 je pak nutné nastavit předpětí hydraulických zdvihátek,mají to popsané na webu.
Mají k nim i stavitelné sady rozvodů.Jen připomínám,že u takových staveb a vlastně všech zásadních opravách motorů V8 je pak nutné nastavit předpětí hydraulických zdvihátek,mají to popsané na webu.