nejde osřikování skel D3
Moderátor: Miky_CZ
nejde osřikování skel D3
Zdravím a mám takovej dotaz- přestalo mi ostřikovat přední i zadní na D3.Pojistka v pořádku.tak jsem vyrazil na čerpadla.Obě v pořádku (odskoušené na ponku,točí se),složil jsem to zpátky.Pátral jsem ve schematech-Na pojistceF11 napětí je,ale v cestě jsou jakési relé,ovládané zřejmě tlačítkem ostřikování přec CML(centrální mozek lidstva).A teď ten dotaz-lze závadu načíst diag. než se pustím do pátrání po těch relátkách a rozebírání vypinače stětačů?On ten angličan co tam za kastlík schoval tu elektrárnu byl asi pěknej blb.c a měl na rukách o jeden kloub víc a oči jako šnek na tyčkách!Nějaké zkušenosti?Díky za radu nebo alespoň povzbuzení!
Snažím se žít tak,aby na mém pohřbu ještě i farář říkal:"Změřte mu tep,on si z nás určitě dělá prdel!"@"Průjem a Alzheimer je velmi nepříjemná kombinace. Utíkáš, a nevíš kam...."
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: nejde osřikování skel D3
A všechno ostatní funguje, jiné anomálie tam nemáš ?
Jestli tam máš dvě pumpy, tak ta levá (s konektorem C0828) je na ostřikování předních světlometů. To taky nefunguje ?
Ta pumpa na okna je zřejmě obousměrná - když se sepne to levé relé tak točí na jednu stranu a stříká na přední okno a když sepne pravé relé tak stříká zase na zadní.
To relé bude zřejmě "nevyměnitelné", součást desky pojistkovky. Možná, že by bylo jednodušší začít konektorem k ovládací páčce a zkusit to po jeho odpojení sepnout drátkem přivedením kostry na příslušný pin - 5 (přední) nebo 12 (zadní).
Tady by asi opravdu nejlíp pomohla diagnostika s možností testování výstupů. Pak by se upřesnilo jestli je to na straně ovládací páčky nebo výstupu (relé).
Jestli tam máš dvě pumpy, tak ta levá (s konektorem C0828) je na ostřikování předních světlometů. To taky nefunguje ?
Ta pumpa na okna je zřejmě obousměrná - když se sepne to levé relé tak točí na jednu stranu a stříká na přední okno a když sepne pravé relé tak stříká zase na zadní.
To relé bude zřejmě "nevyměnitelné", součást desky pojistkovky. Možná, že by bylo jednodušší začít konektorem k ovládací páčce a zkusit to po jeho odpojení sepnout drátkem přivedením kostry na příslušný pin - 5 (přední) nebo 12 (zadní).
Tady by asi opravdu nejlíp pomohla diagnostika s možností testování výstupů. Pak by se upřesnilo jestli je to na straně ovládací páčky nebo výstupu (relé).
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: nejde osřikování skel D3
Díky musím zkusit diagnostiku,já tam prostě nevlezu,konstruoval to blbec.
Snažím se žít tak,aby na mém pohřbu ještě i farář říkal:"Změřte mu tep,on si z nás určitě dělá prdel!"@"Průjem a Alzheimer je velmi nepříjemná kombinace. Utíkáš, a nevíš kam...."