Co to kvičí?
Moderátor: Miky_CZ
Co to kvičí?
Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
Disco mi zachránilo život
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Kvičení
No mě odešlo před týdnem ložisko na kladce u kompresoru. Soudruzi v UK tam dali pěknej šmej. Nejen, že to ložisko nemá ani číslo, ale bylo vystředěno promáčknutou plechovou podložkou a na ní visí celý tah hlavního řemenu. Pro zajímavost je to číslo 6303-2RHS/C. Místo plechových krytek ložiska jsem volil gumové něco na spůsob gufera. Zdraví Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Re: Co to kvičí?
Buď f klidu je to turbo.Jarys píše:Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?

-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co to kvičí?
Já mám ten samej problém u Defu. Když auto zatáhne tak mi začíná neco pištět. Mám podezření na Intercoler, protože na hadice jsem již sahal a nikde neuchází.Jarys píše:Při razantnějším sešlápnutí pedálu se ozývá nad 1700 otáček,asi po sepnutí turba vyšší zvuk (pištění kvičení, skoro jako když slyšíte klíňák v autě s klíňákem). Ale jde to obejít tím, že nechám auto stoupat do vysoké rychlosti pomaleji, tedy nešlapu tolik na plyn a potom se zvuk neobjeví. Pištění slyším zejména při zařazené dvojce a trojce a při ustálení akcelerace zmizí. O čem to může svědčit? Můsím se objednat na servis, tak mně dejte vědět co všechno můžu očekávat? Co vás napadá?
Tak jsem udělal 110000km servis. No nedopadl jsem zrovna nejlépe. Tlumiče, gufero na předním diferenciálu, tlumič řízení. No a co je nejhorší v přídavné převodovce bylo jen pul litru oleje a mnoho železných pilin. No uvidíme co to udělá.
To kvičení snad způsobuje těsnění motor - výfuk. Je to objednané, tak až bude práce dodělaná dám vědět jestli kvičení přestalo. Turbo je prý v pořádku.
To kvičení snad způsobuje těsnění motor - výfuk. Je to objednané, tak až bude práce dodělaná dám vědět jestli kvičení přestalo. Turbo je prý v pořádku.
Disco mi zachránilo život