2.8 TGV

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Stavros » 19 bře 2009 20:09

presne tak, je zbytecny do tech aut sypat, motory to spatny nejsou.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5

#22 Příspěvek od DanoDEF » 19 bře 2009 20:21

Miloš II píše:ň
...Zkrátka nanačipovaná jednotka nepřesáhne teplotu 550C. Načipovaná není problem 850C. V tomto okamžiku výfukové potrubí se začíná kroutit a štefty vyžíhané počtem najetých km prostě uletěly na prvním válci. Dle následných informací první a pátej výdech do výfukového jsou ty nejvíce ohrožené. Můžu říct, že TD5 jela jako z praku pěkně od spodu
... velmi praktika informacia jak o čipe tak o praktickosti merania teploty vyfuku

... ono ani nemusi byt TD5 načipovana a 1 + 5 valec teda vyfukove potrubie dostava zabrat

... prakticka info pred čipom dat zrovnat zberne potrubie ( kazde bude prehnute ) vymenit tesnenie + štyfty

... tieto prispevky skor patria do inej temy... :D
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#23 Příspěvek od Kangaroo » 19 bře 2009 23:04

Dle informace od Drahoše, se do TD5 od určitého roku dávaly štefty pevnější a tam se jto již nestává.

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#24 Příspěvek od Kangaroo » 19 bře 2009 23:20

U většiny příspěvků na téma zda TGV ano nebo ne je hlavním argumentem pro ne jeho vyšší cena. Zajímalo by mne jaké by byly vaše názory za předpokladu že by cena byla porovnatelná.
(Ne že bych byl tak bohatej, ale když se pro něco nadchnu jsem ochotnej do toho investovat)
Vím že Radek měl s TGV jisté těžkosti, ale defík není disko a protože si myslím, že jsem z větší části schopen ten motor nainstalovat sám, myslím že ta částka by nemusela být tak obrovská. Dík za názory.

Luboš M.
Příspěvky: 3307
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Luboš M. » 20 bře 2009 00:12

Kangaroo píše:U většiny příspěvků na téma zda TGV ano nebo ne je hlavním argumentem pro ne jeho vyšší cena. Zajímalo by mne jaké by byly vaše názory za předpokladu že by cena byla porovnatelná.
(Ne že bych byl tak bohatej, ale když se pro něco nadchnu jsem ochotnej do toho investovat)
Vím že Radek měl s TGV jisté těžkosti, ale defík není disko a protože si myslím, že jsem z větší části schopen ten motor nainstalovat sám, myslím že ta částka by nemusela být tak obrovská. Dík za názory.
Osobně bych šel do nového motoru 300TDi, byl by na furt :wink:
2.8 bude více tahat ale u TDi se taky daji dělat zázraky.


http://www.landyonline.co.za/workshop/i ... 28lhs.html
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od kudrnac » 20 bře 2009 01:01

No je to jednoduché, první co je za motorem je spojka úplná výměna Radek tam má nějakou speciální protože ta origo vydržela pouze provoz na dílně, dál se to prostě přenáší na všechno ostatní poloosy, diferáky a unašeče. Nakonec mu odešel motor a bylo hotovo a nastal problém v tom, že je asi jedniný v Čr kdo to má nainstalované bylo štestí, že se to stalo pár km od baráku. Pokud chceš spolehlivé auto na to jak do teď jezdíš, tak bych v tvém případě zůstal u TD5 a nebo po velikém uvážení přešel k TDi 300. Ale každý si chceme uskutečnit nějakou představu nebo sen a tam jdou všechny argumenty stranou viz. Neklan myslím to v tom dobrém směru.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#27 Příspěvek od DanoDEF » 20 bře 2009 08:02

Kangaroo píše: ... a protože si myslím, že jsem z větší části schopen ten motor nainstalovat sám
no v pripade prechodu 300tdi na TGV mas pravdu

v pripade TD5 na TGV tam zopar problemov vyskoci ( i ked nie tolko ako u Radka, tvoj Defik nema klimatizaciu a tusim ani ABS )

v neposlednej rade budes riesit aj problem rozdielu hmotnosti motorov

a samozrejme vsetky veci okolo ako spominal Kudrnac
Naposledy upravil(a) DanoDEF dne 20 bře 2009 09:54, celkem upraveno 1 x.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Stavros » 20 bře 2009 08:14

Ondro je to blbost, za penize toho motoru je mozno koupit velmi slusny dalsi auto, rekneme od jine znacky, ktery ma zase o nekolik radu lepsi vlastnosti nez TGV a toho defika si nech na jezdeno po cechach. Takhle ho jakoby znicis a vynalozeny penize budou dle myho vyhozeny.
Nechci tu psat nic o toyote, to neni ucel, ale diky tomu, ze ji ted mam, tak vidim urcity rozdily, ktery tam jsou.
Urcite bych do toho motoru neinvestoval, ja bych neinvestoval ani do 300Tdi.
Nech to tak, jak to je, dyt to dojelo, tak co resis?

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#29 Příspěvek od RudaK » 20 bře 2009 09:19

Dobře to napsal Kudrnáč.Hold plnit si svý sny se nedá porovnávat penězi. :!: Co by na to pak řekli třeba majitelé starších aut.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#30 Příspěvek od Kangaroo » 20 bře 2009 10:07

"Nechal bych TD5" , taky jsem si říkal že TD5 není špatný, že mi stačí a bude fungovat. Ale když se ti v prostřed Mali (6000 Km domu/ 3000Km do civilizace) ztratí výkon (a to značně), zkusíš všechno co tě napadne, vyčistíš co můžeš, zkusíš novou váhu vzduchu, dokonce máš (dík Miloši) sebou diagnostiku a nikde se neobjeví chyba a auto se chová stále stejně, máš silnej pocit bezmocnosti a začneš přemýšlet jinak. Velmi bys uvítal motor do kterého vedou 3 dráty a jedna trubička s naftou a dokážeš u něj alespoň najít chybu když nejede a né změť drátů, čidel a počítačů kteří si dělají co chtějí a nevidíš do nich.
Upozorňuji, že motor má najeto 80 tis. a chovám se k němu velmi slušně. Fakt bych chtěl auto na které se mohu spolehnout. (Stavros, to víš že jsem tam šilhal po nějakých Toyotách, ale jsem LR pacient)

Luboš M.
Příspěvky: 3307
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Luboš M. » 20 bře 2009 15:35

Sorry za offTop - funguje vám forum?
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od PavelU » 20 bře 2009 15:51

Mimo hlavní stránku funguje. Listuju :arrow: dole je "Přejdi na" :roll:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11529
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od eliott » 20 bře 2009 23:40

Kangaroo píše:"Nechal bych TD5" , taky jsem si říkal že TD5 není špatný, že mi stačí a bude fungovat. Ale když se ti v prostřed Mali (6000 Km domu/ 3000Km do civilizace) ztratí výkon (a to značně), zkusíš všechno co tě napadne, vyčistíš co můžeš, zkusíš novou váhu vzduchu, dokonce máš (dík Miloši) sebou diagnostiku a nikde se neobjeví chyba a auto se chová stále stejně, máš silnej pocit bezmocnosti a začneš přemýšlet jinak. Velmi bys uvítal motor do kterého vedou 3 dráty a jedna trubička s naftou a dokážeš u něj alespoň najít chybu když nejede a né změť drátů, čidel a počítačů kteří si dělají co chtějí a nevidíš do nich.
Upozorňuji, že motor má najeto 80 tis. a chovám se k němu velmi slušně. Fakt bych chtěl auto na které se mohu spolehnout. (Stavros, to víš že jsem tam šilhal po nějakých Toyotách, ale jsem LR pacient)
Tady je velmi stručně a výztižně obsaženo to, co tvrdím pořád. TD5ka jede super, dokud si to SAMA nerozmyslí. Jenda by mohl vyprávět, několik měsíců pátrání bez jakéhokoli výsledku... Má hodně podobný problém jako ty, už tam má třetí ECU.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3581
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Land Jirka » 21 bře 2009 05:46

Nemám rád motory do kterých vedou dráty.
Proto mám 300, která jede i bez elektriky.
Ono i z třístovky se dá vymámit lepší výkon, když se na motoru trošku zapracuje....
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4202
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od low » 21 bře 2009 08:54

mohli by jste se prosim trosku rozepsat jak ze te 300ky dostat trosku vice?

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od kudrnac » 24 bře 2009 12:36

Radek také měnil svoji TD5 za TGV kvuli tomu, že motor ztratil výkon a nebylo nikoho kdo by na to došel proč to tak je. Auto jezdilo celkem v pohodě ale když jsme jeli ve spárce po silnici tak moje DII dávala jeho DII naprdel jenom cvrkot. Mě prozatím na mém DII ztráta výkonu nepostihla. Možná je to otázka času. V tvém případě ztráta výkonu bylo omezení ale zase jelo to bez problémů až domů. Máš skvělou šanci být průkopníkem. :lol:

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#37 Příspěvek od RudaK » 24 bře 2009 13:28

Land Jirka píše:Nemám rád motory do kterých vedou dráty.
Proto mám 300, která jede i bez elektriky.
Ono i z třístovky se dá vymámit lepší výkon, když se na motoru trošku zapracuje....


No já mám 300TDi,ale zas s tou elektrikou.Spousta drátů a tak sem si v tomdle nepolepšil.Jediná změna je v tom,že je D1 ohodně míň pohodlná oproti D III,o rychlosti ani nemluvím. :D
p.s. ale nemůžu jen negativa,přechodové nebo nájezdové úhly jsou zas oproti D III na D 1 neporovnatelně lepší a o brodění už vůbec nemluvím ( teda na upravené ) :P A vo tom to je :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od MOPADŽI » 24 bře 2009 15:41

Kangaroo píše:U většiny příspěvků na téma zda TGV ano nebo ne je hlavním argumentem pro ne jeho vyšší cena. Zajímalo by mne jaké by byly vaše názory za předpokladu že by cena byla porovnatelná.
(Ne že bych byl tak bohatej, ale když se pro něco nadchnu jsem ochotnej do toho investovat)
Vím že Radek měl s TGV jisté těžkosti, ale defík není disko a protože si myslím, že jsem z větší části schopen ten motor nainstalovat sám, myslím že ta částka by nemusela být tak obrovská. Dík za názory.
Radek měl (možná i má) problémy s uchycením motoru do rámu. Do auta se přenášejí vibrace. U Defíka by to ale nemělo být, protože se dodává sada "originálního" uchycení/držáků mororu do rámu místo motoru Td5. Je to tedy "továrně" odzkoušené, právě na ty vibrace atd. Na Disco, tato sada není, proto tam došlo k určitým experimentům ze strany servisu Mejznara, který mu tuto zástavbu dělal. Obrať se pro podrobnější info tam. Jsou asi jediný servis v CZ, který toto prováděl, ale pouze na Radkově Disco...
Jinak jsem o tom, také již přemýšlel...já ale zatím Td5 nemohu nic vytýkat. Je to prostě motor řízený elektronikou a je jedno, jestli je to Td5, L7X PRV od Renaultu, nebo něco od Toyoty. Když je motor mechanicky dobře zkonstruován (což Td5 je) a deláš mu pravidelný servis a používáš kvalitní olej, je to ok. Problém je vždy v elektronice... Což je především Bosch, Magneti Marelli Valeo atd. Tam je ten problém...ECU, čidla, váhy vzduchu a další elektronické kraviny...

Jinak ani Toy není pouze o bezporuchovosti. Minulý týden v autoelektro servisu u nás na malém městě, rozhořčený majitel Toyoty, říkal že auto této značky mu už nesmí přes práh domu. Během 14dnů 5x v servisu s jinou elektrickou, elektronickou závadou...3leté auto, po prvním majiteli, nebourané......Hilux.....
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od MOPADŽI » 24 bře 2009 15:47

Kangaroo píše:"Nechal bych TD5" , taky jsem si říkal že TD5 není špatný, že mi stačí a bude fungovat. Ale když se ti v prostřed Mali (6000 Km domu/ 3000Km do civilizace) ztratí výkon (a to značně), zkusíš všechno co tě napadne, vyčistíš co můžeš, zkusíš novou váhu vzduchu, dokonce máš (dík Miloši) sebou diagnostiku a nikde se neobjeví chyba a auto se chová stále stejně, máš silnej pocit bezmocnosti a začneš přemýšlet jinak. Velmi bys uvítal motor do kterého vedou 3 dráty a jedna trubička s naftou a dokážeš u něj alespoň najít chybu když nejede a né změť drátů, čidel a počítačů kteří si dělají co chtějí a nevidíš do nich.
Upozorňuji, že motor má najeto 80 tis. a chovám se k němu velmi slušně. Fakt bych chtěl auto na které se mohu spolehnout. (Stavros, to víš že jsem tam šilhal po nějakých Toyotách, ale jsem LR pacient)
Trošku tohle znám, a byl bych tedy také na...píííp.
Zkusil bych se obrátit, co se týká elektroniky na Ivana Jezberu a po konzultaci s ním, zkusit tento problém zkonzultovat s p.Bellem z Anglie a nebo s tuším firmou AlIive, také z Anglie. To jsou, podle toho co čerpám zde na fóru atd. :lol: asi nejlepší odborníci na L.R. Td5.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od PavelU » 24 bře 2009 15:59

Mopadži a kde bereš jistotu, že u Kangaroa je problém v ECU, nebo v elektronice :?:

Odpovědět