L320 TDV8 - chyba motora
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Prostě naftové Euro 5 bez DPF z výrobky neexistuje. Proto bych se neřídil rokem výroby, ale emisní normou v techničáku.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L320 TDV8 - chyba motora
A to je právě blbost, oboje jsou EURO 4, v TP mají identickou normuhabakuk píše: 23 říj 2021 08:33 Prostě naftové Euro 5 bez DPF z výrobky neexistuje. Proto bych se neřídil rokem výroby, ale emisní normou v techničáku.

Jinak rok výroby nemá smysl řešit, je potřeba koukat na modelový rok a troufám si tvrdit, že tohle bude modelový rok 2008. A nebo měli taliáni přísnější normy, ale to bych se divil

JInak vyčištění a zprovoznění funguje, DPF u LR mi přijdou nijak průšvihové, ale je prostě potřeba to čas od času někde protáhnout...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Takhle nějak jsem to myslel. Doba kdy DPF nikdo neznal a jediné rozumné řešení ho bylo vystříhat uz je snad pryč. Spís bych hledal, jak regeneraci vynutit. Třeba když bude v plánu delší jízda a automatická regenerace jestě nebude na 100% nutná.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1088
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Proste skusim ho nejak zlomit na vycistenie,dufam ze to zabere.
Lebo uz ma tyky ze auto predat a kupit nieco ine
,alebo ist ku Petrovi na DPF off.
A je to presne euro4 medzi mojim TP nema rozdiel este prave mu tam viac veci chyba ako ze nema hodnoty
Lebo uz ma tyky ze auto predat a kupit nieco ine

A je to presne euro4 medzi mojim TP nema rozdiel este prave mu tam viac veci chyba ako ze nema hodnoty

EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
L320 TDV8 - chyba motora
Krasne pozoruji v debate jak vubec nemusi byt pravidlo ze euro 5 ma dpf a naopak. Obecne mam vypozorovano ze dpf na lr se nejak zasadne nesypou a drzi klidne do 400tis km. Za predpokladu spravnych teplotnich cidel. Hadicek a snimacu diference. Ale kdyz uz dojde k velkemu zaneseni duvodem muzou byt kratke trasy nebo i vada motoru(turba vstriky, unik pres kruhy ventily, apod.) tak uz nikdy dpf po vycisteni nedosahne takove ucinosti a najezd mezi regeneracemi je mensi tedy diferencialni tlak je cim dal vetsi jak na volnobeh tak i v otackach.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: L320 TDV8 - chyba motora
No a kdy tvrdím něco jiného? Píšu, že pokud je to Euro5 tak má DPF, pokud nižší tak většinou nemá.Lukasino píše:A to je právě blbost, oboje jsou EURO 4, v TP mají identickou normuhabakuk píše: 23 říj 2021 08:33 Prostě naftové Euro 5 bez DPF z výrobky neexistuje. Proto bych se neřídil rokem výroby, ale emisní normou v techničáku.![]()
Jinak rok výroby nemá smysl řešit, je potřeba koukat na modelový rok a troufám si tvrdit, že tohle bude modelový rok 2008. A nebo měli taliáni přísnější normy, ale to bych se divil
JInak vyčištění a zprovoznění funguje, DPF u LR mi přijdou nijak průšvihové, ale je prostě potřeba to čas od času někde protáhnout...
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Ale to jo, jenže 3.6 TDV8 nikdy EURO 5 nebylahabakuk píše: 23 říj 2021 13:19No a kdy tvrdím něco jiného? Píšu, že pokud je to Euro5 tak má DPF, pokud nižší tak většinou nemá.Lukasino píše:
A to je právě blbost, oboje jsou EURO 4, v TP mají identickou normu![]()
Jinak rok výroby nemá smysl řešit, je potřeba koukat na modelový rok a troufám si tvrdit, že tohle bude modelový rok 2008. A nebo měli taliáni přísnější normy, ale to bych se divil
JInak vyčištění a zprovoznění funguje, DPF u LR mi přijdou nijak průšvihové, ale je prostě potřeba to čas od času někde protáhnout...

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Miklosxxx
- Příspěvky: 1088
- Registrován: 27 říj 2016 15:20
- tel.: +421908968832
- auto: P38V8,L322V8
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: L320 TDV8 - chyba motora
Ano Lukasino mas spravne tvrdenie je to rv.2008
EX-Discovery 2 Facelift TD5 -do kostola-predaná tak dokostola už nechodím :)
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic
Range Rover P38 4,6 HSE+mierna uprava do terenu ;)
Range Rover L322 3,6 Autobiography-na obcasne vylety
NANOCOM All P38 or All Discovery 2,Launch X431 Pro3 EUROPE,GAB-Diagnostic