Tak pomalu uzavírám inzertní masochistické okénko:
Připojil jsem stabík, ale je vůle na páce řízení na převodce řízení. Ta oska s drážkováním se pohybuje s minimální vůlí vůči volantu, ale na tom se s větší vůlí hýbe páka, která dokonce i jakoby má vůli kyvnou - v reálu se dá vyklat koncem páky nahoru a dolu. Jsou uplně vybouchaný ty spodní držáky tlumičů, taková ta osa s krz tlumič, co má dva šrouby a má mít gumovej jakosilentblok, tak z gumy nezbylo nic ani na jedné straně, takže tlumič vždy urazí 1 cm a pak bouchne a pak zas zpět.
A aby toho nebylo málo, tak jsem tedy sundal tu lištu u řidičskejch dveří a kouknul pod koberec, viz foto - žádná sláva

.
Já to teď víc oživovat nebudu, kdyby to někdo chtěl dá se s tím odjet, cestovní rychlost je kvuli řízení 60 pohoda, 70 bdělost, 80 hazard. Rovinky jsou nejhorší, v serpentínách je to fajn

Dneska jsem to byl provětrat a ujel asi 50 km.
Druhý lednový týden udělám evidenčku (to bude moje poslední jízda v tomto stavu) a pak to dloubnu do depozitu. Pak někdy vyndám přední sedačky a pustím se do podlahy, mám už i lepší sedačku, zadní koberce a vlastně spoustu lepších věcí, co se dají na auto dát, ale to až pro to budu mít místo pod střechou, kde to bude stát pul roku na kozách. Shodim celou přední nápravu udělám, tlumiče, řízení... Asi pujde ven i motor, spojka... Bude to pro radost ze šťourání, počítám, že až s ní skončím, přihlásím ji rovnou na veteránský
