Prázdný kamion z Anglie

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Farmář
Příspěvky: 177
Registrován: 28 led 2007 13:08
Bydliště: podkrkonoší

Prázdný kamion z Anglie

#1 Příspěvek od Farmář » 11 bře 2009 21:43

Dovolím si malé odbočení od Land Roverů, ale vzhledem k tomu, že mnozí máte jistě v tomhle ohledu zkušenosti tak prosím o radu. Jestli dopadnou finance tak někdy zhruba v dubnu bych si rád dovezl z Anglie midirypadlo. Prostě pásové rypadlo na gumových pásech, hmotnost kolem 8 tun, výška asi 2,75 m šířka 2,3 m, délka 6,2m, samotná kabina s pásy je dlouhá jen 3 metry zbytek tvoří rameno sklopené při přepravě před bagr. Máte někdo kontakty na dopravce kteří vozí něco tam a zpět by byli ochotni přivézt tenhle stroj za rozumnou cenu? Nebo nějaký jiný nápad na spolehlivý způsob jak bagr dostat do Čech? Konkrétní bagr ještě vybrán nemám, takže přesné místo v Anglii nevím. Při nakládce a nejradši i celou cestu do Čech bych byl rád ?při tom?, pokud by bylo potřeba tak i za volantem.
Přílohy
1_big.jpg
1_big.jpg (47.69 KiB) Zobrazeno 6655 x

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#2 Příspěvek od Stavros » 11 bře 2009 22:01

tenhle prcek ma osm tun?neni to moc, jinak ja delam v autodoprave,ale nevim, jak bys chtel zaridit bejt za volantem?Ze bys chtel ridit nebo co? Pokud to chces dovezt, tak se to da hodit na kamion a muzes byt u nakladky, popripade jet v tahaci, ale nic jinyho me nenapada. Pokud to ma tech osm tun, tak bude cena vyssi, chtelo by to velkej podval a ten v anglii moc nebyva, snad by to slo hodit do kamionu, ceny jsou ale kolem dvaceti tis.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#3 Příspěvek od Stavros » 11 bře 2009 22:03

podval za osobak prece neuveze osm tun, maximalne tri a pul

Farmář
Příspěvky: 177
Registrován: 28 led 2007 13:08
Bydliště: podkrkonoší

#4 Příspěvek od Farmář » 11 bře 2009 22:29

Zdání klame, ale ten bagr na obrázku je opravdu osmituna a když u něj stojíš tak už ti takovej prcek nepřipadá.

Samozřejmě, že ne podval za osobák, proto se ptám na kamion.

Tím za volantem jsem myslel případné střídání jako druhý řidič, papíry na to mám. Je mi jasné, že je to asi blbost a že mě někdo jen tak k volantu kamionu bez pracovní smlouvy nepustí.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#5 Příspěvek od Stavros » 11 bře 2009 22:36

to te vazne asi nikdo nepusti, nejlevnejsi je, kdyz by se to prilozilo jako dokladka na kamion, ale to kvuli tezisti podle me nepujde, muselo by se to nejak zakurtovat. Jinak to bude nepekne drahy pro to zajet podvalem. Pro predstavu treba sto tis. je podle me zaklad.

Hovez
Příspěvky: 84
Registrován: 09 lis 2008 23:46
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Hovez » 12 bře 2009 01:29

S váhou bych neviděl problém, běžně na kamionu nechávám převážet podobně těžké stroje (součásti výrobní linky). Teď zrovna povezu z Hamburku 12t těžkýho robota, kterej má na délku taky cca 6 metrů... a pojede na klasickým jumbu.
Kdyžtak zkus napsat na lukas.lacina(at)seznam.cz, je to kamarád vlastnící logistickou firmu a casto mi stroje prevazi. Odkaz se ze te posilam.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#7 Příspěvek od Stavros » 12 bře 2009 08:12

stroje nejsou problem, jakoby soucasti linky, ty se daji prevazet velice dobre, ale tady je problem male zakladny a vyssi vysky teziste, nerikam ze to nejde, ale zatim v tom delam jenom deset let, tak uz jsem obcas neco nekam zavez. Podvaly maji mala kola, takze se vyuzije toho teziste. Z toho Hamburku jsem taky schopen dovezt toho robota za 14 tis., ale je to trosku neco jinyho.
Na jumbo, /ale klasicky / by to asi slo, jenom je porad problem s nakladkou a podlahou. Nakladka by musela byt jerabem, kockou a dukladne to cely zakurtovat, to by asi slo. Potom by ta cena byla nizsi, rekneme v tech radech 25 tis.

Pokud ja tady na foru nekomu neco nabizim, tak je to rekneme spise rada, jak to udelat a nastineni cen, aby mel prehled.

Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Marťas » 12 bře 2009 08:47

Což takhle si vzít cca měsíc dovolenou a dojet po vlastní ose? :lol: :lol: :lol:
Range Rover 4.6 Mk II

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#9 Příspěvek od Sláma Karel » 12 bře 2009 09:56

Jo a cestou by mohl dělat ještě nějaké fušky ne?

To opravdu stojí kamion s návěsem z Anglie jenom 25tis? K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#10 Příspěvek od Stavros » 12 bře 2009 10:03

Karle to je priloz, ale kolem 30 tis. je fakt celej kamion. Dneska jsou ceny nizsi. Ta cena 25 tis. je kvuli ty honce s tim bagrem, musi se do toho jumba jeste neco prihodit, aby byl na svejch penezich.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od VencaZE » 12 bře 2009 11:00

S tou přepravou bagru by to neměl být problém, od čela do půlky návěsu dáte nějakou paletovku (nebo že by Defíka? :lol: ) a na nápravy návěsu bagr ramenem dozadu. Nakládka zezadu na lowdecka není při téhle hmotnosti jednoduchá, ale pokud by dejme tomu podložili něčím rám návěsu vzadu, tak není problém. Mne zajíždějí zezadu do návěsu ještěrky s rolemi papíru, nebo téměř dvoutunovými paletami. To je sice vražda na podlahu, ale dá se to. Ten bagr asi nebude mít vzhledem k širokým pásům tak velké "nápravové" zatížení.. Lituju, že nejezdím do GB, to by se to naváželo...
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Farmář
Příspěvky: 177
Registrován: 28 led 2007 13:08
Bydliště: podkrkonoší

#12 Příspěvek od Farmář » 12 bře 2009 20:25

Děkuji zatím všem za reakce.

Vše je teprve ve stádiu plánů, ale k těm plánům potřebuju vědět jestli je to celé vůbec reálné, a jestli ano tak zhruba za kolik. S cenou řádově v desetitisících počítám, samozřejmě čím levněji tím lépe. Těch 30 000 Kč by bylo v pohodě, ale třeba 100 000 Kč už je nesmysl, neboť by už nebyl důvod proč to celé absolvovat. Jet pro to extra z Čech s podvalem je ekonomicky nesmysl a tak hledám kontakty na případné firmy, které tam jezdí s kamiony.

S tou jízdou po vlastní ose nevím nevím?, sice už jsem jel se starším Zetorem trasu skoro 200 km, ale tohle? při vzdálenosti odhadem 1500 km (spíš víc) a rychlosti 5 km/hod je to 300 hodin jízdy :roll:. Ale zase by to bylo třeba na zápis do Guinessovy knihy rekordů?:D

Zatížení podlahy návěsu by mělo být myslím v pohodě, ten bagr má styčnou plochu pásů kolem 2 m čtverečných + něco se opře dozerovou radlicí a něco málo ramenem. Jak je to vlastně s výškou pod plachtou, kolik se tam maximálně vejde? Nakládání by se samozřejmě muselo domluvit předem. Jelikož by bagr byl nejspíše kupován od nějaké firmy zabývající se prodejem podobných strojů tak by na to měli být vybaveni. Nejlépe prostě najet z rampy a to případně i z boku, neboť tenhle bagr se otočí na místě a díky gumovým pásům při tom ani podklad nedostává moc zabrat.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#13 Příspěvek od Acon » 12 bře 2009 20:42

má to výšku 2,75, to zoberie akýkoľvek náves, nie len lowdeck. Ak to pôjde do návesu z rampy, nevidím v tom problém, váha sa rozloží na celú dĺžku pásov a vzhľadom na rozchod pásov to pôjde skoro po ráme návesu. 2. možnosť nakládky je žeriavom a to tiež nie je problém. Zoberie to buď náves, alebo akýkoľvek valník. TIR majú ložnú plochu všetky min. 6,6-8,2m a prívesy sú na tom podobne. Podvalník by si asi nezaplatil.
Zoberie to aj sólo auto s min. celkovou hmotnosťou 15t (nosnosť 8,5). Je kríza, hlavne v doprave, tak to každý dovezie rád ak nepôjde do -

nedá mi to, nebolo by jednoduchšie doviezť to z NL alebo B? Je tam toho mraky. Aj v okolí skrachovalo množstvo požičovní, nikto to nekupuje... ale ak je to v GB lacnejšie aj s dopravou, nič som nepovedal.
Naposledy upravil(a) Acon dne 12 bře 2009 20:45, celkem upraveno 1 x.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od VencaZE » 12 bře 2009 20:44

Vnitřní výška návěsu typu lowdeck je povětšinou 300cm. Běžné návěsy mají podle přání zákazníka vnitřní výšku tak do 2,80m, takže na to je potřeba rozhodně upozornit při objednávce přepravy.. :) .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Odpovědět