Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 15103
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Co to znamená repasovaný motor? Ono je celkem dost věcí které se mohou a nemusí udělat a podle toho to taky může dopadnout.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Lukasino
- Příspěvky: 3917
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ono obecně když si to pročteš tak je tu spousta lidí která s TDV6/SDV6 jezdí a funguje jí to, pak jsou tu lidi co jim to padlo. Ale nepamatuji si nikoho (ani neznám ve svém okolí) kdo by dělal repas a fungovalo by mu to
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Z mého pohledu záleží na tom, kolik jsi ochoten do toho dát peněz a jak moc je pro Tebe to auto důležité.
Repas zní samozřejmě finančně dobře, ale je to podle mě dost velká loterie s nízkou pravděpodobností úspěchu.
Nový motor je o dost větší jistota, která se vyplatí:
- pokud to auto miluješ
- pokud na to máš prachy
Jinak to hoď ze skály a kup si jinou D4, kterou předchozí majitel pravidelně proléval olejem a drž si palce .
Repas zní samozřejmě finančně dobře, ale je to podle mě dost velká loterie s nízkou pravděpodobností úspěchu.
Nový motor je o dost větší jistota, která se vyplatí:
- pokud to auto miluješ
- pokud na to máš prachy
Jinak to hoď ze skály a kup si jinou D4, kterou předchozí majitel pravidelně proléval olejem a drž si palce .
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No já jsem koupil diskošku 2011. Ve 263k ji padla klika, takže předchozí majitel jí nechal repasovat v Polsku. Co jsem koukal do dokumentace, tak rovnali blok a dali novou kliku. Doporučili měnit olej po 7k 5-w40. Teď mám na tachometru 325k. Ale spousta mechaniků má zkušenost že repase po 10k bude zase KO. Ale pak jsem četl, na fb fan stránce že má někdo od repase třeba 170k najeto a jezdí dál. Na zahraničním kanále LR Time, tam repasoval motor svému známému a naposled se chlubil, že má vic jak 30k a taky jezdí. Tak nevím jak to teda je.milpetus píše: ↑19 led 2023 22:17 Zdravim vsetkych. Chcem len pridat jednu "prasklou kliku" do statistiky. Disco 4, rocnik 2013, 220tis.km. Diskosku som kupil pred 4 mesiacmi.
Moje otazky:
1.) Ak by ste mali rovnaku cenovu ponuku na repas "kliknuteho" motora (220tis.km) vs vymena za cely iny jazdeny motor s najazdenymi 80tis. km. Co by ste zvolili?
2.) Auto som dal do servisu do firmy MZ TRADING, Nižná nad Oravou na doporucenie znameho, ktory zlomil kliku na RR3. Mate niekto skusenosti s touto firmou?
3.) Ako je to s repasovanym motorom. Kolko to vydrzi, kym opat "klikne"? Mate niekto repasovany motor, ktory jazdi v pohode x tisic km?
Dakujem
Milan
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jaká je teď vlastně aktuální cena opravy padeného motoru, myslím výměna za nový a přestrojení kvalitními věcmi (nové/repas u čeho je třeba). Projevila se inflace?
250?
250?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zajímalo by mě jestli se oprava takto nazbrojeného kusu vlastně vyplatí?
https://auto.bazos.cz/inzerat/163774664 ... v6-hse.php
Za 400 takové auto nekoupím, ale za 600 už asi jo.
https://auto.bazos.cz/inzerat/163774664 ... v6-hse.php
Za 400 takové auto nekoupím, ale za 600 už asi jo.
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
to je benjaminova bejvalkaPropet píše: ↑05 úno 2023 09:15 Zajímalo by mě jestli se oprava takto nazbrojeného kusu vlastně vyplatí?
https://auto.bazos.cz/inzerat/163774664 ... v6-hse.php
Za 400 takové auto nekoupím, ale za 600 už asi jo.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Pokud je to ona tak má mrtvý 3. motor nebo byla někde dva roky odstavená s mrtvým motorem. Rz má taky jinou než měl Benja
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
je to na 100% ona i když s jinou SPZ, ale benja ji prodával jezdící.
Pak padl motor, opravoval ji kokešek a teď zase padl. Takže 2 motory.
Otázka je, jak byla opravena? Jestli se jen "za levno" vyměnil motor za starší nebo se dal nový polomotor?
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jo napsal jsem to špatně čeká na 3. motor
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Dědek
- Příspěvky: 93
- Registrován: 06 úno 2020 06:12
- tel.: 775dvacet9591
- auto: Disco 5 D300
- Bydliště: kousek od Benešova
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Když se nad tim nezasvecenej člověk zamyslí, tak to je fakt hrůza, to je na palici
Discovery 5 D300
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
ex Disco Sport 2,2 HSE
diagnostika Vident k dispozici
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
I pro zasvěceného je to na palici.Dědek píše:Když se nad tim nezasvecenej člověk zamyslí, tak to je fakt hrůza, to je na palici
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No jestli to čeká na 3 motor, tak bych se toho už já osobně bál. Radši bych koupil za 600 - 700 nějakou s menším nájezdem km (třeba 100.000) a bez opravovaného motoru.Propet píše: ↑05 úno 2023 09:15 Zajímalo by mě jestli se oprava takto nazbrojeného kusu vlastně vyplatí?
https://auto.bazos.cz/inzerat/163774664 ... v6-hse.php
Za 400 takové auto nekoupím, ale za 600 už asi jo.
Asi to je hlavně o pocitu, ale radši nevyměněný motor se 100 tisíci, než vyměněný po třetí v jednom autě...
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No a k tomu směřoval můj dotaz, za mě koupit auto za 600 a za měsíc dělat motor za 350 (protože jak zde již bylo napsáno, km nic neznamenají) teda taky není výhra.
Měnit motor za jiný starší je hodně závislé na ceně motoru - za 50 asi nebude. Ale má tu někdo aktuální představu o ceně výměny polomotoru? Některé věci se teď cenově posunuly do pekel, tak jestli i jen nový blok třeba není za 250?
Měnit motor za jiný starší je hodně závislé na ceně motoru - za 50 asi nebude. Ale má tu někdo aktuální představu o ceně výměny polomotoru? Některé věci se teď cenově posunuly do pekel, tak jestli i jen nový blok třeba není za 250?
- Lukasino
- Příspěvky: 3917
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ona je dneska vůbec otázka zda nový polomotor jde koupit, než co stojí... Nechápu co LR poslední dobou předvádí
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- xxx
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: byla D3, teď D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
na D4 už polomotor nekoupíš a než za 600tis něco, o čem nevíš, tak za 150 nastrojenou a do ní nový motorPropet píše: ↑05 úno 2023 21:40 No a k tomu směřoval můj dotaz, za mě koupit auto za 600 a za měsíc dělat motor za 350 (protože jak zde již bylo napsáno, km nic neznamenají) teda taky není výhra.
Měnit motor za jiný starší je hodně závislé na ceně motoru - za 50 asi nebude. Ale má tu někdo aktuální představu o ceně výměny polomotoru? Některé věci se teď cenově posunuly do pekel, tak jestli i jen nový blok třeba není za 250?
Kupovat nějaký starší, tak stejně tě bude přehození stát 50-70tis+cena starého motoru?
a za měsíc to můžeš dělat třeba znova?
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 06 pro 2021 18:29
- auto: D4
- Bydliště: Jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vím, že tu za tak pitomou otázku dostanu exemplární diss jak nikdy v životě, ale nedá mi to - šel by do D4 usadit SDV6 z D5 (225 kW)?
- Kokesek
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jaky by to melo pro tebe prinos kdyz by sis tam dal uplne stejny motor ze solenoidem na olejovem cerpadle navic??? Nebo by byl prinos vice kilowat. Je to jenom sw zalezitost.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5730
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Já jsem se byl dneska na tu bývalou Benjovu D4 podívat.
Nemá zadní uzávěrku i když pán tvrdil že ano.
Zahrádka je úplně orezlá, některé šrouby chybí a doufám, že díry nejsou skrz a neteče dovnitř dírama po šroubech.
Nevzal jsem ji, ani jsem nesmlouval. Celkově mě přišla taková no vyžitá.
A vzhledem k ceně kompletu se mě z toho otrhat ty doplňky nevyplatí.
I když bych potřeboval ještě pár plastů atd....
Nemá zadní uzávěrku i když pán tvrdil že ano.
Zahrádka je úplně orezlá, některé šrouby chybí a doufám, že díry nejsou skrz a neteče dovnitř dírama po šroubech.
Nevzal jsem ji, ani jsem nesmlouval. Celkově mě přišla taková no vyžitá.
A vzhledem k ceně kompletu se mě z toho otrhat ty doplňky nevyplatí.
I když bych potřeboval ještě pár plastů atd....
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 06 pro 2021 18:29
- auto: D4
- Bydliště: Jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Ve vší mojí naivitě si říkám, že by třeba "nejnovější" generace už mohla být po těch letech vývoje motoru TDV6(od 2004) vyladěná k dokonalosti Výkon vůbec nehraje roli.