D2 opět three amigos
Moderátor: Miky_CZ
D2 opět three amigos
Zdravím, po projití théma three amigos zde na fóru jsem nenašel odpověď. Diagnostika mi psala problem s Shuttle switch. Tak jsem udělal bypass a zlepšilo se jen to že mi přestali svítit three amigos při zapnutí klíčku zapalování. Svítí jen ABS ale jak se rozjedu tak to cinkne a zase svítí všechny. Diagnostika píše sací ventil pravé přední kolo. Když jsem četl tak mi psalo rychlost 1,7 všechny kola, napětí 2,19 - 2,21 V všechna kola ale potom vstup a výstup pravé přední 0,03 a ostatní kola 0,01 a HDC brzda 0,25 V. Může mi někdo poradit jestli je to na výměnu modulátoru nebo jestli se to dá opravit. Jinak ABS je funkční jen při rychlosti do 8 km/h mi občas sepne TC a když při této rychlosti ostře zatočím v pravo, tak mi začne brzdit pravé zadní kolo. Díky
-
- Příspěvky: 15261
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 opět three amigos
Podívej se na konektory k modulátoru, jestli není něco shnilého nebo poškozený kabel.
Spíš bych to tipoval na některé čidlo ABS v náboji. Buďto ti napoví diagnostika, že ukazuje blbě, nebo potom jenom osciloskop a podívat se, co je na výstupu z čidel - porovnat výstup z obou kol na jedné nápravě, když si ji zvedneš ze země a zatočíš. Díky diferáku se ti kola budou točit stejně rychle, i když opačně.
Spíš bych to tipoval na některé čidlo ABS v náboji. Buďto ti napoví diagnostika, že ukazuje blbě, nebo potom jenom osciloskop a podívat se, co je na výstupu z čidel - porovnat výstup z obou kol na jedné nápravě, když si ji zvedneš ze země a zatočíš. Díky diferáku se ti kola budou točit stejně rychle, i když opačně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 opět three amigos
Nebo ložisko..
Modulátor se nemění, většinou se dá opravit.
V.
Modulátor se nemění, většinou se dá opravit.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 15261
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 opět three amigos
Přesně tak, kromě motoru, cívek a dvou shuttle valve switchů v něm nic co se elektriky týče vlastně není. Konektor uvnitř kterej se kazí řeší bypass. A když to není elektrické, tak to diagnostika nemá moc šancí poznat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: D2 opět three amigos
Mrkni na vůle ložisek.
Re: D2 opět three amigos
Díky za rady, zapoměl jsem napsat, že to začalo když jsem prošlápl brzdovou trubičku k pravému zadnímu kolu. Ty hodnoty co jsem uvedl mám z nanocomu. Měnil jsem nábu na levém předním kole. Pravé přední jsem kontroloval a vypadalo dobře, čistá vazelina a vůli jsem nenašel. A ještě jeden dotaz, nejde mi načíst hodnoty do Nanocom CSV Viewer. Díky
-
- Příspěvky: 15261
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 opět three amigos
Jakej jsi dal ten novej náboj? Ony se tu objevily takové, co jsou sice nové, ale ABS na nich nefunguje korektně.
Chce to live data přímo za jízdy - jak napětí z čidla tak rychlost - napětí musí být stejné, rychlost pokud auto jede rovně taky, když zatočíš, tak se to bude měnit. Nad tuším 8km/h se diagnostika od ABS odpojí.
Já jsem měl problém, že z jednoho čidla lezlo malé napětí a navíc mělo zlomený drát. Na drát jsem přišel rychle, opravil, složil, projel a chyba zpět. Nadšený jsem moc nebyl. Tentokrát osciloskop a porovnávat signály s čidel na obou kolech - na jednom bylo podstatně méně, takže bylo jasno.
Chce to live data přímo za jízdy - jak napětí z čidla tak rychlost - napětí musí být stejné, rychlost pokud auto jede rovně taky, když zatočíš, tak se to bude měnit. Nad tuším 8km/h se diagnostika od ABS odpojí.
Já jsem měl problém, že z jednoho čidla lezlo malé napětí a navíc mělo zlomený drát. Na drát jsem přišel rychle, opravil, složil, projel a chyba zpět. Nadšený jsem moc nebyl. Tentokrát osciloskop a porovnávat signály s čidel na obou kolech - na jednom bylo podstatně méně, takže bylo jasno.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D2 opět three amigos
Este by bolo dobre povedat, ze v nanocome v jednotlivych slajdoch ABS su poprehadzovane cidla (uz teraz presne nelametam treba sledovat hodnoty)
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: D2 opět three amigos
Nanocom CSV Viewer potřebuje Windows v angličtině, respektive to bude asi formátem čísel - desetiná tečka místo čárky.Bazant7 píše: 11 led 2022 10:12 A ještě jeden dotaz, nejde mi načíst hodnoty do Nanocom CSV Viewer. Díky
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Re: D2 opět three amigos
Díky, provedu co jste mi poradily a pak se ozvu jak jsem pokročil a jak to dopadlo. Díky