
2.8 TGV
Moderátor: Acon
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Proto každýmu říkáš, že si ho má nechat u tebe vyndat, že jo



Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)Luboš M. píše:zlatá Tdi??? podívej se na tohle:harvy píše:Zlatá 300tdi![]()
![]()
![]()
http://www.defender-club.cz/anna-across ... galerie/96
...to je Tdi, a kdyby Drahoš nepořešil motor tak zaručeně nedojela.
Pánové, neserte TDpětky bo nám přestanou sloužit
k.
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
tak mame to,zeby byl cas na zmenu auta?kryten píše:TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)Luboš M. píše: zlatá Tdi??? podívej se na tohle:
http://www.defender-club.cz/anna-across ... galerie/96
...to je Tdi, a kdyby Drahoš nepořešil motor tak zaručeně nedojela.
Pánové, neserte TDpětky bo nám přestanou sloužit
k.

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
tak mame to,zeby byl cas na zmenu auta?kryten píše:TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)Luboš M. píše: zlatá Tdi??? podívej se na tohle:
http://www.defender-club.cz/anna-across ... galerie/96
...to je Tdi, a kdyby Drahoš nepořešil motor tak zaručeně nedojela.
Pánové, neserte TDpětky bo nám přestanou sloužit
k.

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)
k.[/quote]
Jsem s TD5 spokojenej a neměnil bych za 300. Takovou ptákovinu bych ani já nenapsal. Pokrok a prd nezastavíš. To by moh za chvíli dát někdo anglickýmu plnokrevníkovi samolepku LR na prdel a tvrdit, že je lepší jak 300 a Serie protože se míň kazí a tolik nežere. Fanda zn. LR MIloš II
k.[/quote]
Jsem s TD5 spokojenej a neměnil bych za 300. Takovou ptákovinu bych ani já nenapsal. Pokrok a prd nezastavíš. To by moh za chvíli dát někdo anglickýmu plnokrevníkovi samolepku LR na prdel a tvrdit, že je lepší jak 300 a Serie protože se míň kazí a tolik nežere. Fanda zn. LR MIloš II

Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Jsem s TD5 spokojenej a neměnil bych za 300. Takovou ptákovinu bych ani já nenapsal. Pokrok a prd nezastavíš. To by moh za chvíli dát někdo anglickýmu plnokrevníkovi samolepku LR na prdel a tvrdit, že je lepší jak 300 a Serie protože se míň kazí a tolik nežere. Fanda zn. LR MIloš IIMiloš II píše:TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)
k.

Tady není řeč o výměně za 300TDI,ale za 2,8 TGV, aspoň tak sem to pochopil

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Jsem s TD5 spokojenej a neměnil bych za 300. Takovou ptákovinu bych ani já nenapsal. Pokrok a prd nezastavíš. To by moh za chvíli dát někdo anglickýmu plnokrevníkovi samolepku LR na prdel a tvrdit, že je lepší jak 300 a Serie protože se míň kazí a tolik nežere. Fanda zn. LR MIloš IIMiloš II píše:TD5 je sračka a nikdo mi to nevymluví(a každý časem pozná)
k.

Miloši,
Každý si píše svoje ptákoviny

Jestli je podle tebe Td5 pokrok,tak to raději ten prd

Ale dost,tadyto vlákno je fakt o TGV(mimochodem viděl jsem v akci a je to nádhera).
k.
Zajímavá anketa na UK webu.
Taky bych TD5 nechtěl, ale nikomu nic nevymlouvám, každýho věc.
Taky bych TD5 nechtěl, ale nikomu nic nevymlouvám, každýho věc.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Tak jsem vypreparoval katalyzátor a zdá se že není v pořádku. Vevnitř byly dva filtry a mezi nimi se vytvořil povlak (nějaké spečené svinstvo), který zůstl na tom blíž z motoru. Nevím nevzniklo-li to proto, že tam měl být jen jeden kus a nerozdělený, nicméně je to jedno - dám tam trubku.
- Přílohy
-
- katal.jpg (136.04 KiB) Zobrazeno 2795 x
Naposledy upravil(a) Kangaroo dne 30 bře 2009 18:19, celkem upraveno 1 x.
[quote="DanoDEF
v neposlednej rade budes riesit aj problem rozdielu hmotnosti motorov
[/quote]
Vracím se ještě k této tvojí poznámce, má někdo z Vás představu kolik váží nastrojenej TD5 motor? Jedinou informaci kterou jsem našel na netu byla 170 Kg, ale to bylo na nějakým foru a ničím nepodložený. Pokud by to tak bylo rozdíl 30 Kg nepovažuji za zásadní . Pevnosťák s navijákem váží přez 50 a jsou umístěny podstatně více v předu, tedy zatěžují nápravu více a řešil jsem to středně tvrdýmy pružinami. Pokud bych dal nejtvrdší pružiny budu na svím.
v neposlednej rade budes riesit aj problem rozdielu hmotnosti motorov
[/quote]
Vracím se ještě k této tvojí poznámce, má někdo z Vás představu kolik váží nastrojenej TD5 motor? Jedinou informaci kterou jsem našel na netu byla 170 Kg, ale to bylo na nějakým foru a ničím nepodložený. Pokud by to tak bylo rozdíl 30 Kg nepovažuji za zásadní . Pevnosťák s navijákem váží přez 50 a jsou umístěny podstatně více v předu, tedy zatěžují nápravu více a řešil jsem to středně tvrdýmy pružinami. Pokud bych dal nejtvrdší pružiny budu na svím.
Trochu máš pravdu, ale nejsem ještě rozhodnutý, ale nebudu první v republice. Příští týden se na jednoho pojedu kouknout. Pak vám napíšu co si o tom myslím.kudrnac píše:Podle toho jak jde debata tak Ondra je rozhodnutý pro TVG je to jenom o tom si to dostatečně vnitřně odsouhlasit. Na to je jednoduchý recept. Pokud se ti ten motor líbí a máš na to prachy tak bych ho tam dal a hotovo, budeš asi první v republice kdo ho bude mít v defíku.
Stavros - pokud se po zpětném namontování výfuku výkon vrátí omluvím se TD5ce! Nicméně jsem při odhalování této chyby zjistil, jak je to složitý motor, kolik má čitel a na čem všem jeho správný chod závisí a že do něj v podstatě nikdo nevidí, že mě myšlenka výměny motoru ještě neopustila. Nicméně na to nebudu chvátat. Mimo to stále trvá Eliotem diagnostikovaný problém s power balancing RPM na vstřicích a to je stejně v případě, že se zjistí nutnost výměny vztřiků, otázka 50 tis.