Záměna motorů M51 za M57
Záměna motorů M51 za M57
Zdravíčko všem, jen malý dotaz. Už někdo měnil motory M51 2.5 diesel za M57 3.0 diesel z X5???
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záměna motorů M51 za M57
A zkousel treba zadat do vyhledavani "M57"?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Záměna motorů M51 za M57
Hle našel jsem a nemá to smysl….
Pak by mě tedy zajímal názor, zda by toto stálo za investici.
https://auto.bazos.cz/inzerat/154481174 ... er-p38.php
Na fotkách je vidět, že to má napíchnuté na EAS kicker. K tomu píše, že má díly jako kompresor, ventilový blok atd…
Tak by mě zajímalo, proč ho nechává za 60 tisíc a neopraví ten podvozek. 4.6ku jsem měl na pružinách a dobrý, ale ten vzduch k tomu prostě patří.
Pak by mě tedy zajímal názor, zda by toto stálo za investici.
https://auto.bazos.cz/inzerat/154481174 ... er-p38.php
Na fotkách je vidět, že to má napíchnuté na EAS kicker. K tomu píše, že má díly jako kompresor, ventilový blok atd…
Tak by mě zajímalo, proč ho nechává za 60 tisíc a neopraví ten podvozek. 4.6ku jsem měl na pružinách a dobrý, ale ten vzduch k tomu prostě patří.
Re: Záměna motorů M51 za M57
Zdravím vás, chcel by som aj ja prispieť k téme výmeny motoru M51 za M57. Niečo som to prečítal na fórach, že sa to neoplatí, je to náročné, nemá to dobrý zvuk... Ja by som povedal: je to pecka
. Roboty s tým bolo, teda ešte aj je keďže včera som mal skúšobnú jazdu a nie sú podopájané všetky káble na palubák. Mám to v manuály, takže prevodovka, dvojhmota a lamela nebol problém všetko paslo, aj keď som dával preobložiť lamelu zo silnejšieho materiálu ako je klasicky (80€). Druhý motor z e39 142kw (600€) + pedál, stredotlakové palivové čerpadlo a konektory (90€), horšie to bolo z riadiacou jednotkou, keď mi tu v okolí Žiliny povedalo 10 autoelektrikárov že sa na tom nedá vypnúť EWS teda plávajúci kód imobilizéra, ale jeden chalanisko sa našiel (200€). Samozrejme niečo stála aj klasická údržba filtre, olej... (200€). No a robota: vyrobiť úchyty na motor, prerobiť banku na turbo, plynový pedál, samozrejme celú elektriku, hadice kúrenia, hadice serva, výfuk, ešte že to mám zdvihnuté, lebo by aj vaňu chytalo
. Takže potreboval by som od vás ešte pomôcť, nemá niekto popis zásuvky čo sa nachádza pod nádobkou chladiacej kvapaliny, v e36 má označenie X20, v RR manuály som ju nenašiel. Ďakujem



Re: Záměna motorů M51 za M57
tak to gratulujemMyP38 píše: 27 črc 2022 10:41 Zdravím vás, chcel by som aj ja prispieť k téme výmeny motoru M51 za M57. Niečo som to prečítal na fórach, že sa to neoplatí, je to náročné, nemá to dobrý zvuk... Ja by som povedal: je to pecka![]()
. Roboty s tým bolo, teda ešte aj je keďže včera som mal skúšobnú jazdu a nie sú podopájané všetky káble na palubák. Mám to v manuály, takže prevodovka, dvojhmota a lamela nebol problém všetko paslo, aj keď som dával preobložiť lamelu zo silnejšieho materiálu ako je klasicky (80€). Druhý motor z e39 142kw (600€) + pedál, stredotlakové palivové čerpadlo a konektory (90€), horšie to bolo z riadiacou jednotkou, keď mi tu v okolí Žiliny povedalo 10 autoelektrikárov že sa na tom nedá vypnúť EWS teda plávajúci kód imobilizéra, ale jeden chalanisko sa našiel (200€). Samozrejme niečo stála aj klasická údržba filtre, olej... (200€). No a robota: vyrobiť úchyty na motor, prerobiť banku na turbo, plynový pedál, samozrejme celú elektriku, hadice kúrenia, hadice serva, výfuk, ešte že to mám zdvihnuté, lebo by aj vaňu chytalo
. Takže potreboval by som od vás ešte pomôcť, nemá niekto popis zásuvky čo sa nachádza pod nádobkou chladiacej kvapaliny, v e36 má označenie X20, v RR manuály som ju nenašiel. Ďakujem

vzdy platilo ze m57 sa musi spajat s manualom aby bola ta prava sranda


Re: Záměna motorů M51 za M57
Zdravím, fakt nevie niekto ktoré piny sú na čo? Mám na mysli zásuvku, ktorá je pod nádržkou na vodu P38 2,5. Ďakujem
- Přílohy
-
- s-l400.jpg (19.07 KiB) Zobrazeno 3549 x
Re: Záměna motorů M51 za M57
Musis si preluskat schemy (Electrical troubleshooting manuals) a vysledovat co kam vedie. Pre ulahcenie konektor ma oznacenie C0162
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Záměna motorů M51 za M57
Ďakujem, aspoň trochu som sa posunul, našiel som ju, ale mala označenie C0121 

Re: Záměna motorů M51 za M57
Oznacenie, resp. schemy sa teda lisia podla rocnikov...ja som pozeral od 99 (5th edition), Ty pravdepodobne starsie...
hlavne ze si nasiel.
hlavne ze si nasiel.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Záměna motorů M51 za M57
Ahoj, jen dotaz, když si měnil motory tak jestli to dobře chápu manuální převodovka z p38 pasuje bez úprav na M57? Jak je to se setrvačníkem? Pasuje z m51 nebo? Díky za odpověď
Re: Záměna motorů M51 za M57
ahoj, áno spodok m51 je rovnaký ako m57, ale neviem do ktorého roku, určite viem že z BMW e39 pasuje 

Re: Záměna motorů M51 za M57
A spojku a setrvačník jsi dával jaký? Děkuji za info