
defender 110 SW, rok výroby 2003 (TD5), najeto něco přes 300.000 km, zelená metalíza, 9 míst v TP (a lze ho tak i provozovat, pásy a sedačky jsou). auto koupeno před devíti lety na slovensku a vypadalo to, že dostávalo veškerou potřebnou péči a nešetřilo se na něm. od té doby servisováno výhradně u landjirky, kde taky dostávalo vždy, co bylo potřeba (klidně se ho doptejte).
výbava:
pevnostní nárazník s navijákem + synt. lano (ovládání dálka i kabel)
A-bar
pevnostní prahy
HD zakrytování podvozku (nájezďák, kryt zadní spojovačky řízení, kryty obou diferáků)
HD unašeče poloos
velká pochozí zahrádka + žebřík
šnorchl
přídavná světla Hella vepředu i vzadu
přídavné teplovodní topení webasto (ovládání hodiny + GSM modul)
přídavné horkovzdušné topení pod cubby boxem (ovládání hodiny)
oddělení zavazadlového prostoru mříží (lze demontovat)
vnitřní mříže na oknech zavazad. prostoru
držák rezervy (zrepasovaný, nenamontovaný)
auto je mírně zvednuté (pružinami, vzadu jsou silnější zátěžové), jezdil jsem 255/85 R16 + 3 mm rozšiřovací podložky (kvůli origo plecháčům)
navíc sada origo plechových kol se staršíma nesjetýma zimákama
skoro vše je zapsané v TP. dám k tomu spoustu doplňků, co se za ty roky nastřádalo (např. mřížky světel, sedačky do zavazad. prostoru, …)
s autem jsme jezdili převážně „expedice“, tedy naše výlety – daleko a dlouho z domova, dva psi, potom i děti… takže jsem potřeboval, aby nejenom odvezlo tam, ale taky přivezlo zpět. a proto jsem se o defíka fakt staral a po mechanické stránce ho udržoval v kondici. vzhled jsem už tak neřešil, takže nějakou patinu má



něco je kdyžtak i tady: https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29895
no a teď teda ty neduhy

1) prasklé čelní okno – před prodejem bude vyměněno za nové
2) slabá baterka – dám novou
3) špatný přepínač/páčka světla-blinkry – mám koupenou novou, přidám k autu
4) nedávno párkrát nechtěl hned naskočit, bylo potřeba počkat 5–10 vteřin, než čerpadlo natlačí naftu. u jirky jsme měřili tlak a kontrolovali to, vše v pohodě, od té doby bez problémů. ale ať je to narovinu

5) klasicky teče přídavka, vymačkané gufero. potřeba buď nové, nebo vyvložkovat. zatím jsem neřešil, není to nijak strašné

auto bude k dispozici po servise (výměna oleje, běžné věci co jsou třeba + body 1 a 2) a taky bude vymydlené, voňavé a krásné, vyčistěné profi firmou. fotky zatím jen náladovky, pak přidám pořádné inzertní photoshopy


chtěli bychom za něj 420.000 Kč. je to moc? dohoda možná. a pokud to nepůjde, tak ho odstrojím na holátko, všechno ponatírám, přestříkám, naleštím a dám to na bazoš jako leštěnku za 450

