Otázky na D1
Moderátor: Miky_CZ
Otázky na D1
Chcel som sa spýtať kde by som na karosérii zistil kód farby (tmavá modrá metalíza).
Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
A ešte posledná skúsenosť, zistil som keď vonku prší a prejdem určitý úsek tak mám mokrý vzduchový filter, všimol som si že nasávač ide pod vnútorný blatník.Dá sa stým niečo robiť alebo treba niečo pretesniť?
Dík za odpoveď.
Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
A ešte posledná skúsenosť, zistil som keď vonku prší a prejdem určitý úsek tak mám mokrý vzduchový filter, všimol som si že nasávač ide pod vnútorný blatník.Dá sa stým niečo robiť alebo treba niečo pretesniť?
Dík za odpoveď.
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat
Re: Otázky na D1
Ano, tak sa to ma robit.Richard B píše: Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Otázky na D1
Díky za rýchlu odpoveďteslo píše:Ano, tak sa to ma robit.Richard B píše: Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky na D1
Kód barvy je na samostatném štítku v motorovém prostoru a u mladších aut se dá vyčíst z VIN (pokud to jde tak zjistím)Richard B píše:Chcel som sa spýtať kde by som na karosérii zistil kód farby (tmavá modrá metalíza).
Dá sa olej do automatickej prevodovky doliať cez odmerku?
A ešte posledná skúsenosť, zistil som keď vonku prší a prejdem určitý úsek tak mám mokrý vzduchový filter, všimol som si že nasávač ide pod vnútorný blatník.Dá sa stým niečo robiť alebo treba niečo pretesniť?
Dík za odpoveď.
Ohledně toho filtru se mrkni, jestli ti nechybí (zespodu od kola) v levém blatníku plastový podběh.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Nechci zakládat další vlákno, tak se ptám tady:
Při řazení na D.I manuál vždy v autě trochu cukne, ať řadím sebeopatrněji, stejně tak při ubrání a přidání plynu. Předchozí majitel Skondr říká, že je to normální.
Jedná se o běžné a nutné vůle v kardanu a diferácích, kdy se mění náhon z tlaku do tahu a opačně, nebo je to známka nějakého (i budoucího) problému?
Dnes jsem jel se staženým oknem (je už teplo) a bylo to docela dost slyšet, kromě toho, že je to cítit (ne nosem, tělem
).
Dokonce se mi zdá, že rychlé puštění spojky je milosrdnější, než opatrné pouštění. Jedná se o běžnou silnici, ne terén.
Při řazení na D.I manuál vždy v autě trochu cukne, ať řadím sebeopatrněji, stejně tak při ubrání a přidání plynu. Předchozí majitel Skondr říká, že je to normální.
Jedná se o běžné a nutné vůle v kardanu a diferácích, kdy se mění náhon z tlaku do tahu a opačně, nebo je to známka nějakého (i budoucího) problému?
Dnes jsem jel se staženým oknem (je už teplo) a bylo to docela dost slyšet, kromě toho, že je to cítit (ne nosem, tělem

Dokonce se mi zdá, že rychlé puštění spojky je milosrdnější, než opatrné pouštění. Jedná se o běžnou silnici, ne terén.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Steve: jo dela mi to taky, svezl jsem se i jinou discovery, ktere to cukalo vic. Jedine se projet nakou dalsi at vis.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Mě to dělá taky a jsem si víc než na 100% jistej, že odchází ložisko spojky, ale to by neměl bejt takovej problém aby se to muselo řešit hned, takže to zatím nechávám bejt než se dostanu na přetěsnění převodovky, abych jí nemusel sundavat 2x... (údajně když jeho opotřebení začne být limitní tak při neopatrným řazení bych si měl dát čelo o volant) jinak vůle v diferákách a na kardanech by měly jít zjistit tak, že chytneš kardan rukou a o kolik ho pootočíš když auto stojí všema kolama na zemi, tak to je vůle, já tam žádné nemám...
Díky, jdu se mrknout.
Auto jsem hodil na rovinu, takže to zkusím hned.
Problém ale je, že jsem byl včera na Evidenční prohlídce a nenašli jsme VIN
Chtěl i číslo motoru, v TP ho nevidím, ale podle anglického manuálu jsem ho (doufám) našel. Je to čtyřmístné číslo lomeno písmeno.
Podle manuálu jsem hledal i VIN na rámu, ale zatím bezúspěšně. Kde je??
Hledal jsem ho na pravém podélném nosníku a nic, pak na zadním příčném směrem ven a zase nic.
Kde může být? Poradí někdo?
Ano, vím, měl jsem ho kontrolovat už "o něco" dřív.
Auto jsem hodil na rovinu, takže to zkusím hned.
Problém ale je, že jsem byl včera na Evidenční prohlídce a nenašli jsme VIN

Chtěl i číslo motoru, v TP ho nevidím, ale podle anglického manuálu jsem ho (doufám) našel. Je to čtyřmístné číslo lomeno písmeno.
Podle manuálu jsem hledal i VIN na rámu, ale zatím bezúspěšně. Kde je??
Hledal jsem ho na pravém podélném nosníku a nic, pak na zadním příčném směrem ven a zase nic.
Kde může být? Poradí někdo?
Ano, vím, měl jsem ho kontrolovat už "o něco" dřív.

- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- Tomy
- Příspěvky: 273
- Registrován: 20 úno 2009 12:41
- tel.: 0907717858
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
To Richard B
Ahoj, ak si este nezistil ten kod farby, tak mi posli VIN a ja ti ho zistim. posli bud SZ, alebo mail na kovactoma@gmail.com.
dakujem
dakujem