
Neví někdo co je to za tlačítko?
Neví někdo co je to za tlačítko?
Prosím Vás neví někdo co je to za tlačítko ''2'' v tom červenym kroužku ?A k čemu slouží?Díky 

Jo, je to tak. Já to nikdy prakticky nepoužil, ale prý je to dobré u tažení vozejku, aby byl ve stálé výšce.MartinMM píše:Je to tlacitko na zamknuti dane vysky mechu . kdyz chces jet v dane vysce kterou si sam urcis ale u nejvyssi polohy se pri urcite vyssi rychlosti auto sfoukne s duvodu bezpecnosti
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Měchy??
To myslíš pozici 3, indikátor výšky???Vicari píše:Ten dotaz se mi zrovna hodil s tím obrázkem když zapnu klíček tak mi svítí všechny ty kontrolky co jsou na obrázku?Auto mám pár dnů dovezené a po zapojení nové baterky.
Co ti u toho hlásí message center? Funguje ti změna výšky?
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ondikátor 3
Ano celá ta kontrolka 3 mi svítí,všechny ty možnosti naráz.já mám takovéhle auto poprvé tak sbírám rady...a chci napřed vědět co to může být než to naložím a povezu do servisu...
Indikátor 3
A navíc je můj manuál ve francoužštině takže se můžu jen domýšlet o jakou závadu jde.. 

Re: Ondikátor 3
Když se zapne klíček zapalování do polohy před startem tak svítí všechny kontrolky poloh naráz.Až se auto nastartuje a nafouká svítí už jen aktuální poloha měchů.Vicari píše:Ano celá ta kontrolka 3 mi svítí,všechny ty možnosti naráz.já mám takovéhle auto poprvé tak sbírám rady...a chci napřed vědět co to může být než to naložím a povezu do servisu...
Měchy
Tááák měla jsem více času v tom posedět,takže jsem nechala klíček v poloze před startem
všechny kontrolky blikaj,všechny zaráz,a když nastartuju tak po blikání začnou svítit-všechny a nic se nenafukuje!!!Ach jo...něco mi tam furt pípá a hlásí ve fránině,tak se ještě mrknu do manuálu jak nastavit angličtinu...nemám při ruce žádného chlapa a už vůbec ne takového který někdy seděl v takovém kočáru..aby mi poradil... 


Vem to do servisu. Nech si udělat diagnostiku a změnit menu z fr. na angličtinu. na tyto věci je potřeba speciální diagnostický počítač a ten mají jen v servisech LR, to doma neuděláš. Ať ti taky smáznou závady v jednotce odpružení a třeba se stane zázrak a bude to pak fungovat, pokud ne, budeš aspoň vědět, co tomu vlastně je (a toho může být spousta, nějaký ventil, čidlo výšky, kompresor, měch...). V servisu tě tahle sranda přijde asi na 1500Kč (AMT
).
Kdyby to byl měch, tak pokud najdeš LR nadšence, který ho vymění pro tvoje krásné oči, tak se dá i za 3500Kč, pokud to dáš do AMT
tak taky třeba za 15000.
Každopádně pokud je tam závada, budeš vědět kde. Pokud si ji pak odstraníš svépomocí, mimo značkový servis, čeká tě pak opět diagnostika a vymazání chyb.

Kdyby to byl měch, tak pokud najdeš LR nadšence, který ho vymění pro tvoje krásné oči, tak se dá i za 3500Kč, pokud to dáš do AMT

Každopádně pokud je tam závada, budeš vědět kde. Pokud si ji pak odstraníš svépomocí, mimo značkový servis, čeká tě pak opět diagnostika a vymazání chyb.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měchy
RALENTIR je omezeni rychlosti na udanou hodnotu (respekrive bych to chapal jako pokyn "pomalu - max /hodnota/"Vicari píše:No a kdyby někdo náhodou věděl-ANOMALIE EAS,RALENTIR:55km/h,(a všechno tohle v manuálu je popsáno jako anomalie suspension pneumatique...což je asi jasné,že se jedná o závadu s měchama je to tak??Může to být špatný třeba jenom jeden?A kolik to tak stojí?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
Tak stejnej problem mam nebo doufam sem mel za posledni tri mesice asi ctyrikrat. postupne jsem vymenil vsechny snimace vysky a jeste byla chyba v konektoru , staci aby nekde v terenu stekr poskocil a na okamzik se odhlasil a naskoci ti ta chyba jelikoz se pocitac zblbne , musis do servisu a chybu vymazat, to so ti to pise ve franine je ze nemas jet vic jak 55 km v hodine, coz se samodrejme da ale jen na rovne silnici , vetsi nerovnost a litas s autem a v aute ze je to jak na centrifuze, kamos se mi minule pri podobne jizde s Prahy po ceste poblil
je trosku cajicek
tak jak ti povi zavadu , samodrejme to muze hlasit i tri za sebou jdouci poruchy ale vetsinou to byva ta prvni kterou jim to hlasi . Aby jsi eliminoval to ze ti nekde uchazi mech nebo nekde ve spoji tak auto po nafoukani a zapnuti neboli zamknuti toho vypinace vedle nastaveni vysky musi minimalne nejakou hodinku stat nafoukane jinak to nekde fuci a to muze byt taky problem jelikoz komresor furt musi bezet a mech se sfukuje a spatne hlasi , me to uchazelo v rychlospojce na mechu a nez jsem prisel jak se meni tak jsem ji sprasil a musel obednat novou z UK , mohl bych tu asi psat jeste hodinu o problemu s mechama a jak se daj resit tak az budes vedet co to asi je tak to muzem jeste upresnit . Martin




U mne se stalo že než jsem auto koupil tak ho v bazaru zvedali ještěrkou a vypadl jeden měch tak jsme ho nasadili a hurá na diagnostiku, jízda nezapomenutelná málem jsem začal koktat diagnostika a přehrání do angličtiny a podrobná istruktáž co je na co 700,-kč.To vše na počkání naprostá spokojenost.Problem s čidli jsem zatím neměl a doufám že ani nebudu/asi/
To je celkem levné až divné !!! Kde Ti to dělali ??mildin píše: ...... diagnostika a přehrání do angličtiny a podrobná istruktáž co je na co 700,-kč.To vše na počkání naprostá spokojenost.
V8 je V8
www.noze-sog.cz
www.noze-sog.cz
Měchy
Tak kluci děkuji za poučné rady,budu muset do Ostravy to mám nejblíž nějaký Indis servis..naložím to na vozík a pofrčím, jet s tím nemá cenu..možná to opravdu hlásí jen počítač..no ale chci mít jistotu to víte ženská při jízdě nemám ráda překvapení....
dám vědět jak jsem dopadla...
