TD5 - motor problem

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

TD5 - motor problem

#1 Příspěvek od keso » 27 čer 2009 20:49

Cafte,

posledny tyzden som si vsimol ze mi TD5 motor na mojeje D2 od 2000 ot. nejde uplne hladko, a nedostname ho nad 3000 otaccok v zatazeni a 3500 na neutral......
Po zistovani na fore som dnes skontroloval konektory na RJ a bolo tam fakt dost oleja, vsetko som vycistil technickym benzinom, nasledne nastriekal sprejom na kontaky, poskladal a ........ ziadna zmena, do 2000 ot pohoda, nad 2000 obcasne vynechavanie .... 3000 ot maximum.

RJ som si netrufol otvorit, takze netusim ci je aj v nej olej alebo nie ...... idem objednat novu kabelaz k vstrekovacom ..... ale po dnesnom neuspechu si myslim, ze mi to moj problem uplne nevyriesi, tak pls poradte co este skontrolovat ......

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - motor problem

#2 Příspěvek od discover » 28 čer 2009 02:52

RJ se neboj, ale otvírat ji nemusíš. Tam olej není, mám to odzkoušené. Tvůj problém není v kabeláži. Spíš váha vzduchu, hadice apod. S

Uživatelský avatar
witoldo
Příspěvky: 116
Registrován: 04 pro 2008 22:49
Bydliště: Tesin

Re: TD5 - motor problem

#3 Příspěvek od witoldo » 28 čer 2009 12:12

mozna aj palivovy filtr..
dej pak vedet kde lezi zakopany pes :(
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: TD5 - motor problem

#4 Příspěvek od keso » 28 čer 2009 16:11

Palivovy filter nepredpokladam, ten menim pri kazdom olejovom servise, co som robil pred cca 5000 km. Zajtra pojdem natankovat, kedze mam tesne pred rezervou aby som vylucil nekvalitnu naftu co mam v nadrzi.

Skor ma zaujala ina vec, dnes som kontroloval hadice a konektory na sacom potruby a zistil som ze aj konketor na vahe vzduchu je dost zateceny od oleja, co mi pripada ako keby olej od kabelaze vstrekovacov vzlinal nie len do RJ ale po celej kabelazi. Musim v RAVE pozriet ci aj vaha vzduchu ide do RJ cez cerveny konektor.

Chcem sa spytat jednu vec, da sa Vam tycka regulacie turba veduca z podtlakoveho regulatora do turba pri vypnutom motore pohnut rukou ? Premyslam ci tato regulacia funguje.

Uživatelský avatar
witoldo
Příspěvky: 116
Registrován: 04 pro 2008 22:49
Bydliště: Tesin

Re: TD5 - motor problem

#5 Příspěvek od witoldo » 28 čer 2009 20:48

uz jsem se na to kdysi ptal tez (na tu tycku), rikal jsem si ze je to zadrene..
uz nevim esi jsem ji odpojil a chodilo to, ale kazdopadne jsem si spocital silu
kterou vyvine 0,8bar na ten prumer valce ovladani..
uz nevim kolik to bylo ale hodne! myslim ze kolem "20kg" nepamatuju si ten prumer :)
DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: TD5 - motor problem

#6 Příspěvek od keso » 07 črc 2009 18:16

no zlou naftou to nebude, po natankovani plnej sa to nezmenilo.

Takisto som dnes vymenil kabelaz k vstrekovacom ..... ziadna zmena, problem pretrvava nadalej.

Zajtra chcem zistit ci nie je problem v cerpadle, takze ak ste to uz niekto merali, pls poradte kde je najlepsie zmerat tlak a aky by mal byt.

Dik za rady.

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - motor problem

#7 Příspěvek od Honza_offroad » 07 črc 2009 21:01

Koukam,ze jsi ze Stupavy, to je ta u dalnice na Brno? V ctvrtek vecer, nebo v patek dopoledne pojedu z Budapesti. Diagnostiku mam u sebe...

Ohledne toho tlaku: u vstupu do regulatoru by mely byt tak 3,5 az 4 bary

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2617
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: TD5 - motor problem

#8 Příspěvek od patrik » 07 črc 2009 22:06

a da sa diagnostikou odmerat tlak paliva ? alebo iba manualne .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: TD5 - motor problem

#9 Příspěvek od keso » 08 črc 2009 07:38

Honza_offroad píše:Koukam,ze jsi ze Stupavy, to je ta u dalnice na Brno? V ctvrtek vecer, nebo v patek dopoledne pojedu z Budapesti. Diagnostiku mam u sebe...

Ohledne toho tlaku: u vstupu do regulatoru by mely byt tak 3,5 az 4 bary

H.
Honzo, ano je to u dalnice na Brno. Bol by si velmi laskavy ak by si sa vedel zastavit a pripojit to na diagnostiku. Blizsie info mas v SZ.


Martin

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - motor problem

#10 Příspěvek od Honza_offroad » 08 črc 2009 11:13

patrik píše:a da sa diagnostikou odmerat tlak paliva ? alebo iba manualne .
Tlak paliva bohuze jen manualne, TD5tka ma bohuzel jen snimac teploty paliva ne tlaku.

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: TD5 - motor problem

#11 Příspěvek od keso » 09 črc 2009 16:47

Takze vdaka pomoci Honza_offroad :Sorry: sme pomocou jeho diagnostiky pravdepodobne prisli na zavadu - vadna vaha vzduchu.

Verim ze je problem v nej a nie v kabelazi.

Dakujem Honzo

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - motor problem

#12 Příspěvek od Honza_offroad » 09 črc 2009 21:31

Nemas vubec za co, jel jsem jen okolo... ;-) Jinak jak jsem ti rikal, krome te vahy, tam bude pravdepodobne jeste vstrik na 1. valci, ale treba to ta vaha fakt vyresi, to ti preju.

Jo jeste k tomu vstriku. Malo kdy to bejva spatnej samotnej vstrik, i kdyz spousta lidi ti rekne, ze uz vstriky menily, a byly spatny, ale zkousely vymenit ty podlozky :?: V hodne pripadech staci jen vymenit ty mosazny podlozky pod vstriky a je po problemu. Jo a kdyby jsi to delal, dal bych i novy ty okrouzky. Pokud by jsi to delal, tak dej bacha na srouby co drzi klemy vacky, az je budes utahovat, koukal jsem do manualu a je tam jen 35Nm...

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: TD5 - motor problem

#13 Příspěvek od keso » 10 črc 2009 09:25

Honzo, riesil som tu variantu s vymenou len podlozky na 1. vstrekovaci s nasim sefmechanikom a moc sa mu ta varianta nepozdava. Podložka tam služi len ako tepelny štit.
Skor ak je problem tak v Okružkoch.

Nezistil si nahodou cez ktore vodiče komunikuje auto s diagnostikou ? Cheme to skusit nejako prepinovat na nasu KTSku.

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: TD5 - motor problem

#14 Příspěvek od keso » 10 črc 2009 13:28

Vaha vzduchu vymenena, problem neodtsraneny :( :Ja blb:
Naposledy upravil(a) keso dne 10 črc 2009 14:30, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - motor problem

#15 Příspěvek od Honza_offroad » 10 črc 2009 13:52

keso píše:Honzo, riesil som tu variantu s vymenou len podlozky na 1. vstrekovaci s nasim sefmechanikom a moc sa mu ta varianta nepozdava. Podložka tam služi len ako tepelny štit.
Skor ak je problem tak v Okružkoch.

Nezistil si nahodou cez ktore vodiče komunikuje auto s diagnostikou ? Cheme to skusit nejako prepinovat na nasu KTSku.
Pokud ta podlozka dobre netesni, tak dochazi k zavzdusnovani kanalku, ktery privadi naftu ke vstriku(m) a to zpusobuje vynechavani vstriku.

Pokud netesni ten Okrouzek, tak to se projevuje tim, ze mas naftu v oleji.

K diagnostice je pouzivanej BiloRuzovej a Bilosvetlezelenej drat.

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

MAO
Příspěvky: 11
Registrován: 08 bře 2008 21:47
Bydliště: Orava

Re: TD5 - motor problem

#16 Příspěvek od MAO » 10 črc 2009 19:05

Servus hosi,

podobny problem som riesil na kii carens 2,0 CRDI, kontrolovali sme vahu vzduchu, trisky, x krát diagnostiku a k nicomu som sa nemohol dopracovat. motor isiel max do 1500 otacok, poriadne dymil a výkon ziadny. Do normalneho rezimu naskocil az po zohriatí motora.
nakoniec v servise dosli na to ze na sacom potruby je nejaka skrtiaca klapka (neviem spravny vyraz), ktora sa pri studenom motore zadrhava a potom sa do motora nedostáva dostatok vzduchu. uvolnila sa az po zohriati motora...

tak mozno nieco podobne je aj na TD5.
disco II, 2,5 TD5 2002

Uživatelský avatar
keso
Příspěvky: 299
Registrován: 29 led 2007 09:40
tel.: 0908706600
Bydliště: STUPAVA

Re: TD5 - motor problem

#17 Příspěvek od keso » 10 črc 2009 22:02

dik za tip, ale u mna to nie je zavisle od teploty motora ..... robi to tak na studenom, ako aj na teplom.

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - motor problem

#18 Příspěvek od Miloš II » 11 črc 2009 20:28

...

Ohledne toho tlaku: u vstupu do regulatoru by mely byt tak 3,5 az 4 bary

H.[/quote]

Tlak na turbu max 1.2bar pak nouzovej režim. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - motor problem

#19 Příspěvek od Honza_offroad » 11 črc 2009 21:19

jj to je vzduch, ja psal o tlaku nafty... ;-)
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - motor problem

#20 Příspěvek od Miloš II » 11 črc 2009 21:24

Jo to jsem přehlíd nicméně prstem ruky udržím tlak na novým čerpadle? Miloš II :mrgreen:
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Odpovědět