Závady nebo běžný stav Disco I ??!
Moderátor: Miky_CZ
Volal jsem totiž na to auto jako na r. 96 z inzerátu, řekl mi pak, že je to poze model s novýma předníma lampama ale rok 95, dnes jsem se byl na auto dívat a připustil, že je to možná 94 nebo 95, prý si to nepamatuje. Byl to takovej expert - auto má prasklý čelní sklo, nemá k tomu žádné papíry - čistopis prý na úřadě k vyzvednutí ale hlavně mu mám prý dát zálohu, jinak koupí další. Láká mě na tom ale to, že vypadá na skutečných 175 tis. km bez tažného po itošce absolutně bez rzi. Cena 95,- tis. s doklady........
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Z vlastni nedavne zkusenosti ti poradim, aby jsi si pripravil cca 50.000,- na uvedeni toho auta do takovyho stavu, aby ses s tim nebal odjet kus od baraku... Bohuzel je to tak, stasi auta jsou luxusni pokladnicky, akorat uz to z ni (za ni) nikdy nedostanes zpatky, ledaze by jsi s tim nejezdil, pockal az vymrou a pak mel luxusniho veterana... 
Akdyz tak ctu o pristupu prodavajiciho, tak bych si to auto radsi koupil jinde.
A rozvody by mely byt tusim po 60.000km
Asi tak.

Akdyz tak ctu o pristupu prodavajiciho, tak bych si to auto radsi koupil jinde.
A rozvody by mely byt tusim po 60.000km
Asi tak.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas, akorát ty rozvody se mění po 120000 Km nebo jednou za šest let.Frana píše:Z vlastni nedavne zkusenosti ti poradim, aby jsi si pripravil cca 50.000,- na uvedeni toho auta do takovyho stavu, aby ses s tim nebal odjet kus od baraku... Bohuzel je to tak, stasi auta jsou luxusni pokladnicky, akorat uz to z ni (za ni) nikdy nedostanes zpatky, ledaze by jsi s tim nejezdil, pockal az vymrou a pak mel luxusniho veterana...
Akdyz tak ctu o pristupu prodavajiciho, tak bych si to auto radsi koupil jinde.
A rozvody by mely byt tusim po 60.000km
Asi tak.
Po 60000 km se mění jen u aut jezdících v tropech a na poušti.
Mluvím o motorech 300 Tdi.
Tak je to psáno v Workshop Manuálu.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
proto jsem psal "tusim" 
v mem disku je prede mnou patrne nemenil nikdy nikdo vzhledem k tomu jak vypadaly - auto melo cca 180.000km a podle vseho tam byly original kola i kladky.
ale je mi divny, ze Colonelovi sviteji jen ty spodni svetla v zadnim narazniku - u meho Diska sviteji i blikaji jak spodni v narazniku, tak i horni v zadnich sloupcich

v mem disku je prede mnou patrne nemenil nikdy nikdo vzhledem k tomu jak vypadaly - auto melo cca 180.000km a podle vseho tam byly original kola i kladky.
ale je mi divny, ze Colonelovi sviteji jen ty spodni svetla v zadnim narazniku - u meho Diska sviteji i blikaji jak spodni v narazniku, tak i horni v zadnich sloupcich
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím s názorem , že je dobré po koupi auta vždy vyměnit rozvody, všechny náplně a filtry . Teď se to práve děje na mojí devadesátce a u Krytena zjistili spoustu věcí , které Italští "mekánikos" jaksi zanedbali , jak říký Kryten : Italský mechanik asi víc tančil , než přemýšlel . Takže zapomenout na historii oprav a jet od nova . Máš jistotu , že to máš ve svých rukou . Což je někdy dobře
Horší je , že když už je auto u pana doktora , začneš si vymýšlet spoustu vylepšení a zlepšení ( kola , dutiny , krycí plechy ..... ) to pak trochu leze do peněz , ale ta radost potom se nedá vyčíslit 


tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
takova tresnicka u meho Diska bylo treba to, jak byly nasazeny gufera za loziskem v nabe kola - na obou stranach byly stejnym smerem - to znamena, ze na te strane, kde byly obracene byly tim stiracim limcem na bordel smerem k lozisku... 
diky tomu do casti naboje trochu teklo
nejaky dalsi specialista lepil tekouci vodni pumpu bez sundani, pres vrch tesneni epoxidem, misto aby vymenil tesneni - pumpa tekla po jednom ze tri sroubu, ktere ji drzi na prsou motoru - ven to teklo o kus jinde na bloku, v miste, kde je tesneni hlavy, takze jsem cekal komplet hlavu, nebo aspon tesneni, nakonec to byla pumpa.
a takovych veci tam byla fura

diky tomu do casti naboje trochu teklo
nejaky dalsi specialista lepil tekouci vodni pumpu bez sundani, pres vrch tesneni epoxidem, misto aby vymenil tesneni - pumpa tekla po jednom ze tri sroubu, ktere ji drzi na prsou motoru - ven to teklo o kus jinde na bloku, v miste, kde je tesneni hlavy, takze jsem cekal komplet hlavu, nebo aspon tesneni, nakonec to byla pumpa.
a takovych veci tam byla fura
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel