straca sa chladiaca kvapalina
Moderátor: Safraporte
straca sa chladiaca kvapalina
Na Freecku sa nam straca chladiac kvapalina, cca 0,5 litra na 500 km. Nikde nie je vidiet miesto kade by to mohlo tiect. Dnes som chladiaci system natlakoval, pokles tlaku bol v ramci normy, t.j. system je tesny.
Nasledne som teda v snahe potvrdit/vyvratit podoyrenie na poskodene tesnenie pod hlavou spravil test na pritomnost CO v chladiacej zmesy, ale dopadlo negativne, na vyfukovych plynoch takisto nie je vidiet "zvyseny" obsah pary.
Vodic toho auta hovori, ze ma pocit "zapachu" chladiacej kvapaliny v interiery po zahriati, ale zase tvrdi ze sa mu okno pri pustenej ventilacii na sklo nerosi, a takisto nie je nikde v interiery ani naznak zbytkov po vytecenej chladiacej zmesy.
Zacinam byt bezradny, resp uvazovat ze tam nalejem nejaky ten sajrajt na utesnenie chladiaceho systemu, aj ked nie som zastanca takehoto riesenia.
Nenapadne niekoho nieco ? Hlavu sa mi dole davat moc nechce.
Nasledne som teda v snahe potvrdit/vyvratit podoyrenie na poskodene tesnenie pod hlavou spravil test na pritomnost CO v chladiacej zmesy, ale dopadlo negativne, na vyfukovych plynoch takisto nie je vidiet "zvyseny" obsah pary.
Vodic toho auta hovori, ze ma pocit "zapachu" chladiacej kvapaliny v interiery po zahriati, ale zase tvrdi ze sa mu okno pri pustenej ventilacii na sklo nerosi, a takisto nie je nikde v interiery ani naznak zbytkov po vytecenej chladiacej zmesy.
Zacinam byt bezradny, resp uvazovat ze tam nalejem nejaky ten sajrajt na utesnenie chladiaceho systemu, aj ked nie som zastanca takehoto riesenia.
Nenapadne niekoho nieco ? Hlavu sa mi dole davat moc nechce.
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 01 bře 2009 00:01
- tel.: c902 )))
- auto: PAJERO 2.8TD
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
ahoj. ted resim ten samy problem-- straci se mi taky voda ale bouzel ne hlavou--pribyva mi totiz olej tak je jasny kam mizi!! tak skus kouknout jestli se ti taky nestehuje vodicka do vany
--u tohoto motoru se to tezko pozna pokud je to v tak malem mnozstvi tak se neudela ani klasicka emulze--poznas to nejlepe tak ze kdyz odpojis hadici odvetrani motoru tak bude plna naslehane olejove sracky a taky z ni vytrepes jiste mensi mnozstvi vody
--jestli je to motor rover tak to je problem netesne vlozky v bloku--to je ovsem tragedie-motor ven-do mrte rozebrat a nechat srovnat dosedaci plochy a pak nejlepe nove vlozky a timpadem vlastne uz go. je to pry oblibena zavada motoru rover dizl. 



-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 01 bře 2009 00:01
- tel.: c902 )))
- auto: PAJERO 2.8TD
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
NO MNE NA 300KM ZMIZI POLOVINA EXPANZKY A NA BARVE OLEJE SE TO TAKY NEPROJEVI--EMULZI NEDELA---SKUS TO S TOU HADICI ODVETRANI A UVIDIS--KDYZ TO ODPOJIS NA TEPLEM MOTORU TAK VIDIS JAK ODTAM JDE PARA-TEDA V MEM PRIPADE--NEBERU V POTAZ TO ZE U STARSICH MOTORU ODTAM JDE KOUR
--ALE TEM OD VODNI PARY JDE LEHCE POZNAT. NETVRDIM ZE MAS STEJNOU ZAVADU ALE POKUD JE VSE OSTATNI OK-TAK ASI JO.

-
- Příspěvky: 70
- Registrován: 01 bře 2009 00:01
- tel.: c902 )))
- auto: PAJERO 2.8TD
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
KESO--JAK SI DOPADL S TOU VODOU?? PODARILO SE TO NAJIT KUDY MIZI
??? --A VER TOMU ZE TO JE TECHNICKY MOZNE A EMULZE SE NEUDELA--JEN CASTECNE A U OLEJE V DIZLOVYM MOTORU TEMER NEZNATELNA--ONA SE TOTIZ POKUD AUTO CASTO A HODNE JEZDI STACI ODPAROVAT A DIKY DOBREMU ODVETRANI MOTORU SE NEKONDENZUJE VE VANE JAKO U JINYCH MOTORU ALE PARU SI NADECHNE DO SANI 


- radek-free
- Příspěvky: 201
- Registrován: 09 kvě 2008 21:01
- Bydliště: jížní čechy
mě kapalina zmizí pokaždím dolití na max. po zahřátí se hladina srovná na min.pak drží stále stejnou hladinu . Fungujeto jak u mašin v lese kontrola chladící kapaliny vždy když je provozní teplota jelikož se kapalina rozpíná a nabejvá při studeném motoru je kapalina pod hranicí min. ale záleží jakaá je tam kapalina .
- Distruptor
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 bře 2009 04:29
- auto: Freelander, D4?
- Bydliště: SR
- Distruptor
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 bře 2009 04:29
- auto: Freelander, D4?
- Bydliště: SR
Alebo neviete z akeho dovodu odtial isla ta para, inak je to velmi pekne auto a aj by sme ho zobrali ale bojim sa ze to ma problem ktory by ma visiel draho
Prikladam aj foto je tam vidiet kolko bolo chladiacej kvapaliny a naznacene odkial isla para.(auto asi dlhsie stalo lebo baterka bola vybita v bazare tam nahodili novu) jo a rok vyroby je 2005


- Distruptor
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 bře 2009 04:29
- auto: Freelander, D4?
- Bydliště: SR
- Distruptor
- Příspěvky: 154
- Registrován: 30 bře 2009 04:29
- auto: Freelander, D4?
- Bydliště: SR
Ok takze pri studenom motore mam otvorit vieko nadrzky na chladiacu kvapalinu a ak to odtial "vyfukne" znamena to ze system sa pravdepodobne tlakuje a je zle? Auto je asi 50km odomna takze sa tam skusim co najskor ist pozriet a skusit zistit ci nenajdem presne miesto odkial unika para.
Inak spalene palivo nieje citit a nebublinkuje to vobec. Tak dufam ze to bude len v nejakej prkotine
Diky za analyzu problemu, velmi to pomoze aspon viem co vsetko treba skontrolovat
Inak spalene palivo nieje citit a nebublinkuje to vobec. Tak dufam ze to bude len v nejakej prkotine

Diky za analyzu problemu, velmi to pomoze aspon viem co vsetko treba skontrolovat

Zatial som to nezistil .... pozeral som tu odvetravaciu hadicku, nejaka emulzia tam bola ale to moze byt kludne aj posobenim atmosverickej vlhkosti..... auto jazdieva dost malo a kratke vzdialenosti, takze to tiez trochu hovori proti tvojej teorii ......waltr666 píše:KESO--JAK SI DOPADL S TOU VODOU?? PODARILO SE TO NAJIT KUDY MIZI??? --A VER TOMU ZE TO JE TECHNICKY MOZNE A EMULZE SE NEUDELA--JEN CASTECNE A U OLEJE V DIZLOVYM MOTORU TEMER NEZNATELNA--ONA SE TOTIZ POKUD AUTO CASTO A HODNE JEZDI STACI ODPAROVAT A DIKY DOBREMU ODVETRANI MOTORU SE NEKONDENZUJE VE VANE JAKO U JINYCH MOTORU ALE PARU SI NADECHNE DO SANI
Cele to doriesim ked budem mat auto dlhsie k dispozicii, potom dam vediet co a ako ...