RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Oki
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1079
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Táto informácia je hodne cenná.
Funguje skvele Diik
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Řešil tu někdo vakl na origo kouli (až v tom hranatém profilu 50x50, kde se to kotví na čep)? Můj poslední RR má ten vakl extrémní a přemýšlím, jak nejjednodušeji to vymezit, než to zahodím a koupím jiné železo
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Mel sem stejny problem pred deseti lety. Klasicky jsem to zavaril a vyreseno.Lukasino píše:Řešil tu někdo vakl na origo kouli (až v tom hranatém profilu 50x50, kde se to kotví na čep)? Můj poslední RR má ten vakl extrémní a přemýšlím, jak nejjednodušeji to vymezit, než to zahodím a koupím jiné železo
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No to se mi zrovna dělat nechce
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Musis umet prijmout radikalni reseni. Odrezat to pripadne jde taky.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- PetrVIVIVI
- Příspěvky: 79
- Registrován: 26 úno 2018 15:45
- auto: RR V8 (M62)
- Bydliště: Ostrava
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj. Přidávám se do party a díky Kokeškovi (moc děkuji jako vždy) budu majitelem l322 m62 s plynem. Jelikož jsem plynem naprosto nepolíbený (nevím ani jak to natankovat) zeptal bych se zde zkušenějších na pár naprosto triviáních otázek. Mám tam STAG-300-8 qmax basic a nádrž místo rezervy. Jako vždy tomu chci dát maximální možnou péči.
Kde tankovat kvalitní lpg nebo to je jedno?
Je potřeba přimazávaní ventilů nebo to motor zvládá v pohodě. Nebo jak poznám že to tam mám.
Jak měřit spotřebu?
Co se ukazuje za spotřebu na palubovce?
Jak často jezdit na benzín? Třeba 1:5 (benzin:plyn) nebo to je jedno.
Auto startuje na benzín a pak po čase přepne na lpg?
Používat Aditiva do benzinu na udržení cistoty benzínových vstřikovačů?
Když pojedu dlouhou trasu dálnice je lepsi jet na benzín a lpg třeba na město a krátke trasy?
Je dobré používat přípravky na čištěni olejového prostoru a pak aditiva do oleje?(BG)
Děkuji moc Petr
Kde tankovat kvalitní lpg nebo to je jedno?
Je potřeba přimazávaní ventilů nebo to motor zvládá v pohodě. Nebo jak poznám že to tam mám.
Jak měřit spotřebu?
Co se ukazuje za spotřebu na palubovce?
Jak často jezdit na benzín? Třeba 1:5 (benzin:plyn) nebo to je jedno.
Auto startuje na benzín a pak po čase přepne na lpg?
Používat Aditiva do benzinu na udržení cistoty benzínových vstřikovačů?
Když pojedu dlouhou trasu dálnice je lepsi jet na benzín a lpg třeba na město a krátke trasy?
Je dobré používat přípravky na čištěni olejového prostoru a pak aditiva do oleje?(BG)
Děkuji moc Petr
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Plyn už dlouho nemám, ale jednu zkušenost z nedávné doby - auto na plyn, většinu času jezdilo na plyn, postupně to startovalo na benzín hůř a hůř. Nakonec problém byl v kvalitě benzínu, který se díky biosložkám v něm postupně v nádrži kazil, až to přicpalo jako filtr tak vstřikovače. Ve všem bylo něco, co vypadalo jako sliz. Výsledek - rozborka benzínové palivové soustavy a komplet vyčištění. Od té doby tam lije jenom 100 oktanový super benzín, který by měl být bez biosložek. A to ne kvůli výkonu, ale čistě kvůli životnosti, protože na benzín pouze startuje. Stejně problémy potom se stavebními stroji na benzín - pokud se tam na podzim nechal ten obyčejný, tak na jaře se to nedalo nastartovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- pojir
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jo, nejpodstatnejsi je bych rekl mit benzinovou nadrz spis plnou nez mit jak je rok dlouhy jen trochu na dne. A tankovat benzin, ktery se nekazi (protoze nema bioslozky) - to jsou ty vysokooktanove u nekterych (!) cerpacich stanic nebo obycejny natural 95 u EuroOilu. A menit LPG filtry jednou za rok.
A jinak auto stratuje na benzin a na plyn prepne az po zahrati - to bys mel videt podle blikajici/svitici diody na ovladacim tlacitku plynu.
Spotrebu merit kllasicky jako za starych casu - tankovat plnou, resetovat pocitadlo a pouzivat kalkulacku. Nebo se o spotrebu nestarat, to taky dobre funguje.
A jinak auto stratuje na benzin a na plyn prepne az po zahrati - to bys mel videt podle blikajici/svitici diody na ovladacim tlacitku plynu.
Spotrebu merit kllasicky jako za starych casu - tankovat plnou, resetovat pocitadlo a pouzivat kalkulacku. Nebo se o spotrebu nestarat, to taky dobre funguje.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj len moja skusenost od januara mám také auto s plynom ... bol som na celkovej kontrole a menili mi filtre a neskor aj plynové vstrekovače postupne som si to vychytal:) určite ak nevieš v akom je stave chod ku plynarom nech ti to pozru a velmi sa mi osvečilo tankovať 100oktan u nás na OMW/SHELL/SLOVNAFT na 95tku som zabudol potom ako sa to auto začalo správať iked stoji 1,69 eur/ L
jazdím vačšinou 5 LPG nádrží a potom 1/2 benzínovej nádrže. Spotreba mi vychádza 20l LPG na 100km ale to je kombinácia dedina/mesto/dialnica a vačšinou šoferuje manželka:)
Samo.
jazdím vačšinou 5 LPG nádrží a potom 1/2 benzínovej nádrže. Spotreba mi vychádza 20l LPG na 100km ale to je kombinácia dedina/mesto/dialnica a vačšinou šoferuje manželka:)
Samo.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Já mám nastavenou jízdu trvale na obě směsi. 90 procent plynu a cca 10 procent benzinu. Jde to i takto a nic tolik netrpí
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ventilové sedla mas dělané? Co to máš za systém? DíkyRennie píše:Já mám nastavenou jízdu trvale na obě směsi. 90 procent plynu a cca 10 procent benzinu. Jde to i takto a nic tolik netrpí
(Ventilové sedla jsou problém jen u Jaguar motorů, ne BMW …. pro ostatní)
Sent from my iPhone using Tapatalk
- PetrVIVIVI
- Příspěvky: 79
- Registrován: 26 úno 2018 15:45
- auto: RR V8 (M62)
- Bydliště: Ostrava
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Chystám se na přetěsnění vík m62. Pojedu dle workshop manuálu a youtube. Jediné co nevím jaké těsnění vzít. Elring jsem našel že se dělá i malinko jíné než OE-má to smysl? Poradí prosím někdo co vše k tomu budu potřebovat? Chci dát i těsnící silikon na místa dle manuálu nebo to mám objet silikonem po celém obvodu? Děkuji moc
-
- Příspěvky: 364
- Registrován: 09 říj 2019 19:45
- tel.: čierny
- auto: RR L322, w140 S500,
- Bydliště: Trnava
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Už dávnejšie som sa chystal skontrolovat žhaviče, lebo na diag hlasilo chybu žhaviča. Tak som to rozobral a nakoniec som zistil ze zo 6 žhavičov, 3 nešli. To je zaujimavé že to uplne v pohode štartovalo. Sice v zime pri vačších mrazoch to par sekund po naštartovani vynechavalo, ale aj tak celkom fajn ked to žhavilo iba na 3.
- PetrVIVIVI
- Příspěvky: 79
- Registrován: 26 úno 2018 15:45
- auto: RR V8 (M62)
- Bydliště: Ostrava
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj. Zima se blíží tak bych rád načnul téma zapalovacích svíček. Chtěl bych je vyměnit na mém l322 m62 4.4 LPG a těch typů je opravdu hodně takže nevím po čem sáhnout. Na plyn a benzín jezdím tak půl na půl zatím.
Má smysl tam dávat svíčky s označením CNG/LPG nebo je to úplně jedno?
Iridium nebo platina?
Děkuji moc
Má smysl tam dávat svíčky s označením CNG/LPG nebo je to úplně jedno?
Iridium nebo platina?
Děkuji moc
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Mě vždycky radili dát tam co tam patří podle výrobce, bez ohledu na lpg
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
A měnit o polovinu dříve.
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 úno 2020 10:10
- auto: L322 3.0TD6
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Ahoj, občas si moje L322 dofoukne po delším stání na nerovném parkovišti (pravá strana mírně z kopce) - přední pravou stranu
Chtěl bych zkusit udělat kalibraci podvozku, ale trochu tomu nerozumim, v návodu je měřit od středu kola k lemu a origo hodnoty předek 493mm / zadek 483mm, na mě ale vykouklo tohle
mám teda udělat kalibraci - změřit a napsat naměřený hodnoty a nebo napsat ty origo?
Díky
Chtěl bych zkusit udělat kalibraci podvozku, ale trochu tomu nerozumim, v návodu je měřit od středu kola k lemu a origo hodnoty předek 493mm / zadek 483mm, na mě ale vykouklo tohle
mám teda udělat kalibraci - změřit a napsat naměřený hodnoty a nebo napsat ty origo?
Díky
L322 3.0TD6 Epsom Green
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Netuším přes co to děláš, v originál diagnostice se to měří svisle od středu kola po lem. Nemá logiku, aby jsi při kalibraci zadával nějaké předepsané hodnoty, musíš tam dát aktuální.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 20 úno 2020 10:10
- auto: L322 3.0TD6
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
ok díky, tak to tak udělám ... tohle je IID tool, hledal jsem jak se to dělá a v návodu k IID je tabulka origo hodnot, tak mi to přišlo divný proč tam vubec je a proč jsou ty hodnoty tak jiný
L322 3.0TD6 Epsom Green