Discovery II prosba o pomoc

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Davidass
Příspěvky: 22
Registrován: 16 úno 2009 13:40

#21 Příspěvek od Davidass » 17 úno 2009 10:25

Děkuji všem za rady.Je pravda že když se řekne A,musí se říct i B.Já jsem šíbr dříve měl v Peugeotu,byl super,ale jestli to nemá dělat dobrotu tak do toho radši nepůjdu.
Chtěl jsem se zeptat.Mám teď vyhlídnutou jednu 99 ve které je nový motor z 04 se zhruba 60 000km.Problém je v tom že když ho nasazovali tak ůdajně otočili spojku (je to možné???) a nejde řadit.Motor prej šlape krásně a před tím řadit šlo,teď ale ne.Dokážete mi k tomu něco říct?
Auto v polokůži s tažným se šíbrama na měchách za 185 000 ve střábrné metle.

Davidass
Příspěvky: 22
Registrován: 16 úno 2009 13:40

#22 Příspěvek od Davidass » 17 úno 2009 10:35

Jo jen k tomu když prodávám Toyoty proč chci LR,no je to o tom že Toyoty jsou sice super,ale šíleně drahé a docela dost žíznivé.A v podobném roku jsou s výbavou o generaci pozadu.RAV4 je malá a do 200 tis jen v benzínu.Do terénu nevhodná.Hilux je traktor 2.4 nafta slabá,výbava žádná na cesty nevhodné.4Runner staré auto hladové.LC 90,100,120 šíleně drahé 70 jakbysmet a stará 60 je prostě stará...
A stejně se mi LR D2 líbí víc.Líbila se mi vždy a chtěl jsem do ní jít ještě než jsem pracoval u Toyoty.

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od discover » 17 úno 2009 12:54

Té 99 se vyhni obloukem. Nejenže když je měněný motor, tak toho měla už dost, to bys měl jako prodejce aut vědět, ale když to někdo takhle zprasí, tak tam "toho" bude víc. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od zbynek » 17 úno 2009 13:10

Manželka má v Oplíku taky šíbr a není jedinná kapka, na DII jsou dva a fungují podobně jako sprchové kouty. Tuba silikonu a odmontované kličky to spravili. Nehodlal jsem do toho dát ani korunu. Kámoš to řešil v německém servisu asi na třikrát a nechal tam celkem 1200 EUR blázen.

Tažné je super, polokůže příjemná, metla parádní, měchy pohodlné, ale vyměněný motor nevětří nic dobrého, néééébralbych.
Všechno má svůj čas........

Uživatelský avatar
witoldo
Příspěvky: 116
Registrován: 04 pro 2008 22:49
Bydliště: Tesin

#25 Příspěvek od witoldo » 17 úno 2009 17:08

no kdyz to rozebral nekdo kdo dal opacne spojku, a zas to slozil....
a ted to prodava aniz by ji zas otocil ??
jinak kdyz nebezi motor radit musi jit, vetsinou lamela otocit "nejde"
co jsem slysel tak s prehazovanim motoru a kompatibilitou pocitace byva u LR problem
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..

Lád'a P

re

#26 Příspěvek od Lád'a P » 17 úno 2009 17:43

Souhlasím s Discoverem.Na tom něco je.A jinak tě zdravím Stando

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od discover » 17 úno 2009 18:45

Nazdar, Láďo, dlouho tě nebylo vidět ani slyšet. Začne sezona a někde na sebe narazíme. Tak ahoj a na viděnou S :lol: :lol: :lol:

Davidass
Příspěvky: 22
Registrován: 16 úno 2009 13:40

#28 Příspěvek od Davidass » 18 úno 2009 11:52

Děkuji za věcné rady,na to auto se mrknu a nebojte že bych to pořádně neprohlídnul.Dokonce mi dal možnost na měsíc to auto vyzkoušet.S tím že bych se pak rozhodnul.Ty šíbry by se mi líbily,ale jestli to opravdu stojí za prd tak je fakt nechci.Voda je fajn,ale ne po ránu studená za krk... :roll:

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od default » 18 úno 2009 12:00

O víkendu budu v Praze a blízkém okolí (do 30km) ozvi se a múžem zkusit i to pole (mám svoje).
Mám šíbry a vodu jsem měl v autě jen jednou (spolu s listím, větveni, atd.), když jsem je zapoměl zavřít. Vřele bych doporučil elektricky ovládané.
Na druhou stranu patřím k těm co by si dávali pozor na výměnu motoru a počítače u mě se to nějak nepovedlo.
Jen bych možná doporučil pro nákup (pokud to nespěchá) sledovat fórum. Občas se tady něco objeví a vzhledemk tomu že se tady spousta lidí i aut zná (někteří se tím i živí) tak to asi bude koupě s nejvyšší možnou zárukou :!:
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Davidass
Příspěvky: 22
Registrován: 16 úno 2009 13:40

#30 Příspěvek od Davidass » 18 úno 2009 13:26

Děkuji pokusím se toho využít a ještě bych Ti napsal aby jsme se někde potkali.U mě je problém že chci to auto do 200 000 max.Ale kdo tohle auto má a ví že je v pořádku tak si i 99 cení na 250.V bazarech o tom ví prd,tam to stojívedle Fabie Megana nebo Golfa a taky Ti k tomu řekne tolik.

Davidass
Příspěvky: 22
Registrován: 16 úno 2009 13:40

#31 Příspěvek od Davidass » 18 úno 2009 14:17

Tady je odkaz
http://www.cars.cz/xchanger/custom/bmauto/cd2.jsp

dokážete mi něco říct podle fotek?Auto jsem viděl osobně a dokonce ho projel.Mělo právě tu malou škvíru u horního rohu řidičových dveří a možná i u spolujezdce.Gumy tak na odvoz domů a přezout,asi vyměnit kotouče na předku.JInak nevypadá nijak moc špatně.Propadlý tapec na střeše.(údajně to mají skoro všechny) Nechtěl ze začátku moc dobře naskočit.Kilometrům si myslím že by se s přimhouřeným okem dalo věřit.Není to nějak moc zrychtované.Po startu svítila kontrolka měchů nebo zvedání.Když jsem stlačil to tlačítkose stejným symbolem chvilku blikala a zhasla.Redukce šla řadit docela dobře a kvalty samy o sobě taky.Jen se mi zdálo že spojka bere dost vysoko.Jinak fungovala dobře plynule celkem měkce.Auto nikam netahalo netlouklo nějak moc nehučelo.Jen v 90km/h svištění vzduchu,ale to bylo asi těma mezerama ve dveřích.I sedadlo u řidiče není tak moc prodřené jak jsem už viděl.Volant taky celkem solidní.Jedna zadní sedačka jak byla sklopená nešla narovnat,byla nějaká zaseklá ta páčka.Motor zespoda orosený,nepoznal jsem jestli je to vana nebo převodovka.Nebylo to nic strašného asi.Motor neochotně startoval jen na záčátku ale pak chytal na škrtnutí.V rámci mezí a hmotnosti auta šel celkem solidně za plynem,brzdy i na tenké kotouče reagovaly taky dobře.

Davidass
Příspěvky: 22
Registrován: 16 úno 2009 13:40

#32 Příspěvek od Davidass » 18 úno 2009 15:23

Bohužel nemám porovnání s nějakým autem ,které je určitě v pořádku.Nerad bych si koupil bezednou díru na prachy...

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od default » 18 úno 2009 22:15

Jsem opravdu laik ale... jestli to auto má škvíru nade dveřmi na obou předních dveřích a ještě odpadlý tapecírunk, tak bych se bál jestli není (nebylo) "zlomené". Nemůžu si vzpomenout, že by někdo na fóru řešil prodpadlý tapecírunk střechy a dostal odpověď "to je normální, to dělají skoro všechny". Kdyby se jednalo o různé mastnoty tak to je jiná. Podle některých místních expertů a jejich zkušeností je nebezpečné, když ti z příslušných míst olej neteče. Znamená to že tam žádný není :!:
ten link je nefunkční
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

#34 Příspěvek od Steve » 18 úno 2009 23:21

Odmazal jsem vše za posledním lomítkem a našel:
http://www.cars.cz/xchanger/custom/bmauto/cd2.jsp
Vypadá hezky...ale cena
Aha, taky nic...takže třetí odspodu:
http://www.cars.cz/xchanger/custom/bmau ... &offset=20

Davidass
Příspěvky: 22
Registrován: 16 úno 2009 13:40

#35 Příspěvek od Davidass » 19 úno 2009 09:41

To auto opravdu nevypadá zle,nezdá se že by mělo nějaký crash za sebou.Myslím že autúm rozumím na tolik že bych to poznal.U nás dělám i výkupy aut a myslím že vím na co se tak běžně podívat.Je fakt že LR jsem nikdy neřešil.Je to škvíra v tom smyslu že ty dveře vrchem nejsou úplně na 100% dovřené.Jako by odstávalo sklo.Možná kdyby se stáhlo okno a malibko se na ten rám zapůsobilo silou,že by bylo vše O.K.

Davidass
Příspěvky: 22
Registrován: 16 úno 2009 13:40

#36 Příspěvek od Davidass » 19 úno 2009 09:42

Jo a cena pro mě je 170,myslíte že je to moc?

honit
Příspěvky: 25
Registrován: 11 úno 2009 21:32
Bydliště: Praha

#37 Příspěvek od honit » 19 úno 2009 14:00

Hele jak ted tak sleduju ceny a jdu po Discách tak cena normál...
Našel vcelku jedno slušný 2001 v Praze za 189.000,- a pak jedno za 198.000,- takže bych řek že neni nijak moc ustřelený.
Taky bych ho chtěl tak do měsíce pořešit... :lol:

Lád'a P

re

#38 Příspěvek od Lád'a P » 19 úno 2009 15:13

Myslím si že ta cena je normální vzhledem k době.Já za to samé auto dal jednou tolik.Jenže to je tamunazad.Každopádně s koupí takového auta nechvátej.V klidu si ošlápni několik kousků a uvidíš.Spěch tady není na místě.Já jsem se kolem nich motal rok než jsem si koupil prvího Rovera.Nejlepší by bylo přijet na nějaký sraz.Tam uvidíš více aut v reálu a popovídáš si s majitelem.Každý ti rád řekne své poznatky.Nejlepší sraz je hu nás v Přešticích na Land Rover Cupu 20.6.2009.Jsme tam vlastě i tuhle sobotu.Jestli máš čas.

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

#39 Příspěvek od Honzan » 19 úno 2009 15:37

no ja mam zkusenost opacnou - proste jsem se rozhodl pro lr a behem 14 dni byl doma. Tyden brouzdani po nemeckych bazarech a spekulovani, pak jeden vylet pres celou republiku, a po ceste domu koupe uplne jinyho auta na ktery jsem jel jen tak do poctu. Ale uznavam - mozna jen zacatecnicke stesti ale urcite jsem spokojeny... U stareho auta je to vzdycky sazka do loterie a pokud to nekdo neudelal pred tebou tak se do nej vzdycky vysypes... ale vzit majitele, okouknout, projet jich vic urcite ma smysl!!!
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od default » 19 úno 2009 23:50

jsem na tom stejně řekl jsem si kolik do DII dám pokoukal jsem po bazarech. Pak se asi za 14dní ozval chlap z JČ že něco takového prodává. Dovážel auta z Rakouska a tohle koupil pro otce. Tomu po infarktu zprasili bypass a auto šlo z domu. Nejspíš nelhal - měl autobazar a auto jsme přehlašovali rovnou z otce na mě.
Zajímavé bylo, že jsem zcela přesně specifikoval co chci (DII, šíbr, klima, 7míst, atd.).
Závady - auto bylo lehce bourané na předek - mám kompletní fotodokumentaci jak vypadalo po nehodě. Dokonce je na něm původní nárazník. Ale někdo vyměnil počítač a teď se to řeší s Adminem (už asi 1/2 roku :!: :?: ) proto jsem na to opatrný
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Odpovědět