
Dakujem.
Moderátor: Safraporte
Když jsi to demontoval v Norsku, jak píšeš. Co jsi všechno sundal? Celej kardan i s visko, nebo jen část kardanu? Dneska jsem to prohlížel ze spodu na zvedáku a zkoušel některé části povolit, ale pak jsem to prozatím odložil a sháním ještě informace co a jak.hlava22 píše:Zdravim. tak me potkal problem jako vladob8. porucha iRD. je venku a rozdelana a taky to lozisko. Psal si ze mas loziska a tak se ptam jestli je to celej potrebnej KIT na iRD nebo jen nejaka loziska. jestli je to celej KIT mel bych o to zajem jestli je to jeste na prodej.Napis mi prosim cenu a podminky a myslim ze se dohodneme.
Predem dekuji za odpoved abudu se tesit Jirka
vladob8 píše:Tak konecne som sa dockal vsetkych suciastok na IRD a podarilo sa mi s kolegom automechanikom ju repasovat. Vymenili sme sukolie s hruskou 7 lozisk 2 gufera a chladic oleja. Najvacsi problem bol stiahnut stare loziska z tych ocelovych hriadeli, museli sme do loziskovych puzdier karboskou vytvorit drazky aby sa za co mal zachytit stahovak. Nove loziska sa nalisovali celkom v pohode a zostavenie IRD nema ziadne zaludnosti, nakoniec sa prekvapivo lahko nasadi novy chladic a IRD ide na auto, nasadi sa prava polos, zostavi PP kolo, napustia oleje, voda a hotovo. To vsetko stalo 2 dni roboty + 13500Sk material. Auto uz jazdi a na dusi hreje dobry pocit z vlastnej roboty. Bez specialnych stahovakov a lisu sa to ale neda.