videoprestavba RR

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Keram
Příspěvky: 493
Registrován: 26 říj 2008 21:41
auto: BMW
Bydliště: Rajhrad
Kontaktovat uživatele:

videoprestavba RR

#1 Příspěvek od Keram » 16 úno 2009 21:58

Našel jsem jednu velmi zajmavou ,ale podle mě dost povedenou přestavbu RRC sami posuďte: http://www.youtube.com/watch?v=FB7MelYL ... re=related

Uživatelský avatar
David S.
Příspěvky: 413
Registrován: 06 říj 2008 23:47
auto: RRC 2door, Disco2
Bydliště: Prdel u Velvar
Kontaktovat uživatele:

.

#2 Příspěvek od David S. » 16 úno 2009 22:46

Já tedy oceňuji tu perfektní mechanickou práci. Klobouk dolů. Chápu ty požadavky na průchodnost terénem i dělání "bobcatů" z range. Ale na druhou stranu je to trochu prznění, kýčovitý odstín laku a ty odporně hnusný tatoo polepy mi přijdou fakt úsměvně trapný... Prostě více ocením jemnou a laskavou mechanickou práci na Neklanovo RRC v Běleči u Krytena a spol, to mě fakt vždy dokáže nadchnout a mít volný milion (tedy prostě ho mít..), tak už volám Krytenovi kdy se pustíme do něčeho podobnýho...

kubes
Příspěvky: 203
Registrován: 21 bře 2007 14:03

#3 Příspěvek od kubes » 16 úno 2009 23:30

Stav toho RR na začátku videa byl takový, že by si, podle mého, zasloužil zachránit. Dvojdvířek je málo a jsou krásný. Škoda, že to ještě všichni nevědí.

kubes
Příspěvky: 203
Registrován: 21 bře 2007 14:03

#4 Příspěvek od kubes » 16 úno 2009 23:31

Stav toho RR na začátku videa byl takový, že by si, podle mého, zasloužil zachránit. Dvojdvířek je málo a jsou krásný. Škoda, že to ještě všichni nevědí.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#5 Příspěvek od Neklan » 17 úno 2009 09:35

Máš naprostou pravdu a ctí tě, že podle toho i jednáš :) .
Než postavit takovouhle obludu, to už je lepší sehnat někde jenom 100" šasi (začíná přibývat odepsaných vraků Discoték a žel i RRC) a postavit na něm hybrid s kastlí Defa Truck cabu. Už jsem jich viděl dost jak na cross country rally, tak na trialy.

Jinak RRC je naprosto skvělé auto i bez zohavení karoserie. Posuďte sami:
http://www.youtube.com/watch?v=c-iZo3HY ... re=related
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Tatar
Příspěvky: 627
Registrován: 22 dub 2008 00:53
Bydliště: LITOMĚŘICE

#6 Příspěvek od Tatar » 17 úno 2009 11:12

CLASSIC je nej nato si človek musí přijít sám
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od PavelU » 17 úno 2009 11:40

Ono jde o to si ujasnit na co budu auto používat. Neklan určitě nebude jezdit trial nebo lagodu a Range ve videu nebude lítat po dálnici. Všechno mezi tím je kompromis, ale tím si musí projít každý sám ... :wink: :wink: :wink:

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3587
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Land Jirka » 17 úno 2009 16:01

Podle mého je ta přestavba povedená, ale šel bych asi taky cestou 100" podvozku a kastlí z Truck cab.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od PavelU » 17 úno 2009 16:19

To je potom už jenom otázka vkusu co se komu líbí, podvozek, motor a vše kromě kastle je stejné, ne?
A pěkně udělaný Range taky není k zahození. :wink:

Odpovědět