Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od eliott » 22 kvě 2021 13:35
No ten motor je neštěstí, ale pokud ti nevadí v RR diesel, dá se vyměnit za 200/300tdi a pokud je bez koroze, ušetříš tak 800 000 za renovaci.
-
discovery1liptov
- Příspěvky: 1196
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
#3
Příspěvek
od discovery1liptov » 22 kvě 2021 21:09
Preto je ta cena taka lebo s VMkom su tie kusy podstatne lacnejsie mi sme dali za zhnity 2door 12tis. 200tdi.
-
matozv
- Příspěvky: 321
- Registrován: 01 zář 2017 14:06
- auto: RR sport, D2, D3, D4
#4
Příspěvek
od matozv » 23 kvě 2021 01:52
Co je na tom motore take zle? Vobec to nepoznam
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od Mirko » 23 kvě 2021 08:24
A) jeho traktorový projev, který se nehodí k Rangovi, a B) jeho spolehlivost, která se nehodí vůbec nikam. Jsou to motory původně snad pro lodě a stavební stroje, tzn. práce trvalá v relativně nízkých otáčkách. Má to pro každý válec vlastní hlavu a hlavové těsnění a většinou z toho je něco na odchodu. 2,5 td bylo prý o něco lepší, ale je to srovnatelné s tvrzením, že španělská chřipka je lepší než lepra. Tdi je sice spolehlivé, ale dle mého zůstává bod A)
-
eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od eliott » 23 kvě 2021 10:06
-
matozv
- Příspěvky: 321
- Registrován: 01 zář 2017 14:06
- auto: RR sport, D2, D3, D4
#7
Příspěvek
od matozv » 23 kvě 2021 10:23
Aha takze je to taky dieslovy talian z 90tych

.nieco podobne ako 3,1td v grand cherokee. Ok dakujem za radu. Ale ked chcem kupit nieco take oldtimerove a nechcem dat do toho viac € tak v celku ok napad nie?
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od Mirko » 23 kvě 2021 10:46
S tím Grand Cherokeem ses trefil, je to prakticky stejný základ motoru od stejného výrobce... Na druhou otázku si musíš odpovědět sám - Oldtimer dle mého musí hlavně bavit majitele. Jestli to má být koníček, tak bych osobně raději šel do staršího s V8.
-
matozv
- Příspěvky: 321
- Registrován: 01 zář 2017 14:06
- auto: RR sport, D2, D3, D4
#9
Příspěvek
od matozv » 23 kvě 2021 10:58
To ano v8 ale zase investicia je uplne niekde inde. Toto mi pride najlepsia cena co som zatial videl a povodny stav bez offroad uprav. Ma (vraj) dokonca servisnu knizku.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
Francek.
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 říj 2018 08:10
- tel.: 604433233
- auto: Land rover 109
- Bydliště: Cheb
#10
Příspěvek
od Francek. » 24 kvě 2021 21:08
Radsi bych si připlatil a šel do 200 nebo 300tdi když už to má být nafta , VM nebo něco tomu podobné jsem měl v Cherokee a nikdy víc . Nikdo to nechtěl opravovat
-
gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
#11
Příspěvek
od gibson » 24 kvě 2021 22:01
je to klasik takze keby ze je fakt zdrava kastna a interier tak by som to bral a dal tam V8cku

-
MadTom
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#12
Příspěvek
od MadTom » 24 kvě 2021 22:03
Tady padla jiná věc, koupit to s VMkem levné a bez koroze a přestrojit na 300ku. Ve výsledku by to mohlo vyjít levněji, než auto s 300kou a korozí. V8 tak nějak ponechávám stranou. Oprava koroze je celkem problém, oproti třeba výměně motoru.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo