konec AMT v Čechách...

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: konec AMT v Čechách...

#41 Příspěvek od merlin » 03 zář 2009 19:44

ne, že bych neměl odvahu se do toho taky pustit, ale kvůlivá takové prkotině nezahodím ještě rok záruky ...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: konec AMT v Čechách...

#42 Příspěvek od RudaK » 04 zář 2009 05:38

merlin píše:ne, že bych neměl odvahu se do toho taky pustit, ale kvůlivá takové prkotině nezahodím ještě rok záruky ...


má pravdu předsedo :Pohoda:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: konec AMT v Čechách...

#43 Příspěvek od Stavros » 04 zář 2009 08:18

merline, tak zajed bud k mejznarovi nebo nekam do reichu, treba do ty pirny, tady na severu. Pokud nevladnes nemecky, tak me muzes vyzvednout a zajedu tam s tebou.

KrteP
Příspěvky: 2
Registrován: 02 zář 2009 23:10

Re: konec AMT v Čechách...

#44 Příspěvek od KrteP » 04 zář 2009 08:38

KrteP psal:
Totéž totiž platí i pro vyřizování pravidelných inspekčních prohlídek a garančních oprav firmou, jež autorizaci ještě nemá. Pro neznalé tak platí, že pokud provede pravidelný servis nebo drobnou záruku firma bez certifikace, okamžitě na vozidle končí garance.

Cuisine na to odpověděl:
a nemá právě na tohle vliv nařízení eu 1400/2002 ??? - že pokud nezávislý servis provede záruční servis dle předpisů výrobce tak importér/výrobce musí tuto záruku nebo připadnou reklamaci uznat ??? http://www.sacr.cz/index.php?show=dokumenty ???? http://dajbych.cz/pub/dopis_k_ukonceni_ ... TMCZ_2.pdf ???

KrteP reaguje:
Každý zákazník má jistě právo bránit se legislativní cestou. Praxe je však jiná. Za své působení u této problematiky neznám případ až snad na jednu výjimku, kdo by pro své vlastní uspokojení a pravdu ztrácel čas a peníze soudní pří s výrobcem s nejasným výsledkem. Dle mého soudu a znalostí výsledků takových případů je lepší se podřídit pokynům výrobce a nevystavovat se výše popsanému nebezpečí.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: konec AMT v Čechách...

#45 Příspěvek od Stavros » 04 zář 2009 08:43

bohuzel u nas je to tak, jeste, ze uz me novy auta tolik neoslovujou, je to vic nervu nez uzitku.

Uživatelský avatar
papavel.k
Příspěvky: 739
Registrován: 25 říj 2008 18:40
Bydliště: České Budějovice

Re: konec AMT v Čechách...

#46 Příspěvek od papavel.k » 04 zář 2009 09:55

merlin píše:ne, že bych neměl odvahu se do toho taky pustit, ale kvůlivá takové prkotině nezahodím ještě rok záruky ...
...neradím zahazovat záruku :wink:, já už ji neřeším ..jenom až ti řeknou, že se na to záruka nevztahuje, tak pokud vevnitř přeskočilo lanko o závit tak nemá cenu pořizovat celý nový, ani nevim za kolikkolík...navíc až tam pojedeš sundej z toho ty kanystry, aby neměli pocit, že z hranatou rezervou se ještě nesetkali :mrgreen:...i když rezerva jako rezerva :mrgreen:
DII Td5 99...ve výstavbě za provozu zdánlivě připomínající technologické přestávky

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: konec AMT v Čechách...

#47 Příspěvek od Luboš M. » 04 zář 2009 11:04

Měl jsem také nějaký problém v papírech při koupi nového defa. V AMT jsou opravdu jen ve třech a firma je v konkurzu. Oficielní zastoupení tady zatím v Čechách není.
Tímto bych chtěl poděkovat velice ochotné paní Šimkové, která mi vyšla maximálně vstříc a patřičný papír, který musel vystavit importer, neprodleně poslala. Pan Stehlík byl taky ochotný ale za 1190,- :? Když někdo budete potřebovat, něco ohledně otázek dohledávání výbav a importu do CZ mám na paní číslo, myslím že i ohledně záruk.
AMT mělo asi smůlu ve výběru lidí, kteří pracovali jako přijímací technici, prodejci. Na nich totiž velice záleží :idea:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: konec AMT v Čechách...

#48 Příspěvek od merlin » 04 zář 2009 16:17

Stavrosi díky za nabídku, není to o řeči resp. nic žhavého proč bych nemohl jezdit. Doufám, že se to v krátké době podaří v ČR nastavit standardně jako v jiných zemích ...
... nebo fakt se přestěhovat do ...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: konec AMT v Čechách...

#49 Příspěvek od RudaK » 04 zář 2009 16:40

Kdo chce tak najde......nechci preferovat,ale jel bych do nejbližšího fungujícího :wink: u mě to je jasné :Pohoda: když říkám funkčního,tak myslím funkčního :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: konec AMT v Čechách...

#50 Příspěvek od Steve » 07 zář 2009 22:57

Luboš M. píše:Měl jsem také nějaký problém v papírech při koupi nového defa. V AMT jsou opravdu jen ve třech a firma je v konkurzu. Oficielní zastoupení tady zatím v Čechách není.
Tímto bych chtěl poděkovat velice ochotné paní Šimkové, která mi vyšla maximálně vstříc a patřičný papír, který musel vystavit importer, neprodleně poslala. Pan Stehlík byl taky ochotný ale za 1190,- :? Když někdo budete potřebovat, něco ohledně otázek dohledávání výbav a importu do CZ mám na paní číslo, myslím že i ohledně záruk.
AMT mělo asi smůlu ve výběru lidí, kteří pracovali jako přijímací technici, prodejci. Na nich totiž velice záleží :idea:
Mě stála chybka v papírech (zapsáno neexistující ABS a prošlo vstupní a třemi technickými v Praze bez povšimnutí až do evidenčky v Malenovicích) u pana Stehlíka (myslím) na jaře dva a půl tisíce za jeden papír. Díky předchozím majitelům :twisted:
Jen jsem zatnul zuby...a zaplatil.
Discovery je životní styl.

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: konec AMT v Čechách...

#51 Příspěvek od Luboš M. » 08 zář 2009 10:37

Steve píše:
Luboš M. píše:Měl jsem také nějaký problém v papírech při koupi nového defa. V AMT jsou opravdu jen ve třech a firma je v konkurzu. Oficielní zastoupení tady zatím v Čechách není.
Tímto bych chtěl poděkovat velice ochotné paní Šimkové, která mi vyšla maximálně vstříc a patřičný papír, který musel vystavit importer, neprodleně poslala. Pan Stehlík byl taky ochotný ale za 1190,- :? Když někdo budete potřebovat, něco ohledně otázek dohledávání výbav a importu do CZ mám na paní číslo, myslím že i ohledně záruk.
AMT mělo asi smůlu ve výběru lidí, kteří pracovali jako přijímací technici, prodejci. Na nich totiž velice záleží :idea:
Mě stála chybka v papírech (zapsáno neexistující ABS a prošlo vstupní a třemi technickými v Praze bez povšimnutí až do evidenčky v Malenovicích) u pana Stehlíka (myslím) na jaře dva a půl tisíce za jeden papír. Díky předchozím majitelům :twisted:
Jen jsem zatnul zuby...a zaplatil.
Jj, je to externí pracovník který pomáhá chudákům v nouzi. Doufám že nové zastoupení bude schopno řešit tyhle věci interně. A zdarma!!!!!!!! :roll:
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

HoE

Re: konec AMT v Čechách...

#52 Příspěvek od HoE » 08 zář 2009 11:26

reakce na nick KrteP z 2.9.2009
:
Je zvláštní a zároveň smutné, že zástupce importéra, který není schopen již několik měsíců řešit záruky pro zákazníky v ČR na obě značky, se ozývá tímto způsobem proti nové společnosti, která ma snahu pomoci stovkám nešťasných zákazníků. To, že se nová společnost snaží napravit to, co importér a jeho další společnosti způsobili za těch pár let svého působení na českém trhu, a "bývalý"
zástupce importéra takto veřejně
vystoupí proti tomuto úsilí je velmi zvláštní.
Ptejme se proč "bývalému importérovi" vadí někdo, kdo se paradoxně snaží "bývalému" importérovi pomoci s řešením jeho problému?
Je ironií osudu, že pisatel informuje zákazníky o tom, že vznikla nová společnost, ale už zapomíná uvést, že nové společnosti nabízel "licenci" na obě značky a že nová společnost jeho nabídku odmítla, protože tato nabídka byla nejen cenově neadekvání ale i proto, že importér byl již v té době zbaven svých pravomocí.
Dále se pisatel zapoměl zmínit, že stále je zaměstnancem "končího" importéra a především o tom, že v nové společnosti, která jak cituje: " se právě přihlásila do kurzu autoškoly", pracují lidé, kteří s uvedenými značkami mají možná více zkušeností než "oni v Praze", že v nové společnosti jsou odborníci, kteří pracují u značky přes 9 let, že servis je špičkově vybaven (možná lépe než měl importér) a také, že tito lidé mají snahu zákazníkům pomoci v této tíživé situaci, kterou způsobil svým jednáním importér.
Závěrem bych rád uvedl, že pisateli jsou jistě velmi dobře známy předpisy Evropské unie včetně blokové vyjímky NAŘÍZENÍ KOMISE (ES) č.
1400/2002 ze dne 31. července 2002
To znamená, že pokud "nezávislý" opravce provede servisní prohlídku přesně dle předpisu výrobce, použije originální díly i diagnostiku, prohlídku provede proškolený technik, není nejmenšího důvodu ke ztrátě záruky.
Dále bych rád upozornil na věc, že nová
společnost respektuje problematiku garančních oprav a tyto zajišťuje u autorizovaného zahraničního partnera.
Kromě toho jsme v intenzivní komunikaci s odpovědnými zástupci obou značek v Anglii, kde dolaďujeme detaily "našeho řidičského průkazu".
Ptejte se našich zákazníků, kterým jsme již pomohli jejich problém s garanční opravou vyřešit.
Ptejte se jich také, proč jejich problém nevyřešil importér či jeho "bývalý zaměstnanec řízení technického oddělení importéra těchto značek".
Je potřeba se i ptát, komu tím chce pisatel posloužit? A proč? Neměl by se sám zamyslet, co vlastně svým příspěvkem na sebe prozradil?
Nechám na zvážení každého zákazníka (ať
už budoucího či stovek našich stávajících), kam se svým vozem pojedou na servisní či garanční opravu.
To však nic nemění na našem odhodlání znovu vybudovat špičkový servis a prodej obou značek, který před příchodem "stávajícího importéra"
u nás byl a na jehož vybudování se před lety (letos to bude již 10let) podílela značná část současných zaměstnanců naší nové společnosti.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: konec AMT v Čechách...

#53 Příspěvek od low » 08 zář 2009 14:33

kdyz uz pominu, ze kdyz tu nekdo pise oficialni stanovisko spolecnosti bylo by alespon slusne se podepsat aby jsme vedeli ze s kym to mame tu cest, tak by mne zajimalo, kde jste tech 9let poskytovali sluzby spojene s LR a kde jste ziskali stovky zakazniku??? pokud je to tak jak si myslim, tak jaka jste prevtelena firma??
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: konec AMT v Čechách...

#54 Příspěvek od PavelU » 08 zář 2009 16:19

Luboš M. píše: Jj, je to externí pracovník který pomáhá chudákům v nouzi. Doufám že nové zastoupení bude schopno řešit tyhle věci interně. A zdarma!!!!!!!! :roll:
:ty jeden...: Potřeboval bych nějaké doplňky, pokud možno zdarma :!: :roll: :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: konec AMT v Čechách...

#55 Příspěvek od RudaK » 08 zář 2009 17:46

PavelU píše:
Luboš M. píše: Jj, je to externí pracovník který pomáhá chudákům v nouzi. Doufám že nové zastoupení bude schopno řešit tyhle věci interně. A zdarma!!!!!!!! :roll:
:ty jeden...: Potřeboval bych nějaké doplňky, pokud možno zdarma :!: :roll: :wink:



Toalete ...? :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
DjALF
Příspěvky: 1811
Registrován: 26 dub 2007 02:34
auto: Toyota LC 100
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: konec AMT v Čechách...

#56 Příspěvek od DjALF » 08 zář 2009 23:16

Dnes ve zprávách bylo o poněkud divných praktikách AMT,která je tak nějak rozdělená udajně na tři nezavislé,ale spolupracující firmy.
Zajíma se o ně Policie i tajná služba,protože mají dodat kolem 700 kusů upravených Defenderů pro Armádu (a vypadá to,že dopředu placenych-nebo aspon tučná záloha)
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: konec AMT v Čechách...

#57 Příspěvek od Maxsel » 08 zář 2009 23:39

DjALF píše:Dnes ve zprávách bylo o poněkud divných praktikách AMT,která je tak nějak rozdělená udajně na tři nezavislé,ale spolupracující firmy.
Zajíma se o ně Policie i tajná služba,protože mají dodat kolem 700 kusů upravených Defenderů pro Armádu (a vypadá to,že dopředu placenych-nebo aspon tučná záloha)
Ale 2 už prý dodali!
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: konec AMT v Čechách...

#58 Příspěvek od Neklan » 09 zář 2009 09:53

AMT dodávalo Defy pro armádu celou dobu. Pokud vím, tak to nebyly klasické vojenské XD - Wolfy, které používá armáda v UK, ale většina speciálních dílů se montovalo na ně tady v AMT v Praze. Byly to samozřejmě 300tdi (kvůli sjednocení v rámci NATO, TD5 se nikdy ve vojenských Defech nepoužívaly) a po všech úpravách v AMT vyšel jeden Def na strašné peníze (zlí jazyjkové tvrdí, že snad až na dva a půl mega :? :( )
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: konec AMT v Čechách...

#59 Příspěvek od brudr » 09 zář 2009 10:37

Neklan píše:AMT dodávalo Defy pro armádu celou dobu. Pokud vím, tak to nebyly klasické vojenské XD - Wolfy, které používá armáda v UK, ale většina speciálních dílů se montovalo na ně tady v AMT v Praze. Byly to samozřejmě 300tdi (kvůli sjednocení v rámci NATO, TD5 se nikdy ve vojenských Defech nepoužívaly) a po všech úpravách v AMT vyšel jeden Def na strašné peníze (zlí jazyjkové tvrdí, že snad až na dva a půl mega :? :( )

ja jsem nekde cetl,ze armada mela TD5ky,ale ze od nich nejak opustila ze jich par utopily(ridici jednotky) no ,ale PREJ :roll:
kazdopadne se nekdo pri takovychle dodavkach musi hodne dobre zahojit :!: :evil:
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: konec AMT v Čechách...

#60 Příspěvek od Maxsel » 09 zář 2009 10:45

brudr píše:....... se nekdo pri takovychle dodavkach musi hodne dobre zahojit :!: :evil:
A pak jakože zkrachovat....
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Odpovědět