
Na vědomost se dává: Landy je opět mezi živými
Po bezůspěšných oživovacích pokusech, zralém zvážení všech možností a spůsobilosti vozidla pro jízdu jsem přikročil k řešení přez AMT-Mobil. V sobotu jsem osedlal svého druhého oře a jel směr Černý most. Po rozhovoru s přijímacím technikem bylo domluveno přistavení vozidla na pondělí ráno. Jednání proběhlo naprosto věcně a korektně.
V pondělí ráno jsem předal auto k opravě. Jednání opět v příjemné atmosféře slušné a korektní. Oprava měla trvat do čtvrtka odhad ceny 7tis.kč s tím, že samozřejmě může dojít k navýšení dle poškození. V průběhu opravy proběhlo několik informačních telefonátů o fázi opravy a nutnosti použití dalších dílů.

Nejhorší odhady se staly realitou řídící jednotka BCU mrtvá

(kupodivu měli skladem). Ve středu v podvečer informace "oprava dokončena", zítra sdělíme cenu a čas vrácení auta. Včera jsem vyzvedl auto. Předání naprosto bez problémů. Na všechny mé dotazy jsem dostal fundované odpovědi. Pouze specialitky v ovládání auta technik neznal, ale to bych neviděl jako problém. Na voze jsou prověřeny všechny jednotky a kabelové svazky a auto je naprosto v pořádku. (dokonce vyměnili i osvětlení tlačítka výhřevu sedadla) Hodinová sazba 2.280kč vč.dph

je zničující. Celá ta sranda vyšla na 19.532kč

To je však daň za vyjímečnost a LR vyjímečnej je

Jinak nemám co bych AMT-Mobil vytkl

a nevidím důvod se tomuto servisu vyhýbat
Problém vznikl zřejmě již v Jihlavě asi při nabíjení aku

. No a po čase už to BCU nevydržela a odporoučela se
Jsem zvědavý, jaký postoj k tomu zaujmou

Toď zatím k tomuto vše.
ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010