Otázky na D1

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Richard B
Příspěvky: 68
Registrován: 10 říj 2008 19:35
Bydliště: Slovensko/ Stupava

Otázky na D1

#1 Příspěvek od Richard B » 11 bře 2009 17:40

Chcel som sa spýtať kde by som na karosérii zistil kód farby (tmavá modrá metalíza).
Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
A ešte posledná skúsenosť, zistil som keď vonku prší a prejdem určitý úsek tak mám mokrý vzduchový filter, všimol som si že nasávač ide pod vnútorný blatník.Dá sa stým niečo robiť alebo treba niečo pretesniť?
Dík za odpoveď.
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Otázky na D1

#2 Příspěvek od teslo » 11 bře 2009 18:39

Richard B píše: Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
Ano, tak sa to ma robit.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Richard B
Příspěvky: 68
Registrován: 10 říj 2008 19:35
Bydliště: Slovensko/ Stupava

Re: Otázky na D1

#3 Příspěvek od Richard B » 11 bře 2009 19:01

teslo píše:
Richard B píše: Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
Ano, tak sa to ma robit.
Díky za rýchlu odpoveď
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky na D1

#4 Příspěvek od Land Jirka » 11 bře 2009 19:15

Richard B píše:Chcel som sa spýtať kde by som na karosérii zistil kód farby (tmavá modrá metalíza).
Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
A ešte posledná skúsenosť, zistil som keď vonku prší a prejdem určitý úsek tak mám mokrý vzduchový filter, všimol som si že nasávač ide pod vnútorný blatník.Dá sa stým niečo robiť alebo treba niečo pretesniť?
Dík za odpoveď.
Kód barvy je na samostatném štítku v motorovém prostoru a u mladších aut se dá vyčíst z VIN (pokud to jde tak zjistím)
Ohledně toho filtru se mrkni, jestli ti nechybí (zespodu od kola) v levém blatníku plastový podběh.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

#5 Příspěvek od Steve » 06 dub 2009 21:49

Nechci zakládat další vlákno, tak se ptám tady:
Při řazení na D.I manuál vždy v autě trochu cukne, ať řadím sebeopatrněji, stejně tak při ubrání a přidání plynu. Předchozí majitel Skondr říká, že je to normální.
Jedná se o běžné a nutné vůle v kardanu a diferácích, kdy se mění náhon z tlaku do tahu a opačně, nebo je to známka nějakého (i budoucího) problému?
Dnes jsem jel se staženým oknem (je už teplo) a bylo to docela dost slyšet, kromě toho, že je to cítit (ne nosem, tělem :lol: ).
Dokonce se mi zdá, že rychlé puštění spojky je milosrdnější, než opatrné pouštění. Jedná se o běžnou silnici, ne terén.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5764
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od Miky_CZ » 06 dub 2009 22:42

Steve: jo dela mi to taky, svezl jsem se i jinou discovery, ktere to cukalo vic. Jedine se projet nakou dalsi at vis.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

#7 Příspěvek od Steve » 06 dub 2009 22:46

Díky, jsem z toho nesvůj. Čekal jsem to klidnější. Mám dokonce pocit, že je to po pár km trochu lepší, ale to bude blbost.
Prostě jen mám obavy, že kdyby byly vůle třeba v kardanu, tak ať je ty rázy nezvětšují (vychozené díry, povolené šrouby a tak).
Pokud je to standard, jsem klidnější.
Díky. :wink:

McCormic

#8 Příspěvek od McCormic » 06 dub 2009 23:21

Mě to dělá taky a jsem si víc než na 100% jistej, že odchází ložisko spojky, ale to by neměl bejt takovej problém aby se to muselo řešit hned, takže to zatím nechávám bejt než se dostanu na přetěsnění převodovky, abych jí nemusel sundavat 2x... (údajně když jeho opotřebení začne být limitní tak při neopatrným řazení bych si měl dát čelo o volant) jinak vůle v diferákách a na kardanech by měly jít zjistit tak, že chytneš kardan rukou a o kolik ho pootočíš když auto stojí všema kolama na zemi, tak to je vůle, já tam žádné nemám...

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

#9 Příspěvek od Steve » 07 dub 2009 18:20

Díky, jdu se mrknout.
Auto jsem hodil na rovinu, takže to zkusím hned.
Problém ale je, že jsem byl včera na Evidenční prohlídce a nenašli jsme VIN :oops:
Chtěl i číslo motoru, v TP ho nevidím, ale podle anglického manuálu jsem ho (doufám) našel. Je to čtyřmístné číslo lomeno písmeno.
Podle manuálu jsem hledal i VIN na rámu, ale zatím bezúspěšně. Kde je??
Hledal jsem ho na pravém podélném nosníku a nic, pak na zadním příčném směrem ven a zase nic.
Kde může být? Poradí někdo?
Ano, vím, měl jsem ho kontrolovat už "o něco" dřív. :oops:

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

#10 Příspěvek od Steve » 07 dub 2009 18:47

Tak jsem pod to lehl a s oběma náhony jsem pootočil o fous na obě strany, tak teď nevím :cry:
Kardan jako takový nemá vůle, ale spojovačkami (?) jsem pootočil....

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

#11 Příspěvek od Honzan » 07 dub 2009 18:51

na ramu by melo byt za pravym prednim kolem , muze byt spatne citelny, musis dobre hledat...

jo a cuka mi taky, byl bych v klidu...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

#12 Příspěvek od Steve » 07 dub 2009 18:56

Beru špachtli a jdu hledat :D
Skondr říkal- v terénu nejetá a na nádrži je 5 cm obal z bahna, rám je na tom podobně. :wink: tak to snad najdu.
Díky. :wink:

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Land Jirka » 07 dub 2009 19:16

Na D 1 je číslo na rámu před přední pravou pružinou
Přílohy
Snímek 113.jpg
Snímek 113.jpg (68.26 KiB) Zobrazeno 5676 x
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

#14 Příspěvek od Steve » 07 dub 2009 19:25

Díky Jirko.
Za kolem to nebylo, díval jsem se i před, ale asi špatně. Pokud to není pod plastovým podběhem.
A zase jdu na to :D

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

#15 Příspěvek od Steve » 07 dub 2009 19:50

Mám!!
Konečně :D
Čekal jsem vyražené číslo a ono je vypálené z teček. Naštěstí je tam na rámu ještě původní barva, za kolem už by to byl průser, tam je to orezlé. Asi proto to vypalují vepředu.
Díky všem. :wink:

Uživatelský avatar
Tomy
Příspěvky: 273
Registrován: 20 úno 2009 12:41
tel.: 0907717858
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

To Richard B

#16 Příspěvek od Tomy » 09 dub 2009 07:25

Ahoj, ak si este nezistil ten kod farby, tak mi posli VIN a ja ti ho zistim. posli bud SZ, alebo mail na kovactoma@gmail.com.

dakujem

Odpovědět