teslo píše: 28 čer 2022 09:59
nie. 4.6V8 ma iba 4-satelitovy zadny diferak a zadny kardan nema hardy spojku, ale klasicke krize.
No já nemám ani na jednom hardy spojku
Rad0 píše: 28 čer 2022 22:09
vedel by som odpovedat na 2.3.4 otazku. osobne vlastnim p38 r.99 2.5 manual.
3. mali by byt spolahlivejsie po roku 99, pre mna ......
otazka 2. a 4. tu by som skor polozil panovi co tu stavia p38 m57 manual 6kvalt bmw
v buducnosti chcem aj ja menit prevodovku z dovodu aby sa znizili otacky nad 120km kedze .....
Jj auto mám už skoro rok a jsem nadšený z toho co to všechno vyjede, už i vím jak funguje TC a při velkým vykřížení náprav to pak začne dělat divy a kámošovi s jeepem Cherokee ukazu jen

a jedu dál, ale nejsem hajzl vyndám kurtu a pomohumu
Jinak ten pán co staví p38 m57 6q jsem já a rovnou ti řeknu že měnit převodovku, ale nechat tam m51 nemá smysl . Je třeba udělat hodně úprav že samotná záměna motoru m57 za m51 je úplná prkotina. Přestavba převodovky je mnohem složitější a m51 nemá dostatečný krouťák aby se s tím dalo normálně jezdit.
Rover píše: 29 čer 2022 08:48
Píšeš, že máš požadavek aby byl prémiový interiér. Proč tedy přemýšlíš o P38?
Ten první příspěvek je už starší, tak už mám dvě p38, ale určitě je premiovější než Jeep Cherokee, nissan terrano. Prostornost v tom autě je super a i funkčně jsem spokojený i když co se týče pohodlný o proti BMW je to trakař. Ale ja jsem zvyklý z náklaďáku na trochu toho poskakování.
Ale co ma VOUGE všechno navíc nebo jaký je rozdíl o proti DSE to asi nikdo neví

