Zdravím. Chtěl bych pořídit disco 4. Líbí se mi , ale mám strach z té klikovky. Co se tak dozvídám, že je to docela častá závada. Stává se to i u range rover sport? Po případě které auto z těchto dvou je lepší a spolehlivější?
Děkuji za názory.
Disco IV nebo Range rover sport?
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 15307
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco IV nebo Range rover sport?
Pokut to má stejný motor, tedy TDV6 - vidlicový 6-válec, tak to má úplně stejný problém. A je jedno, jak ten motor zrovna označovali. RR Sport je uvnitř podstatně menší.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- jareku
- Příspěvky: 1950
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Disco IV nebo Range rover sport?
Jen doplním, problémy mají jak 2,7 tak i 3.0 motory (TDV6, SDV6)… nicméně motory mohou s dobrou péčí najet bez problému hodně km - jen to nikdo “nezaručí”. U RRS můžeš v generaci L320 mít motor 3,6 TDV8 a ten se jeví jako ideální. Další generace měla taky 8mi válec SDV8 ale už 4,4 a ten je také OK.
Live long and prosper.
- erik
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco IV nebo Range rover sport?
D4 nebo D3
a to bez váhání .
%Pokud-li máš strach o motor , pak nájezd nad 250 tis je zárukou , že ten motor je OK... Já mám nájezd na D3 370 tis a mám i D5 - D3 je pružnější a do terénu a šotoliny výborná . D5 je lepší na dovolenou a do TESCO.
a to bez váhání .
%Pokud-li máš strach o motor , pak nájezd nad 250 tis je zárukou , že ten motor je OK... Já mám nájezd na D3 370 tis a mám i D5 - D3 je pružnější a do terénu a šotoliny výborná . D5 je lepší na dovolenou a do TESCO.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Disco IV nebo Range rover sport?
Díky za doporučení. Jak to můžu chápat? Že když má nad 250 tis tak je motor ok. Že už je vyměněny? Jinak d5 se mi nelíbí. Za mě je poslední pěkný offroad d4.erik píše: 17 říj 2025 11:34 D4 nebo D3
a to bez váhání .
%Pokud-li máš strach o motor , pak nájezd nad 250 tis je zárukou , že ten motor je OK... Já mám nájezd na D3 370 tis a mám i D5 - D3 je pružnější a do terénu a šotoliny výborná . D5 je lepší na dovolenou a do TESCO.
- jareku
- Příspěvky: 1950
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Disco IV nebo Range rover sport?
Ahoj, je to zcela jednoduché: pokud chceš jezdit s "naprostým" klidem, nekupuj D3 ani D4 v naftě. Motor s více než 250.000km ani nový motor ani opravená klika nezaručí, že obvyklý problém motoru nenastane znovu. Je tady o tom velmi mnoho napsáno a bohužel to tak je. Řešením je D3/4 v benzínu. Pokud preferuješ a chceš naftu, najdi si auto, které se ti líbí, ukecej cenu a užívej ho - radosti to auto dokáže udělat velmi mnoho. D3 jsme měli cca11let doma a byla super.Honza 85 píše: včera, 01:08Díky za doporučení. Jak to můžu chápat? Že když má nad 250 tis tak je motor ok. Že už je vyměněny? Jinak d5 se mi nelíbí. Za mě je poslední pěkný offroad d4.erik píše: 17 říj 2025 11:34 D4 nebo D3
a to bez váhání .
%Pokud-li máš strach o motor , pak nájezd nad 250 tis je zárukou , že ten motor je OK... Já mám nájezd na D3 370 tis a mám i D5 - D3 je pružnější a do terénu a šotoliny výborná . D5 je lepší na dovolenou a do TESCO.
Live long and prosper.
Re: Disco IV nebo Range rover sport?
Nemůžu si pomoct, ale tyhle rady mě prostě vždycky znovu donutí k reakci. Pokud chceš jezdit s "naprostým" klidem, nekupuj si VLASTNÍ AUTO, jezdi AUTOBUSEM nebo VLAKEM. Ten při jakékoliv poruše vždycky rychle někdo nahradí jiným a tebe to nebude stát nic.
Za mě - ano, ty motory mají jednoznačně vyšší poruchovost, než jiné (nebo než ty samé v jiných autech), ale při všech anketách a zkoumáních v nekonečných vláknech tady na fóru nikdy nikdo nedošel k číslu vyššímu, než 10-15%. Což je v kontrastu s obvyklými nízkými jednotkami procent u jiných motorů sice hodně, z pohledu výrobce reputační problém a z pohledu mechanika, který to opravuje katastrofa, ale(!) z pohledu běžného uživatele je šance, že narazíš na problémový motor stále výrazně menší, než to, že budeš spokojeně jezdit do doby, než se ti to auto rozpadne třeba na korozi.
Nikdo ti samozřejmě nezaručí, že po 250 t. už ten motor neodejde, ale rozhodně je výrazně vyšší šance, že když to vydržel tak dlouho, tak to bude spíš ten případ dobrého kusu. Mimochodem - všimli jste si jak v poslední době (tady, na FB, na jiných fórech) počet zdrcených majitelů, kterým to "padlo na klice" ubývá? Proč asi? Počítám, že to nebude tím, že by si už nechtěli postěžovat... Aut je už v oběhu méně a celkem logicky především ty, které mají motory v cajku.
Jinak za mě je to skvělé auto, až na pár drobností opravdu těžko nahraditelné něčím srovnatelným v dnešní nabídce (při alespoň trošku přijatelné ceně). Já s ním jezdím deset let, spoustu kilometrů po běžných okreskách, na dovolených od Atlantiku až po Varnu, desítky plné naložených voziků dřeva často z úplně nesmyslných míst, škrábání se ve sněhu na chaty na horách v místech, kam už by v té době jiní jeli jen skútrem a mohl bych pokračovat. Za mě lze tohle auto jen doporučit.
Za mě - ano, ty motory mají jednoznačně vyšší poruchovost, než jiné (nebo než ty samé v jiných autech), ale při všech anketách a zkoumáních v nekonečných vláknech tady na fóru nikdy nikdo nedošel k číslu vyššímu, než 10-15%. Což je v kontrastu s obvyklými nízkými jednotkami procent u jiných motorů sice hodně, z pohledu výrobce reputační problém a z pohledu mechanika, který to opravuje katastrofa, ale(!) z pohledu běžného uživatele je šance, že narazíš na problémový motor stále výrazně menší, než to, že budeš spokojeně jezdit do doby, než se ti to auto rozpadne třeba na korozi.
Nikdo ti samozřejmě nezaručí, že po 250 t. už ten motor neodejde, ale rozhodně je výrazně vyšší šance, že když to vydržel tak dlouho, tak to bude spíš ten případ dobrého kusu. Mimochodem - všimli jste si jak v poslední době (tady, na FB, na jiných fórech) počet zdrcených majitelů, kterým to "padlo na klice" ubývá? Proč asi? Počítám, že to nebude tím, že by si už nechtěli postěžovat... Aut je už v oběhu méně a celkem logicky především ty, které mají motory v cajku.
Jinak za mě je to skvělé auto, až na pár drobností opravdu těžko nahraditelné něčím srovnatelným v dnešní nabídce (při alespoň trošku přijatelné ceně). Já s ním jezdím deset let, spoustu kilometrů po běžných okreskách, na dovolených od Atlantiku až po Varnu, desítky plné naložených voziků dřeva často z úplně nesmyslných míst, škrábání se ve sněhu na chaty na horách v místech, kam už by v té době jiní jeli jen skútrem a mohl bych pokračovat. Za mě lze tohle auto jen doporučit.
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
Re: Disco IV nebo Range rover sport?
Možná taky ty Diskárny ubývají, protože lidi bohatnou, dostávají rozum a kupují konkurenční stroj s naftovou V8? I když ty ceny jsou tak strašlivé, že za cenu jednoho LC máš ty Diskárny dvě až tři... 
