povod motoru 2,0 Di
Moderátor: Safraporte
povod motoru 2,0 Di
Mam jednu otazku na admina, popripade na niekoho zasvateneho: Zaujimalo by ma od akeho vyrobcu pochadza prvy dieselovy motor 2,0Di 72kW pre freelander? Viem,ze motor TD4 82kW je od BMW, dakujem.
Já měl Rover 620Si a byla to honda jak vyšitáMaxsel píše:Taky jsem tu 1.8 benzín typoval dle vzhledu na Hondu, ale technik v LR servisu říkal, že od Hondy pochází jen Rover motory s obsahen do 1.6
Základ motoru je prý ve starším Roveru.
Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Koudy
- Příspěvky: 237
- Registrován: 07 led 2008 21:14
- tel.: 608984224
- auto: D3 TDV6
- Bydliště: Zvole u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Motory používané v Roverech do roku 1995 byly od Hondy (diesel Peugeot), od roku 1995 jsou motory 1,4, 1,6, 2,0 (K-serie) a 2,0Di - popř. SDi (L-serie) konstrukce Rover. S Hondou to nemá nic společného, kromě toho, že Honda tento diesel používala do prvních Accordů. Jedné vyjímky jsou: Rover 618 a 620Si - do toho se montoval motor Honda a pak Rover 216 Tourer a Rover 416 Si automat, tam se používaly motory Honda i po roce 1995.
Dobře to je poznat podle umístění motoru - motor vpravo (po směru jízdy) je Rover, vlevo Honda.
S nástupem používání Rover motorů taky skončilo bezporuchové období a začlo období troušení olejů a vaření motorů...
Rover začal používat takové libůstky jako 3 žhavící svíčky na 4. válci - protože bylo čerpadlo tak blízko motoru, že by se na čtvrtou nikdo nedostal, tak jí tam radši nedali (stejně jak u TD5).
Nebo plechové těsnění pod hlavami u benzínu s naneseným silikonem, což se pravidelně trhá, apod.
Podobné věci se přenesli k L.R., protože některé motory převzal - 2,0 16V K- Serie do Disco, 1,8 16V K-Serie + 2,0 Di L-Serie do Free.
Dobře to je poznat podle umístění motoru - motor vpravo (po směru jízdy) je Rover, vlevo Honda.
S nástupem používání Rover motorů taky skončilo bezporuchové období a začlo období troušení olejů a vaření motorů...
Rover začal používat takové libůstky jako 3 žhavící svíčky na 4. válci - protože bylo čerpadlo tak blízko motoru, že by se na čtvrtou nikdo nedostal, tak jí tam radši nedali (stejně jak u TD5).
Nebo plechové těsnění pod hlavami u benzínu s naneseným silikonem, což se pravidelně trhá, apod.
Podobné věci se přenesli k L.R., protože některé motory převzal - 2,0 16V K- Serie do Disco, 1,8 16V K-Serie + 2,0 Di L-Serie do Free.