Ahoj Lanďáci. Nenašiel som vyčerpávajúcu tému k tomuto autu a keďže po krásnych rokoch s D2 potom D2 a potom D4 chcem konečne postúpiť na V8 RR po ktorom mi už roky piští srdce. Benzín nechcem, v aute spávame a voziť so sebou ďalšiu 90l nádrž neprichádza do úvahy. Tak ma zaujímajú fakty. Čo som letmo zistil, mala by to byť z hľadiska údržby a spoľahlivosti najlepšia voľba. A tak sa pýtam, trpia tie autá na nejakú fatálnu závadu ktorá by mi mohla pokaziť radosť z cestovania? Závada typu zlomená kluka, nefunkčná prevodovka... Aké máte osobné skúsenosti? Obrázok len pre ilustráciu s čím sa idem rozlúčiť, čo trhá srdce a neviem sa ho vzdať, no raz RR chcem a teraz som náchylný na zmenu.
Ďakujem za odpovede.
L 322 TDV8 3,6 vs 4,4 skusenosti, fatálne závady..
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
L 322 TDV8 3,6 vs 4,4 skusenosti, fatálne závady..
Naposledy upravil(a) Acon dne 15 zář 2021 09:30, celkem upraveno 1 x.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: L 322 TDV8 3,6 skusenosti, fatálne závady
Obcas se zadre na prvni ojnici. A kolem 170-240 se delaji turba. Kolem 300tis vstriky a vstrikovaci cerpadla. Jinak spolehlive auto.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: L 322 TDV8 3,6 skusenosti, fatálne závady
Je známa príčina toho zadretia? Cena opravy? V porovaní s klukou TDV6 ako často sa to stáva?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.