CHIP
CHIP
Zdravím.Máte někdo praxi s chipem u RR 2,5D...?Dnes jsem si ho nechal nainstalovat a musím konstatovat že se auto chová dost divoce.Prvně jsme to ověřily na automatu a nyní u mého manuálu.Rozdíl je větší než jsem čekal.Přidalo se 30koní.
Eliote dnes jsem ti to nechal převést na ty blinkry,ještě 100ku máš u mne.Ahoj R
Eliote dnes jsem ti to nechal převést na ty blinkry,ještě 100ku máš u mne.Ahoj R
Ahoj,
konečně téma o kterém je dobré podiskutovat.Mám v úmyslu stejný zásah,tak by mě zajímalo co myslíš tím divokým chováním?Je to myšleno pozitivně, nebo naopak?Těch 30k by odpovídalo rezervě motoru a nemělo by mu to nijak ublížit co se týká životnosti.Spíš mě zajímá kaký vliv to má na spotřebu(doufám,že klesla) a na exhalace aby se s tím dalo projít STK.
A poslední dotaz:cena?
George
konečně téma o kterém je dobré podiskutovat.Mám v úmyslu stejný zásah,tak by mě zajímalo co myslíš tím divokým chováním?Je to myšleno pozitivně, nebo naopak?Těch 30k by odpovídalo rezervě motoru a nemělo by mu to nijak ublížit co se týká životnosti.Spíš mě zajímá kaký vliv to má na spotřebu(doufám,že klesla) a na exhalace aby se s tím dalo projít STK.
A poslední dotaz:cena?
George
Ahoj prosimtě mohl by jsi sdělit adresu v tom Kladně kde by mi autíčko čipli?Nebo tel. číslo?Ještě:povolit nebo utáhnout kšanda ovládání turba - víš o tom něco víc,nebo kde to dělají.Předem díkymildin píše:čao nechal jsem si auto taky čipnout a auto jede podstatně lépe spotřeba asi stejná možná trochu méně ale zátah turba čipnutí nezmění musí se povolit nebo utáhnout kšanda ovládání turba cena okolo 7000,-na Kladně

Neznám BMW diesel, natáčení lopatek jistě nemá, ale to rozhodně neznamená, že nemá žádnou regulaci, tu musí mítGeorge píše:Ahoj,
to ovládání turba má jenom motor s přímým vstřikováním,BMW motor je ještě komůrková klasika s malým stupněm přeplňování, tudíž má pouze jednoduché turbo bez natáčení lopatek,takže to odpadá alespoň u RR 2,5 DSE.
George

Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Mám na mysli pouze to,že odpadá seřizování dotyčné kšandy.Jinak tam je přidavač paliva něco jako akcelerační pumpička u karburátoru,je to ovládané podtlakem v sání,ale u motoru s EDC to může být klidně řešeno přes řídící jednotku motoru stím že to má zase čidlo někde v sání a já nevím kde ještě.Jinak to turbo nemá ani ten obtokový (waste gate)ventil.
George
George
Nevím, co přesně myslíš onou kšandou, patrně má ovládací tyč wastegate nějaký seřizovací prvek přímo na sobě. Teď na ten motor koukám. Když chceš z dieselu výkon, musíš jít nahotu i s plnicím tlakem turba, což u tohoto motoru nejde jen chipem, musí se mechanicky nastavit. Chip ti vlastně přidá jen naftu. Podle mě tak dvě tři podložky pod každej z těch šroubků, co jsem označil a pojede to jako vyměněný. Ale bez přesnýho měřáku tlaku bych to nedělal a taky by bylo fajn si někde zjistit jak velkej tlak ta turbína ještě snese.
P.S. Wastegate to samozřejmě má, drží ho na těle turba právě ony šroubky. Turbo bez regulace nejde postavit tak, aby bylo účinné v širokém rozmezí otáček.
P.S. Wastegate to samozřejmě má, drží ho na těle turba právě ony šroubky. Turbo bez regulace nejde postavit tak, aby bylo účinné v širokém rozmezí otáček.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak díky za obrázek. Já to měl včera odkrytovaný a ten waste g.není zezhora vůbec vidět,aspoň vím kudy cestička.Kšandou to nazval někdo předemnou tak že též nevím co tím básník myslel.Je tam táhlo a možná že se dá seřizovat,pak by odpadly ty položky.
PS. já mám zkušenosti jenom s motorama v kamionech a ty mají všechny turba bez obtokáčů,ale jsou to velká a těžká turba a tím tam vzniká velký turboefekt,Z tohoto důvodu se na malé motory dávají malá turba ,která rychleji reagují nárustem tlaku a kvůli tomu se tam ty obtoky dávají.Jestli se mýlím tak mě oprav,protože člověk se stále učí a někdo i rád. Dík George
PS. já mám zkušenosti jenom s motorama v kamionech a ty mají všechny turba bez obtokáčů,ale jsou to velká a těžká turba a tím tam vzniká velký turboefekt,Z tohoto důvodu se na malé motory dávají malá turba ,která rychleji reagují nárustem tlaku a kvůli tomu se tam ty obtoky dávají.Jestli se mýlím tak mě oprav,protože člověk se stále učí a někdo i rád. Dík George
Naposledy upravil(a) George dne 25 bře 2007 22:15, celkem upraveno 1 x.
jj máš pravdu, jestli je to táhlo seřizovatelný, podložky odpadajGeorge píše:Tak díky za obrázek. Já to měl včera odkrytovaný a ten waste g.není zezhora vůbec vidět,aspoň vím kudy cestička.Kšandou to nazval někdo předemnou tak že též nevím co tím básník myslel.Je tam táhlo a možná že se dá seřizovat,pak by odpadly ty položky.
George

Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to přesně jak říkáš _divoké chování_ myslím že to opravdu hodně pozitivně jede a spotřeba s vlekem a na něm auto cca 1,5 tuny 11-12litrů průměr.Je to v toleranci možností motoru.Exhalace si myslím že bez problému.Cena 7000kčGeorge píše:Ahoj,
konečně téma o kterém je dobré podiskutovat.Mám v úmyslu stejný zásah,tak by mě zajímalo co myslíš tím divokým chováním?Je to myšleno pozitivně, nebo naopak?Těch 30k by odpovídalo rezervě motoru a nemělo by mu to nijak ublížit co se týká životnosti.Spíš mě zajímá kaký vliv to má na spotřebu(doufám,že klesla) a na exhalace aby se s tím dalo projít STK.
A poslední dotaz:cena?
George
RB
S turbem jsme nedělaly vůbec nic.Není důvod.Intervaly řazení jsou možná o polovinu kratší než před ůpravou.mildin píše:čao nechal jsem si auto taky čipnout a auto jede podstatně lépe spotřeba asi stejná možná trochu méně ale zátah turba čipnutí nezmění musí se povolit nebo utáhnout kšanda ovládání turba cena okolo 7000,-na Kladně
ahoj, jsem tu novy, cerstvy majitel P38 rv99 2.5DSE automat
je to cislo jeste aktualni? rad bych take prosel ocipovanim...
pripadne ma nekdo zkusenosti s ocipovanim zde?
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... and-rover/
diky za info
je to cislo jeste aktualni? rad bych take prosel ocipovanim...
pripadne ma nekdo zkusenosti s ocipovanim zde?
http://www.diesel-technik.cz/chiptuning ... and-rover/
diky za info
No panove nevim nevim... Taky jsem nad tim premyslel a neudelal jsem to, pred servisem kde jsem uz byl objednany jsem se otocil a odjel. Duvod byl jasny, bavil jsem se o tom s jednim clovekem v nemecku ktery se tim zabyva. Jde o to ze motor BMW 2.5 TDS byl ve sve dobe nadcasovi co se tyce vykonu, dela se od roku 1991, 1992 myslim. Motor je proste co se tyce vykonu uz na svem maximu a nemel by se dale cipovat. Nerikam ze to neni prinosem ale myslim si ze je to kratkodobym prinosem (z heldiska zivotnosti motoru). Hlavne se ma cipovat auto od stavu km max. 20000km ! A ne 150000.... a dal...
No nechci brat iluze a preju hodne stastnych km. A pokud vam vykon nestaci proc si nekoupite Benzina?
Ben 


