Smazat - děkuji
Moderátor: stan
Smazat - děkuji
Čau,
jednoho dne bude na prodej - až se někdo ozve a uvidím seriózní zájem.
Kupovaná nová v ČR v Landrover Zlín, pak daná na protiúčet, když pán kupoval své ženě opět D4 (co jiného taky že..?), ale mladší a v tu chvíli jsem to koupil já. Před prodejem ještě udělali rozvody, jak vepředu, tak vzadu + nějaký blbiny, aby to bylo pořád ještě navoněný auto..
No a já jsem do toho během cca 5-ti let namontoval skoro vše co jde (výčet nebude úplný):
- Anitas
- šnorchl (udělaný tak, aby těsnil)
- ochrana světel
- 4xdistančky na kolech
- žebřík
- držák 5 kola se schránkou
- LED
- pevnostní prahy
- navíjedlo 5,4t (kabel, dálka + ovládání i na palubce)
- komplet ochrana spodku
- nový kompresor - už AMD, včetně updatu softwaru
- .....
Není to leštěnka, ale vždy dostala vše co potřebovala. Naposledy to byly položky jako přepouštěcí ventil mezi turby (15 tis. Kč) a chladič paliva, který tekl (cca 25 tis.Kč). Olej samozřejmě po 10 tis. km. Motor je původní, má najeto 243 tis. a dostává péči, aby byl pořád v kondici (čištění vstřiků). Své auto mám rád, tak se podle toho k němu chovám.
Cena 399 tis. Kč. Při seriózním jednání přidám spaní se šuplíky dovnitř.
Tel.: 607060684
jednoho dne bude na prodej - až se někdo ozve a uvidím seriózní zájem.
Kupovaná nová v ČR v Landrover Zlín, pak daná na protiúčet, když pán kupoval své ženě opět D4 (co jiného taky že..?), ale mladší a v tu chvíli jsem to koupil já. Před prodejem ještě udělali rozvody, jak vepředu, tak vzadu + nějaký blbiny, aby to bylo pořád ještě navoněný auto..
No a já jsem do toho během cca 5-ti let namontoval skoro vše co jde (výčet nebude úplný):
- Anitas
- šnorchl (udělaný tak, aby těsnil)
- ochrana světel
- 4xdistančky na kolech
- žebřík
- držák 5 kola se schránkou
- LED
- pevnostní prahy
- navíjedlo 5,4t (kabel, dálka + ovládání i na palubce)
- komplet ochrana spodku
- nový kompresor - už AMD, včetně updatu softwaru
- .....
Není to leštěnka, ale vždy dostala vše co potřebovala. Naposledy to byly položky jako přepouštěcí ventil mezi turby (15 tis. Kč) a chladič paliva, který tekl (cca 25 tis.Kč). Olej samozřejmě po 10 tis. km. Motor je původní, má najeto 243 tis. a dostává péči, aby byl pořád v kondici (čištění vstřiků). Své auto mám rád, tak se podle toho k němu chovám.
Cena 399 tis. Kč. Při seriózním jednání přidám spaní se šuplíky dovnitř.
Tel.: 607060684
Naposledy upravil(a) DiscoDrak dne 01 čer 2021 16:14, celkem upraveno 1 x.
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Hele jelikoz mam D3 uz treti mesic nepojizdnou a zacina me srat tak bych mozna i zajem mel, i kdyz vim ze by to bylo z deste pod okap.
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Není problém - pokud je vážný zájem, tak cinkni a přijeď se podívat.
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Jo a ještě k popisu jsem zapomněl celkem důležitý věci:
- polybushe na celém autě = ano, auto je tvrdší, ale podvozek něco vydrží a člověk se nemusí bát, že bude furt měnit ramena
- EBC sportovní brzdy se zelenými destičkami na celém autě - lze na ně dát 17 palců kola (!) = včetně třmenů
Čus
- polybushe na celém autě = ano, auto je tvrdší, ale podvozek něco vydrží a člověk se nemusí bát, že bude furt měnit ramena
- EBC sportovní brzdy se zelenými destičkami na celém autě - lze na ně dát 17 palců kola (!) = včetně třmenů
Čus
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Šuplíky v ceně. Toho kluka si nechám..
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Sedačky v hadře?
Nebyla by nějaká fotka vnitřku? Páč to mám daleko jak sfiňa. A jinak je pěkně hnusná.
Nebyla by nějaká fotka vnitřku? Páč to mám daleko jak sfiňa. A jinak je pěkně hnusná.
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Ahoj, jen pro zajímavost proč si dával ten držak na rezervu? Ze spodu se nevešla? Mám podobnou D4 a zvažuju nákup nových pneu Good Year Wrangler standartního rozměru 255 55 19 tak abych se nedivil.
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Ty se ti vejdou bez problémů.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Tak tobě to fakt fotit nebudu, ty "hadro"... ) Koukej se dojet podívat - máš to 15 min...
Jen aby tě nepředběhnul tvůj švagr, kterej kolem ní dnes kroužil na naší ulici...
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Ne, ne vešla - 255/55R19 je origo, tedy se vejít musí...
Naštvala mě jedna celkem důležitá věc o které jsem doma, když jsem zbrojil auto nepřemýšlel. Jak je vidno na obrázcích, tak mám udělané spaní - taková bytelná konstrukce se šuplíky přikurtovaná šrouby na oka v ložném prostoru. No a v Albánii se mi stalo, že ke sklonku dne, kdy už jsme toho měli opravdu dost jsem buchnul pneu. Cca v 7 večer - navíc v nahovno místě, vedle auta břeh a na druhé straně sráz.
No a když mi docvaklo, že abych povolil rezervu, tak bude muset celé spaní se šuplíky ven, tak mě polilo horko. To už zažít nechci. A když jsme to dostali ven, tak vytáhnout tu rezervu, když auto leží břichem na pupku mezi kolejema bylo taky záživné.
Tenhle držák stojí cca 7 tis. (plus krabička za 3.tis) a práce k tomu. Navíc se dá celkem rychle oddělat, kdyby na STK někdo byl proti - což se mi ale nestalo a auto je na STK foceno i s tímto držákem a v poho prošlo.
A dále to rozšíří možnosti: přídavná nádrž na naftu dole místo rezervy (už se bohužel nedá legálně koupit - leda udělat), nebo na vodu s čerpadlem, nebo druhé rezervní kolo,... nebo co si vymyslíš)
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Držák rezervy lze zapsat. Krom pneu mám zapsáno vše
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Ahoj prosimtě, ten držák kde se dá sehnat, a uchycení je jak, když není v pevnosťáku? děkuji
Honza
Honza
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Čau,
vyrábí to poláci MP4x4 a já to koupil přes www.opservis.cz:
https://www.opservis.cz/drzak-rezervy-lr-d3/4
A koukám, že buď zdražili, nebo jsem si to pamatoval blbě - je za 9.500 Kč
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
A tady je ta schánka kterou tam mám:DiscoDrak píše: ↑22 dub 2021 11:47Čau,
vyrábí to poláci MP4x4 a já to koupil přes www.opservis.cz:
https://www.opservis.cz/drzak-rezervy-lr-d3/4
A koukám, že buď zdražili, nebo jsem si to pamatoval blbě - je za 9.500 Kč
https://www.opservis.cz/skrinka-na-pris ... i-zamykaci
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Já mám od fabryka4x4 a jeden navíc má soused. Nabourali do něj auto se opravilo a prodalo bez držáku tak má jeden nepoužitý
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
15 minut, když se budu loudat.
Šváru jsem masíroval fčéra aby to vzal, abych na ninemusel myslet.
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Děkuji všem, zní to dobře, a zase mám brouka v hlavě, jen to otevírání kufru na "dvakrát" mě trochu odrazuje.
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D4 - 3,0TDV6 Expediční
Co otevírání kufru na dvakrát. To nikoho nezajímá, ale ten designový prvek, to je věc. Tento navíc skutečně zvýší schopnosti auta v terénu, teda alespoň z pohledu toho, jak v terénu řešit defekt, když nemám jeřáb.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo