Já si takový auto taky z různých důvodů určitě nekoupím. Ale jsem toho názoru že každý má právo, nebo nárok- chceš li, si utratit si svoje peníze za cokoliv co uzná za vhodný. Klidně za V8 s biturbem, a prosypat majlant za servis, to je každého věc a ouřadům by do toho mělo být ku.... Daň za luxus, nebo jakákoliv jiná daň stejně nakonec skončí v černý díře nebo ji úředníci utratí za něco co lidem ještě víc zhorší život.milan.ke píše: 11 led 2023 13:32 Hm, ani neviem ci sa pustat do diskusie, lebo nechcem zbytocny flame
Samozrejme nikto nema rad ak stat dviha dane, je to vzdy nepopularne opatrenie. Na druhej strane ja osobne si nemyslim, ze L322 so stvorlitrom a biturbom by malo byt auto narokovatelne pre kazdeho kto zaraba tisicku mesacne. Jednoducho je to dan za luxus. Ja viem, ze si take auto nikdy nekupim, aj ked by som mozno este na tu obstaravaciu cenu aj mal, ale viac by som sa bal servisu nez poplatku za registraciu (myslim financne).
A po druhe, vo vysledku to pravdepodobne ovplyvni aj dopyt po takych autach a ak klesne dopyt, klesne aj cena, cize sa to tak trochu vykompenzuje (na ukor predavajuceho).
Stale mame jedny z najnizsich poplatkov za prevadzku auta v porovnani so zapadom, co sa tyka povinneho poistenia, havarijky alebo dani z mot.vozidiel. Myslim ze do buducna to bude zial len stupat. Skuste sa spytat ludi napr. v anglicku, trebars v londyne, co ich stoji vlastnictvo auta na poplatkoch. (A kto chce operovat platmi tak ano, su vyssie a rovnako tak su vyssie aj naklady na zivot a v londyne tiez nezaraba kazdy 6tisic libier mesacne).
Až se v Londýně nebo kdekoliv jinde začne skákat z oken tak taky budeme protože je to zrovna "in"...?
V.