Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Maxsel
- Příspěvky: 3660
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Taková zpráva hned vykouzlí úsměv na tváři v naději, že budeme mít taky takové štěstí... Že já vůl nenechal ty rozvody ještě chvíli na pokoji.
Jakej to je rok (resp. kolik dával ročně km)?
Jakej to je rok (resp. kolik dával ročně km)?
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zjistim, ale ten remen na pohon vstrikovaciho cerpadla me uplne rozsekal...vsechny zuby pryc[emoji15]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Majitel meni olej jednou rocne, kolik presne za rok najede nevi, ale je to neco mezi 25-30tis. Vetsinu cest s vozikem. A ma optimisticky pristup... je to fakt pohodar[emoji16], jediny kdo z vozu byl nervozni sem byl ja[emoji86]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- discovery1liptov
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 23 bře 2012 22:15
- tel.: +421 911 156 390
- auto: Land Rover Defender
- Bydliště: Važec
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Kazde auto iny pribeh nie peto??:)
- eliott
- Příspěvky: 11505
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Smutné je, když musíme dělat potkaný motor, u kterého jeden známý specializovaný servis dělal rozvody a nechal starý typ olejového čerpadla. A rozhodně to nebylo proto, že by majitel chtěl ušetřit.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To je uplne normalni....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak mám poslední update. Dneska jsem prodal svojí čtvrtou a poslední Discoveru. První byla nová D3, jedna z prvních, prodána po třech a půl letech se 170-ti tisíci km, mraky elektronických závad, ale motor nikdy nezazlobil. Po letech jsem ji potkal u Dajbycha s 345-ti tis. km, prý teklo těsnění pod jednou z hlav. Druhá byla D2, ta se nepočítá - měl jsem ji jen dva roky, ale nikdy nezlobila. Třetí byla D4 před face liftem (6-ti kvalt automat, motor SDV6), koupil jsem ji dva roky starou s 85-ti tis km a prodal s 200 tis km, žádná závada na motoru ani ničem jiném. Třetí byla jedna z posledních D4 (2016), bral jsem ji po půlroční zápůjčce u Správy Pražského hradu, teď jsem ji prodal po 5-ti letech bezproblémového provozu se 165-ti tis km. Myslel jsem, že se bude prodávat dlouho, ale přijel majitel D4 z r. 2012, najeto 330 tis km a motor kaput. Potřeboval okamžitě auto, tak jsem ji prodal za dva dny. Mám před sebou prázdniny s veterány (Serie III a RRC) a v září snad dorazí už v únoru objednaný nový LR.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Novy LR znamena Defender?
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ano
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Mel bych asi blbej dotaz - SDV6 v pozdejsi autech typu D5, RR apod...
Chapu, ze to je stale stejny motor. Ale neznam nikoho, komu by ten motor lehl v tehle novejsich modelech. Proto je muj dotaz - zmenilo se neco? Nebo je to furt ten samy motor a je to jen tim, ze maji auta mene najeto?
Diky
Chapu, ze to je stale stejny motor. Ale neznam nikoho, komu by ten motor lehl v tehle novejsich modelech. Proto je muj dotaz - zmenilo se neco? Nebo je to furt ten samy motor a je to jen tim, ze maji auta mene najeto?
Diky
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
bych Petře řekl, že to je asi tím, že do 5ti let věku to řeší ještě autorizované servisy na záruku a tady na fóru téměř žádní majitelé takových aut nejsou.Badus píše: ↑09 zář 2021 14:06 Mel bych asi blbej dotaz - SDV6 v pozdejsi autech typu D5, RR apod...
Chapu, ze to je stale stejny motor. Ale neznam nikoho, komu by ten motor lehl v tehle novejsich modelech. Proto je muj dotaz - zmenilo se neco? Nebo je to furt ten samy motor a je to jen tim, ze maji auta mene najeto?
Diky
- eliott
- Příspěvky: 11505
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Stejná sračka...Badus píše: ↑09 zář 2021 14:06 Mel bych asi blbej dotaz - SDV6 v pozdejsi autech typu D5, RR apod...
Chapu, ze to je stale stejny motor. Ale neznam nikoho, komu by ten motor lehl v tehle novejsich modelech. Proto je muj dotaz - zmenilo se neco? Nebo je to furt ten samy motor a je to jen tim, ze maji auta mene najeto?
Diky
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Myslel jsem si to...
I Tvuj nazor, Jirko, jsem si tak nejak sam videl jako duvod.
Jen me proste prekvapilo, ze mam kolem sebe dejme tomu, at neprehanim, 8 lidi s D5 nebo RR nebo RRS. Maj v tom 225kw nebo 190kw. Vsichni s tim litaji dalnice 190kmh, meni olej po 20-25tis km. Nalitano 150tkm a vys, jeden 270tkm na RRS (ten jezdi jen dalnice a snim jsem byl prave dnes na obede) a nikdo nic.... tak jsem zacal tak jakoby doufat, ze se neco zmenilo...i kdyz jsem si myslel, ze to je picovina. [emoji1787][emoji1787]
I Tvuj nazor, Jirko, jsem si tak nejak sam videl jako duvod.
Jen me proste prekvapilo, ze mam kolem sebe dejme tomu, at neprehanim, 8 lidi s D5 nebo RR nebo RRS. Maj v tom 225kw nebo 190kw. Vsichni s tim litaji dalnice 190kmh, meni olej po 20-25tis km. Nalitano 150tkm a vys, jeden 270tkm na RRS (ten jezdi jen dalnice a snim jsem byl prave dnes na obede) a nikdo nic.... tak jsem zacal tak jakoby doufat, ze se neco zmenilo...i kdyz jsem si myslel, ze to je picovina. [emoji1787][emoji1787]
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
uz sem nasel kde se ty kliky vyrabeji....
https://youtu.be/-inYCr-fV3Q
https://youtu.be/-inYCr-fV3Q
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ti video som pozeral pred dnami. Je to parada.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ještě jsem to nezkounul celé. Je tam i část, kde taví staré plechovky na železo?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- fugín
- Příspěvky: 2281
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Náhodou jim to jde moc pěkně .
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
- Amon
- Příspěvky: 677
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 774882368
- auto: ex RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Certifikaci IATF 16949 prosli jen se dvema vedlejsima odchylkama
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Možno je problém práve v tom, že ich nevyrábajú tamKokesek píše: ↑28 zář 2021 20:22 uz sem nasel kde se ty kliky vyrabeji....
https://youtu.be/-inYCr-fV3Q
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak přesně tohle potkalo mně, na dálnici cca ve 110 km/h zhasl motor, odtah do DEFTECu, kde zjistili, že praskl napínák rozvodového řemene, na otázku kde se dělaly rozvody a proč tam nevyměnili olejové čerpadlo za inovované, odpověď že u nich obě strany ve 120 tis km a následovalo mlčení ... auto má najeto 170 tis km...
Tak řeším zda auto prodat na díly nebo zkusit vyměnit motor za jiný ... na nový polomotor nemám.
Motor TDV6, Discovery 3, r.v. 2008, bez DPF, najeto ve chvíli závady 172 000 km
Naposledy upravil(a) vava dne 30 zář 2021 09:10, celkem upraveno 1 x.