TD5 - motor problem
Moderátor: Miky_CZ
TD5 - motor problem
Cafte,
posledny tyzden som si vsimol ze mi TD5 motor na mojeje D2 od 2000 ot. nejde uplne hladko, a nedostname ho nad 3000 otaccok v zatazeni a 3500 na neutral......
Po zistovani na fore som dnes skontroloval konektory na RJ a bolo tam fakt dost oleja, vsetko som vycistil technickym benzinom, nasledne nastriekal sprejom na kontaky, poskladal a ........ ziadna zmena, do 2000 ot pohoda, nad 2000 obcasne vynechavanie .... 3000 ot maximum.
RJ som si netrufol otvorit, takze netusim ci je aj v nej olej alebo nie ...... idem objednat novu kabelaz k vstrekovacom ..... ale po dnesnom neuspechu si myslim, ze mi to moj problem uplne nevyriesi, tak pls poradte co este skontrolovat ......
posledny tyzden som si vsimol ze mi TD5 motor na mojeje D2 od 2000 ot. nejde uplne hladko, a nedostname ho nad 3000 otaccok v zatazeni a 3500 na neutral......
Po zistovani na fore som dnes skontroloval konektory na RJ a bolo tam fakt dost oleja, vsetko som vycistil technickym benzinom, nasledne nastriekal sprejom na kontaky, poskladal a ........ ziadna zmena, do 2000 ot pohoda, nad 2000 obcasne vynechavanie .... 3000 ot maximum.
RJ som si netrufol otvorit, takze netusim ci je aj v nej olej alebo nie ...... idem objednat novu kabelaz k vstrekovacom ..... ale po dnesnom neuspechu si myslim, ze mi to moj problem uplne nevyriesi, tak pls poradte co este skontrolovat ......
-
- Příspěvky: 909
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - motor problem
RJ se neboj, ale otvírat ji nemusíš. Tam olej není, mám to odzkoušené. Tvůj problém není v kabeláži. Spíš váha vzduchu, hadice apod. S
Re: TD5 - motor problem
mozna aj palivovy filtr..
dej pak vedet kde lezi zakopany pes
dej pak vedet kde lezi zakopany pes

DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
Re: TD5 - motor problem
Palivovy filter nepredpokladam, ten menim pri kazdom olejovom servise, co som robil pred cca 5000 km. Zajtra pojdem natankovat, kedze mam tesne pred rezervou aby som vylucil nekvalitnu naftu co mam v nadrzi.
Skor ma zaujala ina vec, dnes som kontroloval hadice a konektory na sacom potruby a zistil som ze aj konketor na vahe vzduchu je dost zateceny od oleja, co mi pripada ako keby olej od kabelaze vstrekovacov vzlinal nie len do RJ ale po celej kabelazi. Musim v RAVE pozriet ci aj vaha vzduchu ide do RJ cez cerveny konektor.
Chcem sa spytat jednu vec, da sa Vam tycka regulacie turba veduca z podtlakoveho regulatora do turba pri vypnutom motore pohnut rukou ? Premyslam ci tato regulacia funguje.
Skor ma zaujala ina vec, dnes som kontroloval hadice a konektory na sacom potruby a zistil som ze aj konketor na vahe vzduchu je dost zateceny od oleja, co mi pripada ako keby olej od kabelaze vstrekovacov vzlinal nie len do RJ ale po celej kabelazi. Musim v RAVE pozriet ci aj vaha vzduchu ide do RJ cez cerveny konektor.
Chcem sa spytat jednu vec, da sa Vam tycka regulacie turba veduca z podtlakoveho regulatora do turba pri vypnutom motore pohnut rukou ? Premyslam ci tato regulacia funguje.
Re: TD5 - motor problem
uz jsem se na to kdysi ptal tez (na tu tycku), rikal jsem si ze je to zadrene..
uz nevim esi jsem ji odpojil a chodilo to, ale kazdopadne jsem si spocital silu
kterou vyvine 0,8bar na ten prumer valce ovladani..
uz nevim kolik to bylo ale hodne! myslim ze kolem "20kg" nepamatuju si ten prumer
uz nevim esi jsem ji odpojil a chodilo to, ale kazdopadne jsem si spocital silu
kterou vyvine 0,8bar na ten prumer valce ovladani..
uz nevim kolik to bylo ale hodne! myslim ze kolem "20kg" nepamatuju si ten prumer

DII TD5 novy gzycht; manual
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
-----------------------------
..radost zacina tam, kde jini konci..
Re: TD5 - motor problem
no zlou naftou to nebude, po natankovani plnej sa to nezmenilo.
Takisto som dnes vymenil kabelaz k vstrekovacom ..... ziadna zmena, problem pretrvava nadalej.
Zajtra chcem zistit ci nie je problem v cerpadle, takze ak ste to uz niekto merali, pls poradte kde je najlepsie zmerat tlak a aky by mal byt.
Dik za rady.
Takisto som dnes vymenil kabelaz k vstrekovacom ..... ziadna zmena, problem pretrvava nadalej.
Zajtra chcem zistit ci nie je problem v cerpadle, takze ak ste to uz niekto merali, pls poradte kde je najlepsie zmerat tlak a aky by mal byt.
Dik za rady.
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - motor problem
Koukam,ze jsi ze Stupavy, to je ta u dalnice na Brno? V ctvrtek vecer, nebo v patek dopoledne pojedu z Budapesti. Diagnostiku mam u sebe...
Ohledne toho tlaku: u vstupu do regulatoru by mely byt tak 3,5 az 4 bary
H.
Ohledne toho tlaku: u vstupu do regulatoru by mely byt tak 3,5 az 4 bary
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
Re: TD5 - motor problem
a da sa diagnostikou odmerat tlak paliva ? alebo iba manualne .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: TD5 - motor problem
Honzo, ano je to u dalnice na Brno. Bol by si velmi laskavy ak by si sa vedel zastavit a pripojit to na diagnostiku. Blizsie info mas v SZ.Honza_offroad píše:Koukam,ze jsi ze Stupavy, to je ta u dalnice na Brno? V ctvrtek vecer, nebo v patek dopoledne pojedu z Budapesti. Diagnostiku mam u sebe...
Ohledne toho tlaku: u vstupu do regulatoru by mely byt tak 3,5 az 4 bary
H.
Martin
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - motor problem
Tlak paliva bohuze jen manualne, TD5tka ma bohuzel jen snimac teploty paliva ne tlaku.patrik píše:a da sa diagnostikou odmerat tlak paliva ? alebo iba manualne .
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
Re: TD5 - motor problem
Takze vdaka pomoci Honza_offroad
sme pomocou jeho diagnostiky pravdepodobne prisli na zavadu - vadna vaha vzduchu.
Verim ze je problem v nej a nie v kabelazi.
Dakujem Honzo

Verim ze je problem v nej a nie v kabelazi.
Dakujem Honzo
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - motor problem
Nemas vubec za co, jel jsem jen okolo...
Jinak jak jsem ti rikal, krome te vahy, tam bude pravdepodobne jeste vstrik na 1. valci, ale treba to ta vaha fakt vyresi, to ti preju.
Jo jeste k tomu vstriku. Malo kdy to bejva spatnej samotnej vstrik, i kdyz spousta lidi ti rekne, ze uz vstriky menily, a byly spatny, ale zkousely vymenit ty podlozky
V hodne pripadech staci jen vymenit ty mosazny podlozky pod vstriky a je po problemu. Jo a kdyby jsi to delal, dal bych i novy ty okrouzky. Pokud by jsi to delal, tak dej bacha na srouby co drzi klemy vacky, az je budes utahovat, koukal jsem do manualu a je tam jen 35Nm...
H.

Jo jeste k tomu vstriku. Malo kdy to bejva spatnej samotnej vstrik, i kdyz spousta lidi ti rekne, ze uz vstriky menily, a byly spatny, ale zkousely vymenit ty podlozky

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
Re: TD5 - motor problem
Honzo, riesil som tu variantu s vymenou len podlozky na 1. vstrekovaci s nasim sefmechanikom a moc sa mu ta varianta nepozdava. Podložka tam služi len ako tepelny štit.
Skor ak je problem tak v Okružkoch.
Nezistil si nahodou cez ktore vodiče komunikuje auto s diagnostikou ? Cheme to skusit nejako prepinovat na nasu KTSku.
Skor ak je problem tak v Okružkoch.
Nezistil si nahodou cez ktore vodiče komunikuje auto s diagnostikou ? Cheme to skusit nejako prepinovat na nasu KTSku.
Re: TD5 - motor problem
Vaha vzduchu vymenena, problem neodtsraneny



Naposledy upravil(a) keso dne 10 črc 2009 14:30, celkem upraveno 1 x.
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - motor problem
Pokud ta podlozka dobre netesni, tak dochazi k zavzdusnovani kanalku, ktery privadi naftu ke vstriku(m) a to zpusobuje vynechavani vstriku.keso píše:Honzo, riesil som tu variantu s vymenou len podlozky na 1. vstrekovaci s nasim sefmechanikom a moc sa mu ta varianta nepozdava. Podložka tam služi len ako tepelny štit.
Skor ak je problem tak v Okružkoch.
Nezistil si nahodou cez ktore vodiče komunikuje auto s diagnostikou ? Cheme to skusit nejako prepinovat na nasu KTSku.
Pokud netesni ten Okrouzek, tak to se projevuje tim, ze mas naftu v oleji.
K diagnostice je pouzivanej BiloRuzovej a Bilosvetlezelenej drat.
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
Re: TD5 - motor problem
Servus hosi,
podobny problem som riesil na kii carens 2,0 CRDI, kontrolovali sme vahu vzduchu, trisky, x krát diagnostiku a k nicomu som sa nemohol dopracovat. motor isiel max do 1500 otacok, poriadne dymil a výkon ziadny. Do normalneho rezimu naskocil az po zohriatí motora.
nakoniec v servise dosli na to ze na sacom potruby je nejaka skrtiaca klapka (neviem spravny vyraz), ktora sa pri studenom motore zadrhava a potom sa do motora nedostáva dostatok vzduchu. uvolnila sa az po zohriati motora...
tak mozno nieco podobne je aj na TD5.
podobny problem som riesil na kii carens 2,0 CRDI, kontrolovali sme vahu vzduchu, trisky, x krát diagnostiku a k nicomu som sa nemohol dopracovat. motor isiel max do 1500 otacok, poriadne dymil a výkon ziadny. Do normalneho rezimu naskocil az po zohriatí motora.
nakoniec v servise dosli na to ze na sacom potruby je nejaka skrtiaca klapka (neviem spravny vyraz), ktora sa pri studenom motore zadrhava a potom sa do motora nedostáva dostatok vzduchu. uvolnila sa az po zohriati motora...
tak mozno nieco podobne je aj na TD5.
disco II, 2,5 TD5 2002
Re: TD5 - motor problem
dik za tip, ale u mna to nie je zavisle od teploty motora ..... robi to tak na studenom, ako aj na teplom.
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - motor problem
...
Ohledne toho tlaku: u vstupu do regulatoru by mely byt tak 3,5 az 4 bary
H.[/quote]
Tlak na turbu max 1.2bar pak nouzovej režim. Miloš II
Ohledne toho tlaku: u vstupu do regulatoru by mely byt tak 3,5 az 4 bary
H.[/quote]
Tlak na turbu max 1.2bar pak nouzovej režim. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - motor problem
jj to je vzduch, ja psal o tlaku nafty... 

Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - motor problem
Jo to jsem přehlíd nicméně prstem ruky udržím tlak na novým čerpadle? Miloš II 

Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park