2.8 TGV

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Honza
Příspěvky: 132
Registrován: 04 led 2007 21:41
auto: RRC
Bydliště: Spojené Valašské Emiráty
Kontaktovat uživatele:

2.8 TGV

#1 Příspěvek od Honza » 03 pro 2008 17:36

Milý ježíšku tohle bych nutně potřeboval :lol:
http://www.landrovermotor.com/indexframehs28.html
RRC-Pojedeme zkratkou,je to sice dál ale zato horší cesta :-)
Jako to dáš :-))

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#2 Příspěvek od RudaK » 03 pro 2008 17:43

Zajeď do Hradce,třeba ti ho Radek věnuje .( běhá mu v DII ) :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

Re: 2.8 TGV

#3 Příspěvek od Kangaroo » 03 pro 2008 18:05

Honza píše:Milý ježíšku tohle bych nutně potřeboval :lol:
http://www.landrovermotor.com/indexframehs28.html
Taky jsem po něm nějakej čas koukal a plánoval, že si ho jednou koupím, ale zatím jsem to přehodnotil.
1. kde shánět náhradní díly?, hlavně pokud jsei někde na cestách. Na 300 nebo Td5 seženeš lecos leckde.
2. Velkej výkon = větší namáhání převodovky, diferáků, polos..... tím pádem menší spolehlivos a tu já preferuji.
3. Pro běžný ježdění mi TD5 stačí, v bahně po nápravy je to taky jedno a maximálně nedám nějak velmi prudkej a dlouhej výjezd a to přežiju(stejně bych se bál).

Uživatelský avatar
Honza
Příspěvky: 132
Registrován: 04 led 2007 21:41
auto: RRC
Bydliště: Spojené Valašské Emiráty
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Honza » 03 pro 2008 20:53

Já jen kdyby si chtěl někdo naježit.
Zatím mi na něho ještě něco chybí (těch 5500 bych měl ale v CZK :lol: ) a tak si budu brumlat s VM . :mrgreen:
Záleží do čeho všeho se ten motor dává,píšou tam něco o kubotě a ta je celkem drahá tak s dílama nevim :?:
RRC-Pojedeme zkratkou,je to sice dál ale zato horší cesta :-)
Jako to dáš :-))

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2884
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od erik » 03 pro 2008 23:16

Honza píše:Já jen kdyby si chtěl někdo naježit.
Zatím mi na něho ještě něco chybí (těch 5500 bych měl ale v CZK :lol: ) a tak si budu brumlat s VM . :mrgreen:
Záleží do čeho všeho se ten motor dává,píšou tam něco o kubotě a ta je celkem drahá tak s dílama nevim :?:
Radkova zamena Td 5 za TGV byla financne narocna... Jestli si pamatuju, tak rikal neco kolem 535 tis... Ono to nejsou jenom katalogove hodnoty...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Hitman
Příspěvky: 113
Registrován: 14 čer 2007 08:58
tel.: 732950592
auto: def 2,8btdi
Bydliště: Ústí nad Labem

#6 Příspěvek od Hitman » 03 pro 2008 23:37

čirou náhodou jsem na tenhle motor taky narazil a dost mě zaujal a ted mi to vrtá hlavou ale jak píše kangaroo ...
jinak co jsem našel tak motor se vyrábí v argentině a brazílii někde jsem našel že by vyšel i s kitem místo 200 tdi kolem 150 tis Kč bez daně jestli jsem to dobře pochopil

http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=1
mobil: 732950592

Uživatelský avatar
Josef-Z (Jugin)
Příspěvky: 732
Registrován: 25 črc 2008 22:27
tel.: 773492666
auto: Discovery 300TDi
Bydliště: Slatinky

#7 Příspěvek od Josef-Z (Jugin) » 04 pro 2008 09:17

Huste :D , ale když si ho koupíme všichni tak časem bude spoustu ND :) .
A nebo nový 300 Tdi jestly dobře čtu: http://www.johncraddockltd.co.uk/car_po ... rodid=3828

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5254
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#8 Příspěvek od Rover » 04 pro 2008 10:19

Jugin píše:Huste :D , ale když si ho koupíme všichni tak časem bude spoustu ND :) .
A nebo nový 300 Tdi jestly dobře čtu: http://www.johncraddockltd.co.uk/car_po ... rodid=3828
Nejsou nový jsou RECON - tedy "generálkovaný"...
Country boy...

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

2,8 TGV

#9 Příspěvek od Neklan » 04 pro 2008 11:24

Ten motor se dělá ve stejné továrně jako 300tdi, které se pro potřeby armády a některých trhů v Brazílii stále vyrábějí. Z třístovky také vychází a hodně dílů je shodných. V MD Engineering v Anglii jsem byl a mají jich tam na dílně spoustu. Kromě Land Roverů je montují houfně i do London Taxis a díly jsou přes MD Engineering k dispozici.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

2,8

#10 Příspěvek od Neklan » 07 pro 2008 21:38

Jinak nové "třístovky" nabízí třeba Britské ministerstvo obrany, ale pouze pro export mimo EU. Nene Overland v Peterborough je bez těchto nebo podobných omezení nabízí za GBP17.995+DPH, což při dnešním kurzu a DPH 17,5% (v GB) je cca 650.000,-Kč. Jedná se o levostranné bílé Defy 110 300tdi s klima.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#11 Příspěvek od RudaK » 08 pro 2008 07:38

To bych za ty prachy koupil celý D1 4 ks. :D Ale jetý pravda :P Ale dobrý :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#12 Příspěvek od Kangaroo » 18 bře 2009 18:40

Vracím se k tomu co jsem zde již psal výše a trochu to přehodnocuji. Při cestě do Afriky mě TD5 trochu zklamala. Ztráta výkonu stále trvá (zkusil jsem již lecos a nic, snad něco řekne diagnostika u Eliota) (určitě to bude nějaká blbost mechanicky je motor OK) a díky tomu, že do té řídící jednotky není vidět je jakákoli oprava na cestách v divočině poměrně složitá.
Nyní uvažuji o výměně za čistě mechanický motor 300 tdi nebo TGV. Musím přiznat že TGV mě opravdu začíná lákat. Větší výkon, nejlépe spojený s rzchloběhem v převodovce, by se zvláště na delší přejezdy fakt hodil.
Co se týká mé obyvy s větším opotřebením částí podvozku myslím, že rozumným zacházením s autem a se tomu dá vyvarovat.
Jediná otázka zůstává (nepočítám-li finance) jak s náhradnímy díly. Z druhé strany si tento motor chci koupit pro jeho spolehlivost a počítám s tím že tam ten motor dám a 200 tis km tam bude fungovat bez poruchy. Nebo se pletu?

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od PavelU » 18 bře 2009 18:48

Omlouvám se za OT: Když tebe Td5 zklamala (trochu), co Miloš a Td5 v Discoveře :?:

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#14 Příspěvek od Kangaroo » 18 bře 2009 18:53

Jestli myslíš MilošeII co s námi byl v Africe, tak tomu jela TD5 jako z praku i bez šteftů na výfuku. Měl drobné problémy, ale auto jelo, myslím že není zklamaný.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od PavelU » 18 bře 2009 18:59

Díky, ano myslel jsem MilošeII a jeho spokojenost právě z vaší cesty. :wink:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#16 Příspěvek od DanoDEF » 18 bře 2009 20:22

... myslim, ze najprv treba najst chybu preco ten motor mal problem.

... nemyslim, ze by mal mat problem

... uvidime ako sa vratia chlapci z Libye same TD5ky

... erik potom zreferuje
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od kudrnac » 19 bře 2009 19:27

Drž se svého prvního názoru TGV je skutečně velmi silný motor na defika, vyhodíš spoustu peněz a nezískáš co si myslíš. Když tak mi brnkni.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Stavros » 19 bře 2009 19:34

myslim si to samy co kudrnac, je zbytecny do toho defika strkat penize, bud tedy kup 300 Tdi a vraz to tam , vyjde te to na padesat tisic s vymenou a kasli na to.

Uživatelský avatar
KRANG
Příspěvky: 1494
Registrován: 16 črc 2007 19:49
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od KRANG » 19 bře 2009 19:37

Kangaroo píše: Nyní uvažuji o výměně za čistě mechanický motor 300 tdi
Dobrá volba, nevidim nevýhodu u 200 nebo 300 TDi oproti TD5. Mám natočeno 300 tis. a motor táhne jak za mlada.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

TD5

#20 Příspěvek od Miloš II » 19 bře 2009 20:00

Mám najeto 270tis. Přes kolegu Jezberu sem si pořídíl načípovanou ECU a najezil jsem s ní většinu západní Afriky. Mojí vinou ještě ve Španělsku přejezdem pohoří jsem ji táhlém kopci dal "čočku"a kdybych neměl nainstalovanej teploměr výfukovejch plynů tak by mě to asi tak nesralo.
Zkrátka nanačipovaná jednotka nepřesáhne teplotu 550C. Načipovaná není problem 850C. V tomto okamžiku výfukové potrubí se začíná kroutit a štefty vyžíhané počtem najetých km prostě uletěly na prvním válci. Dle následných informací první a pátej výdech do výfukového jsou ty nejvíce ohrožené. Můžu říct, že TD5 jela jako z praku pěkně od spodu a asi bych do přestavby po téhle zkušenosti nešel nejen odstrašující cena, ale ten následný bazmek, kterej vznikne. ECU tam stejně musí zůstat kvůli klimě, kabeláži atd. a následné servisování bude asi přinejmenší komplikované.
MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Odpovědět