
F2 freelander II.
Moderátor: Safraporte
tak jsem se byl svést .......co říct.....to musím mít!!!
Rozhodil jsem ještě pár sítí a uvidím,ale chytlo mě to!!!
I to startování na čudlík no mazec
super
jenom poznámka mého kámoše,má to u mercedesu u dodávky a nadává na to jak špaček,už pro něj museli kolikrát přijet aby odjel
asi má pondělní nebo páteční auto
Rozhodil jsem ještě pár sítí a uvidím,ale chytlo mě to!!!
I to startování na čudlík no mazec

jenom poznámka mého kámoše,má to u mercedesu u dodávky a nadává na to jak špaček,už pro něj museli kolikrát přijet aby odjel

asi má pondělní nebo páteční auto

LR 2
Mám také pěkného LR 2 HSE Prémium v černé metalíze. Mám najeto asi 6 tis km a jsem velmi spokojen. Líbí se i ostatním, protože se mi už někdo podepsal na dveře hřebíkem. Fakt dobré auto, jenom nevím, jak se dostat na výrobcem deklarovanou spotřebu. To by mě asi museli tahat na laně. Pavel
mame na nom zatial 800km a spotreba je zatial 9--9.5l. ale da sa aj za 7.7 ale s lahkou nohou 

. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Spotřeba LR 2
spotřeba je asi fakt to poslední, jelikož LR si asi nekoupí nějaký ekonomicky smýšlející člověk. Je to o pocitu. Nicméně u každého auta mě zajímá jak na deklarovanou spotřebu přišli. Já mám automat v naftě a jezdim za průměr 10 l. To jezdím v klidu do 120 Km/h
asi to bude tak, že místo lehké nohy mám kopyto 


Slovenský Grob
ÓÓÓÓ vidím, že je tady někdo ze Slovenského Grobu. Moc pěkná vesnice. jezdím tam 2x ročně na husacinu do poslední restaurace na konci vsi. Jó husičky, moc dobrá bašta a vínečko. Už mám zase chutě mňam mňam.
- Old Black
- Příspěvky: 748
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LR 2
Máš asi moc lehkou nohu, já na to šlapu a ukazuje po prvních 3200 km 9,2 l. Nafta, automat.Smuggler píše:spotřeba je asi fakt to poslední, jelikož LR si asi nekoupí nějaký ekonomicky smýšlející člověk. Je to o pocitu. Nicméně u každého auta mě zajímá jak na deklarovanou spotřebu přišli. Já mám automat v naftě a jezdim za průměr 10 l. To jezdím v klidu do 120 Km/hasi to bude tak, že místo lehké nohy mám kopyto

- Milan Svátek
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03 pro 2008 17:03
- tel.: 603877880
- auto: Freelander II 092008
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
FREELANDER II TD4 limitovaná edice N1
Zdarec, já jsem si ho koupil jako úplně nový vůz 6.9.2008 a mám na něm najeto 7000,-km.
Pár drobností už o něm vím. Jedna z nich je to, že ikdyž se nabízejí za příplatek přední mlhovky, nelze je tam namontovat. Pánové v Anglii udělali limitovanou edici těchto vozů a nedá se tam pak mlhovky dát, jelikož není příprava v nárazníku. Nový nárazník to neřeší, jelikož i když se dá, tak je neumí ovládat řídící jednotka. Takže mám místo mlhovek bajonetové tažné zařízení.
Další problém, který vidím, tak při těchto nižších teplotách pod 4stupně nad nulou, se do auta hrnou spaliny z motoru. U mého kamaráda, co ho má stejně dlouho jako já, to v servisu vysvětlili, jako zavzdušněné přídavné naftové topení, které tam údajně je.
Jinak je to fantastické vozidlo za každého počasí. Už mám za sebou teréní trať motokrosové dráhy, kde jsem jezdil celé odpoledne a i na sněhu je skvělý. Vřele doporučuji. Je to úplně jiné svezení, než v tom, v čem jsi doposud jezdil. Vyšší modely LR, jako RR, nebo DISCOVERY 3 je také úplně jiné svezení.
Dále mne překvapila automatická převodovka. Sám mám sice klasiku manuál, ale automat byl nádherný pro extré, kdy chceš zastavit ve velmi prudkém kopci, zde se automat zastaví a při lehkém přidání plynu opět rozjede. Manuálu v extrému hoří spojka.
Pár drobností už o něm vím. Jedna z nich je to, že ikdyž se nabízejí za příplatek přední mlhovky, nelze je tam namontovat. Pánové v Anglii udělali limitovanou edici těchto vozů a nedá se tam pak mlhovky dát, jelikož není příprava v nárazníku. Nový nárazník to neřeší, jelikož i když se dá, tak je neumí ovládat řídící jednotka. Takže mám místo mlhovek bajonetové tažné zařízení.
Další problém, který vidím, tak při těchto nižších teplotách pod 4stupně nad nulou, se do auta hrnou spaliny z motoru. U mého kamaráda, co ho má stejně dlouho jako já, to v servisu vysvětlili, jako zavzdušněné přídavné naftové topení, které tam údajně je.
Jinak je to fantastické vozidlo za každého počasí. Už mám za sebou teréní trať motokrosové dráhy, kde jsem jezdil celé odpoledne a i na sněhu je skvělý. Vřele doporučuji. Je to úplně jiné svezení, než v tom, v čem jsi doposud jezdil. Vyšší modely LR, jako RR, nebo DISCOVERY 3 je také úplně jiné svezení.
Dále mne překvapila automatická převodovka. Sám mám sice klasiku manuál, ale automat byl nádherný pro extré, kdy chceš zastavit ve velmi prudkém kopci, zde se automat zastaví a při lehkém přidání plynu opět rozjede. Manuálu v extrému hoří spojka.
Smuggler pozri mi na www stranku je to ona ?
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Smrad z topení
Milane, nic si z toho nedělej, mě to taky smrdí. Nechci si dělat patent na rozum, ale vysvětlení je prosté. Při nižších teplotách se automaticky zapne topení a to funí spaliny někam tušim k pravému přednímu kolu. Smrdí to jen chvíli, než se zahřeje výměník a než začne probíhat kvalitní spalování v bufiku. Podle mého to nemá se zavzdušněním nic společného a nejedná se o závadu. Každý bufik chvíli smrdí než se zahřeje. Že je to nepříjemné je fakt, ale vzhledem k ostatním kladům to lze překousnout.
Hm, ta spotřeba.
Jezdím denně 60-70 km, vetšinou okresky a manuál 2,2 TD4 žere 8,7 l ropy/100 km. A to rozhodně nejezdím jako louda. Zdá se mi to vzhledem k 2 tunám a velké čelní ploše jako hodnota velmi přijatelná. 

tak dnes Blava-Brno a nazad . 140-160 kmh 11L
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- Old Black
- Příspěvky: 748
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Nikdo neprozradí?Old Black píše:Uměl by mně někdo vysvětlit oč přicházím, když nemám Terrain Response? Zatím jsem na to nepřišel. Polňačky s blátem, lesní cesty, silnice v pohodě, na trávě to klouže (silniční gumy), sníh ještě nebyl ...
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
A co chces vlastne vediet? Ak vies, co to Terrain Response je, tak potom si urobis sam zaver, ze o co prichadzas. Systém Terrain Response individuálne nastaví napríklad charakteristiku elektronického pedálu akcelerátora, reguláciu prešmyku, dynamický stabilizačný systém, rozdeľovanie krútiaceho momentu na nápravy a ďalšie funkcie. Vďaka tomu sa Freelander 2 ovláda rovnako ľahko ako bežný automobil na asfaltovanej ceste.Old Black píše:Nikdo neprozradí?
http://www.caranddriver.com/reviews/hot ... o_feature/
Freelander 2.0 Di, rv. 1999, 5 dv.
- Old Black
- Příspěvky: 748
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Díky, teorii jsem četl, reklamní video viděl. Šlo mně o zkušenost s praktickou účinností systému. Jestli ho někdo tady umí vyhodnotit. To je asi obsahem odkazu, který jdu louskat. Jelikož jsem díky časovému presu vybíral F II z objednaných konfigurací, vybral jsem bez TR, tak jsem chtěl vědět, jestli to bez něj přežiju.
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
Ten tvůj dědek taky nemá terrain response, tak aspoň žádná změna, ne?Old Black píše:Díky, teorii jsem četl, reklamní video viděl. Šlo mně o zkušenost s praktickou účinností systému. Jestli ho někdo tady umí vyhodnotit. To je asi obsahem odkazu, který jdu louskat. Jelikož jsem díky časovému presu vybíral F II z objednaných konfigurací, vybral jsem bez TR, tak jsem chtěl vědět, jestli to bez něj přežiju.

Aha, takze takto to je. V kazdom pripade to neviem posudit, pretoze ja TR nemam, ale z toho, co som cital, je to najlepsi automaticky system aj medzi konkurenciou. Ked si precitas blizsie, co to je, a predstavis si, ze je to pravda, tak to je nadhera. Takze aj ja sa teda pripajam k ziadosti, ze kto ma TR a vie to adekvatne posudit, nech sem napise prakticke skusenosti.Old Black píše:Jelikož jsem díky časovému presu vybíral F II z objednaných konfigurací, vybral jsem bez TR, tak jsem chtěl vědět, jestli to bez něj přežiju.
Freelander 2.0 Di, rv. 1999, 5 dv.