nastal čas prodat i jediné auto, které mělo doma zůstat

Za poslední rok servis za cca 100tis.Kč – kompletní přetěsnění motoru, nové pístní kroužky, udělaná hlava vč. gufer ventilů, kompletní spojková sada vč. dvouhmoty, nové rozvody včetně vanosu, nové orig. ventilové víko, nový termostat, nové přední kompletní vrtané brzdy, nové letní pneu, nerezová catless downpipe (orig. cat je k autu) + úprava SW na 150kW, nová AGM baterie, nově přešitý volant Alcantarou, nové čelní okno, nový zámek pátých dveří, nová zadní světla, škrtící klapka, atd atd.
Auto mělo zůstat v rodině, takže se dělal servis poctivě a vše co bylo třeba, bohužel je nakonec potřeba větší auto a Clubman musí z domu.
Motor se dělal kvůli zvýšené spotřebě oleje tak jak je u těchto motorů zvykem.
K autu jsou orig. 17″ dvoudílná kola na zimních pneu (stále velmi dobrý vzorek, najeto cca 12tis.km) + 17″ černá kola na letních pneu (najeto cca 5tis.km).
Musím říct, že na letních a dobré silnici je to parádní svezení 150kW a cca 1300kg

Originál S výfuk i podvozek.
Představa ceny je 189tis.Kč, ale je k jednání. Odpočet DPH není.
L.