Všeobecné rady a informace
Moderátor: Acon
-
JohnGee1990
- Příspěvky: 130
- Registrován: 26 říj 2015 18:25
- auto: Range Rover Classic
#21
Příspěvek
od JohnGee1990 » 27 kvě 2019 20:24
Mira 101 píše:JohnGee1990 píše: 10 dub 2019 11:36
Noo asi ani inu moznost velmi nemam. V terene 100% 4x4 a po ceste 4x2.
Vies jak to je ze chcel by som aj 4x2 aj 4x4 a aj z uzavierkou.. No vsetko mat nemozem.
Odoslané z WAS-LX1 pomocou Tapatalku
Máš jinou možnost,prodat ten samosvor,koupit uzávěrku,hodit ji na předek a vyřízené.....připojit v terenu,jinak nic.

Uzavierka nici klby. Nechcem uzavierky. Tak sa mi to paci so samosvormi.
Odoslané z COL-L29 pomocou Tapatalku
Naposledy upravil(a)
JohnGee1990 dne 27 kvě 2019 20:24, celkem upraveno 1 x.
-
gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
#22
Příspěvek
od gibson » 27 kvě 2019 20:48
JohnGee1990 píše: 27 kvě 2019 19:42
Tak to sem pridam aspon pre ostatnych.
Tak objednal som tu sadu na 4x2.
Mam to aj zalozene uz v rozvodovke este doskldat a mozme skusit akoto funguje.
A uvidime ako sadne lt230 namiesto Borg warner.



Odoslané z COL-L29 pomocou Tapatalku
len tak dalej!

-
Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
#23
Příspěvek
od Sláma Karel » 28 kvě 2019 10:31
My to už dávno vyzkoušené máme. Bohužel si to kolečko na předním vývodu udělá docela vůli a pak má přední unašeč vůli opravdu velkou. Ale pokud se odpojuje předek, tak to nemá na jízdu vliv. Akorát kdy je zařazené 4x4, tak to v některých chvílích, hlavně když to není v tahu, rachtá. Ale nechá se to snést.
I když mi máme možná trochu jiný model.
K

-
JohnGee1990
- Příspěvky: 130
- Registrován: 26 říj 2015 18:25
- auto: Range Rover Classic
#24
Příspěvek
od JohnGee1990 » 28 kvě 2019 11:59
Noo ja som vutro diferencialu vyhadzoval nema sa tam kde spravit vola. Poslem video o montazi. Je to iny sposob ako ma ascroft.
Odoslané z COL-L29 pomocou Tapatalku
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2490
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#26
Příspěvek
od mr-tomas » 13 lis 2019 23:52
Docela by mě zajímal výsledek jak se to teď chová na silnici při jízdě jen na zadek. Je to živější když se zredukovali ztráty v převodech? Co spotřeba?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
JohnGee1990
- Příspěvky: 130
- Registrován: 26 říj 2015 18:25
- auto: Range Rover Classic
#27
Příspěvek
od JohnGee1990 » 24 lis 2019 11:31
mr-tomas píše:Docela by mě zajímal výsledek jak se to teď chová na silnici při jízdě jen na zadek. Je to živější když se zredukovali ztráty v převodech? Co spotřeba?
No ja som s tym velmi spokojny auto je o dost zivsie a umna jazda ovela lepsia noo na spotrebe som rozdiel nevidel stale jazda po ceste okolo 16l, na 100km.
Z roverom jazdim malo.
Negatívum je ze sa ta rozvodovka dost nahrieva. Az ide do interieru dosť velke teplo.
Odoslané z COL-L29 pomocou Tapatalku
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2490
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#28
Příspěvek
od mr-tomas » 24 lis 2019 12:00
Tak jsem taky zkusil sundat přední kardan z důvodu identifikace vibrací do volantu a u mě to naopak přišlo, že je to auto takové lenivější při zrychlení. Ale nic moc jsem s tím nenajel protože bez kardanu to mělo vibrace ještě větší.

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
-
Kontaktovat uživatele:
#29
Příspěvek
od pojir » 24 lis 2019 14:19
Ja jsem mel chvilku sundany predni kardan a jezdilo se mi teda lip. Hlavne se tomu vic chtelo zatacet. Ale asi to bude i tim, ze mam vepredu samosvor.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2490
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#30
Příspěvek
od mr-tomas » 24 lis 2019 16:34
Možná to bude tím že vážím cca 2,8t ale pocitově to bylo takové neživé.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
Všeuměl
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20 črc 2015 23:41
- auto: Disco 3
#31
Příspěvek
od Všeuměl » 15 čer 2024 23:18
mr-tomas píše: 24 lis 2019 12:00
Tak jsem taky zkusil sundat přední kardan z důvodu identifikace vibrací do volantu a u mě to naopak přišlo, že je to auto takové lenivější při zrychlení. Ale nic moc jsem s tím nenajel protože bez kardanu to mělo vibrace ještě větší.
Ahoj, optam se, identifikoval jsi původ vibrací? Já mam d3 a vibrace pociťují při akceleraci a mírném brzdění. U toho je slyšet mírně hučení. Při povolení plynu vše utichne a přestane klepat. Při prvním ohledani nikde žádné vůle. Kontroloval jsem kardany, poloosy, ramena apod. Thermokamerou jsem viděl akorát teplejší rozvodovku a zadní kardan.jedina vůle co je, tak přední práva poloosa asi milimetr v držák u kloubu(kloub bez vůle).
-
mr-tomas
- Příspěvky: 2490
- Registrován: 10 čer 2012 23:45
- auto: Def 110 300Tdi
- Bydliště: Praha 10
#32
Příspěvek
od mr-tomas » 16 čer 2024 06:06
Zjistil jsem, že se mi povolujou šrouby co drží panhartku a i silenbloky předních ramen nejsou v nejlepší kondici. Což je způsobeno tím, že jsem si nechal namontovat nová korekční ramena a dali mi tam ramena pro jinej ročník, které stanově trochu plavou.

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.