Jinak k D2 a L322, srovnávat tyhle dvě auta nemá smysl, nemají podle mě nic společného (ať už v dobrém nebo špatném).
K L322, je taky obrovský rozdíl, jestli se bavíme o nejlevnější TD6 (3.0 turbo nafta a 5q GM převodovka), nebo třeba poslední TDV8 (4.4 biturbo nafta s 8q ZF převodovkou), to záleží hlavně na rozpočtu. Tím chci říct, že pokud máš rozpočet na TDV8 4.4 tak nemá smysl se jet podívat na TD6 která je blízko, protože budeš zklamaný. Opačně pokud je rozpočet na TD6, nemá smysl se jet dívat na TDV8 4.4 která Tě nadchne a pak budeš zklamaný z TD6  
 
 
A ke korozi, aby sis nemyslel že L322 je na tom zázračně jinak. Ano, je pravda že už je samonosná, takže rám měnit (ani opravovat) nebudeš, nejspíše trpí na podstatně méně míst než D2, ale takové zadní lemy a zadní horní tailgate je klasika, kterou můžeš řešit i u posledního ročníku L322, záleží na prostředí kde to jezdilo atd. Natož u prvních L322, které mají dneska 20 let...