Disco 300 TDi zrýchlenie
Moderátor: Miky_CZ
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
No já si trochu možná přihřeju polívčičku protože to taky prodávám na British Shopu, ale nejdřív to zkouším na sobě. Jedná se o příměs do nafty od Millers Oil - Diesel Power Sport 4.
Já těm vodičkám nikdy moc nevěřil, ale na tuhle jsem vcelku zajímavé reference. Zkusil jsem to nejdřív na své devadesátce a RRC oba 300Tdi. U devadesátky první nádrž jako vždy, spotřeba kolem 11l (dlouhodobá), občas si černě zakouří, jede hezky. Po druhé nádrži, výrazně menší kouřivost, motor ve vyšších otáčkách má takový hladší zvuk, spotřeba 9,5l, po třetí nádrži spotřeba 9,35l. Jízda je taková příjemnější co se týče zátahu, zvuku motoru a hlavně ta spotřeba (jinak jezdím pořád po stejné trase, 1x týdně Praha a každý den po Berounsku po okreskách).
RRC 300Tdi - spotřeba dlouhodobá kolem 9,5l, nekouřil, zátah nic moc, trvá mu to než se rozhýbe. Druhá nádrž, spotřeba 8,7l, výrazně se zvýšil zátah a to tak, že šlápnu na plyn a Range znatelně zrychlí, tohle mně moc překvapilo.
Utajeně jsem to dal paní Roverové do DI 300Tdi, sama se pak zmínila, že jí Disco nějak míň žere, že tankuje o cca 3 dny později než obyvkle (jezdí každý den stejnou trasu do Prahy a zpět), prý má motor takový hladší zvuk.
Dál to zkouší majitel RRC s motorem VM, dle něj se výrazně snížila kouřivost snad i spotřeba ale to nemám přesné údaje.
Vyzkoušel jsem na RRC silikonové hadice, KN filtr, odpojit vrtuli, ale je zajímavé, že nejvíc byla cítit ve vztahu k výkonu tahle "vodička"...
Lahvička je na 500l, jedna dávka na 20l. Mně osobně se to vyplatí. Dle anglického výrobce a jeho zkušeností používání této "vodičky" způsobuje závislost a já to můžu potvrdit.
Konkrétní věci jsou popsány na eshopu:
http://www.britishshop.cz/product.php?id_product=154
Neberte to, že si tady chci dělat reklamu, tohle mně neživí, ale berte to jako sdělení LR pacienta o něčem co mně fakt překvapilo a očividně to dobře funguje.
Já těm vodičkám nikdy moc nevěřil, ale na tuhle jsem vcelku zajímavé reference. Zkusil jsem to nejdřív na své devadesátce a RRC oba 300Tdi. U devadesátky první nádrž jako vždy, spotřeba kolem 11l (dlouhodobá), občas si černě zakouří, jede hezky. Po druhé nádrži, výrazně menší kouřivost, motor ve vyšších otáčkách má takový hladší zvuk, spotřeba 9,5l, po třetí nádrži spotřeba 9,35l. Jízda je taková příjemnější co se týče zátahu, zvuku motoru a hlavně ta spotřeba (jinak jezdím pořád po stejné trase, 1x týdně Praha a každý den po Berounsku po okreskách).
RRC 300Tdi - spotřeba dlouhodobá kolem 9,5l, nekouřil, zátah nic moc, trvá mu to než se rozhýbe. Druhá nádrž, spotřeba 8,7l, výrazně se zvýšil zátah a to tak, že šlápnu na plyn a Range znatelně zrychlí, tohle mně moc překvapilo.
Utajeně jsem to dal paní Roverové do DI 300Tdi, sama se pak zmínila, že jí Disco nějak míň žere, že tankuje o cca 3 dny později než obyvkle (jezdí každý den stejnou trasu do Prahy a zpět), prý má motor takový hladší zvuk.
Dál to zkouší majitel RRC s motorem VM, dle něj se výrazně snížila kouřivost snad i spotřeba ale to nemám přesné údaje.
Vyzkoušel jsem na RRC silikonové hadice, KN filtr, odpojit vrtuli, ale je zajímavé, že nejvíc byla cítit ve vztahu k výkonu tahle "vodička"...
Lahvička je na 500l, jedna dávka na 20l. Mně osobně se to vyplatí. Dle anglického výrobce a jeho zkušeností používání této "vodičky" způsobuje závislost a já to můžu potvrdit.
Konkrétní věci jsou popsány na eshopu:
http://www.britishshop.cz/product.php?id_product=154
Neberte to, že si tady chci dělat reklamu, tohle mně neživí, ale berte to jako sdělení LR pacienta o něčem co mně fakt překvapilo a očividně to dobře funguje.
Country boy...
-
- Příspěvky: 51
- Registrován: 09 črc 2009 09:46
- tel.: 724317704
- auto: Disco I. 300 TDI
- Bydliště: Otročiněves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Hele odtud jsi z Berouna? Jezdím často přes Královák směrem na Hudlice a stojí tam šedivá Disko, není tvoje?
- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Ten majitel s RRC s VM motorem jsem já
a vodičku od Rovera fakt doporučuji! Protože můj motor (2.5 td od VM)čeká na svůj konec a implantaci snad 300tdi, tak jsem od toho nic moc nečekal. O to bylo větší překvapení. Předtím za mnou zůstávaly oblaka černého hustého dýmu (paráda prostě..), řev Ávie bez turba.. Po 2 nádržích s tímto zázrakem za mnou nezůstává ani obláček a je mnohem lepší reakce na pedál plynu. Spotřeba zatím spadla cca o 0,8L/100km.
Tak to zkuste, nejde o reklamu, je to prostě dobrý

Tak to zkuste, nejde o reklamu, je to prostě dobrý

- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
T: "Přesvědčil jsi mě, Bobe!"
B: "Já věděl, že se ti to bude líbit, Tome!"
Ne vážně, když je to tak dobrý: na benziňáka to nemáš, Rovere?
Mirko
B: "Já věděl, že se ti to bude líbit, Tome!"

Ne vážně, když je to tak dobrý: na benziňáka to nemáš, Rovere?
Mirko
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
zajimave, rovere jedes na valachy? ze bys mi tam jednu tu zazracnou lahvicku vzal, at nemusim platit jeste postovne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Diesel,který nekouří - nejede
Teď ještě - co to je jízda ??????

Teď ještě - co to je jízda ??????
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Mirko mají to i na benzíňáky.Mirko píše:T: "Přesvědčil jsi mě, Bobe!"
B: "Já věděl, že se ti to bude líbit, Tome!"![]()
Ne vážně, když je to tak dobrý: na benziňáka to nemáš, Rovere?
Mirko
Kdyby chtěl někdo nějaký oleje, nebo aditiva od Millers oils a měl to ke mě blíž než k Roverovi, tak je také prodávám.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
To je dobré vědět Jirko, dáme řeč na Valachách, některé věci by mě zajímaly (třeba možnost větších balení 20l a víc)... 

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Na Valachy nejedu protože buď budu pracovat nebo budu v Anglii v Beaulieu... ale jak tak koukám on vám to tam Jirka všechno vysvětlí ...
Velké balení olejů samozřejmě jdou, ceny jsou fajn, kdyby někdo potřeboval na Berounsku není problém.

Velké balení olejů samozřejmě jdou, ceny jsou fajn, kdyby někdo potřeboval na Berounsku není problém.
Country boy...
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Jo Jirka tady psal, že je prodává a to je jenom dobře, navíc jestli ty oleje a aditiva opravdu fungují v LR a jsou za pěkné peníze. 

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
moc mě to zajímá estli to funguje i v zimě kdy musím přidávat ještě aditiva proti zamrznutí nafty
už takhle mi tankování rve kapsu 


Scháním sponzora pro mé Disco 1 300TDI zn.SPĚCHÁ
- Mr.Millers
- Příspěvky: 8
- Registrován: 31 črc 2009 16:45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Hezký večer, dovolím si vstoupit do diskuse.
Jsem rád, že se Vám Diesel Power Sport 4 (DPS4) osvědčil. Během října nabídneme novou aditivační řadu Millers Oils ECOMAX pro naftu i benzín, která nahradí a naváže na dosud prodávaná aditiva DPS4 (nafta), Injecta Plus a Octane Plus (benzín).
Bude se jednat o:
1) Diesel Power ECOMAX - aditivace 500 l nafty - + 4 cetany, čištění spalovacího prostoru, nížší spotřeba a kouřivost atd.- vylepšená verze Diesel Power Sport 4.
2) Petrol Power ECOMAX - aditivace 500 l benzínu - + 2 oktany, čištění spalovacího prostoru, kaburátoru, nížší spotřeba a kouřivost atd. Tj. odpověď na otázku, zda je něco i pro benzíňáky.

Pro jednorázovou aditivaci 60-ti litrů paliva budou k dispozici tz. "One Shot Boost" v balení 250 ml
3) Diesel Power ECOMAX One Shot Boost - posílený čistící účinek a + 5 cetanů
4) Petrol Power ECOMAX One Shot Boost - posílený čistící účinek a + 3 oktany

První zásilka už je na cestě do ČR. Cena by měla být příznivější a blížit se při aditivaci 1 Kč / litr. One Shot Boost balení bude stát polovinu balení velkého.
Po doprodání DPS4 rozjíždíme ECOMAX
S pozdravem Petr Vejvoda
Jsem rád, že se Vám Diesel Power Sport 4 (DPS4) osvědčil. Během října nabídneme novou aditivační řadu Millers Oils ECOMAX pro naftu i benzín, která nahradí a naváže na dosud prodávaná aditiva DPS4 (nafta), Injecta Plus a Octane Plus (benzín).
Bude se jednat o:
1) Diesel Power ECOMAX - aditivace 500 l nafty - + 4 cetany, čištění spalovacího prostoru, nížší spotřeba a kouřivost atd.- vylepšená verze Diesel Power Sport 4.
2) Petrol Power ECOMAX - aditivace 500 l benzínu - + 2 oktany, čištění spalovacího prostoru, kaburátoru, nížší spotřeba a kouřivost atd. Tj. odpověď na otázku, zda je něco i pro benzíňáky.


Pro jednorázovou aditivaci 60-ti litrů paliva budou k dispozici tz. "One Shot Boost" v balení 250 ml
3) Diesel Power ECOMAX One Shot Boost - posílený čistící účinek a + 5 cetanů
4) Petrol Power ECOMAX One Shot Boost - posílený čistící účinek a + 3 oktany


První zásilka už je na cestě do ČR. Cena by měla být příznivější a blížit se při aditivaci 1 Kč / litr. One Shot Boost balení bude stát polovinu balení velkého.
Po doprodání DPS4 rozjíždíme ECOMAX

S pozdravem Petr Vejvoda
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 732
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Zdarec,má 300TDi automat stejný krouťak jako manuál (265 Nm)?
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 732
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
A kolik? Ať su chytřejší 

Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- skritekcrx
- Příspěvky: 398
- Registrován: 10 říj 2009 20:05
- tel.: 777 27 35 35
- auto: RRC
- Bydliště: České Budějovice
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Jam mam zase dobre zkusenosti s timhle
http://www.tec-2000.cz/products_cz.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
a ani to neprodavam
pouzivam cistic motoru (zelena plechovka) a fakt to funguje znamemu zral motor olej jak sv...ina 2,5l na 1000km rekl jsem mu ze to muzeme zkusit ale neverim tomu a ze cena cca 400kc neni zase tak zavratna a po vycisteni prijel ze ma najeto 4000km a sezralo mu to 0,1L. Je jasne ze na opotrebovane veci to vliv nema ale na zapecene krouzky karbonem asi jo.
A tech zkusenosti je cim dal vic
a ten karbon to cisti fakt super delal jsem si motor do civica a viko ventilu bylo praskle tak jsem nasel jine ale uuuplne silene zakarbonovane takze cistic brzd a cistit ale vubec to neslo a v tom jsem si vzpomel ze mam v nadobe na vypousteni oleje olej s tim cisticem z posledniho auta vzal jsem stetku natrel nechal chvili pusobit a ten karbon sel dolu jak po masle fakt. a jak jsem psal neprodavam to jen pisu me zkusenosti kterych je fakt hodne
http://www.tec-2000.cz/products_cz.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
a ani to neprodavam

A tech zkusenosti je cim dal vic
a ten karbon to cisti fakt super delal jsem si motor do civica a viko ventilu bylo praskle tak jsem nasel jine ale uuuplne silene zakarbonovane takze cistic brzd a cistit ale vubec to neslo a v tom jsem si vzpomel ze mam v nadobe na vypousteni oleje olej s tim cisticem z posledniho auta vzal jsem stetku natrel nechal chvili pusobit a ten karbon sel dolu jak po masle fakt. a jak jsem psal neprodavam to jen pisu me zkusenosti kterych je fakt hodne
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
no vic by ti k tomu povedel treba karel slama ale je v rumunsku ale co vim tak bud ma automat elektronicke cerpadlo, pak je vykon i kroutak vyssi nebo ma mechanicke cerpadlo a pak je vykon a kroutak stejny jak u manualuJosef-Z (Jugin) píše:Zdarec,má 300TDi automat stejný krouťak jako manuál (265 Nm)?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
Miky_CZ píše:tak bud ma automat elektronicke cerpadlo, pak je vykon i kroutak vyssi nebo ma mechanicke cerpadlo a pak je vykon a kroutak stejny jak u manualuJosef-Z (Jugin) píše:Zdarec,má 300TDi automat stejný krouťak jako manuál (265 Nm)?
S elektronickým čerpadlem má výkon 90 kW ( krouťák nevím

S mechanickým čerpadlem má výkon 82 kW ( asi

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Disco 300 TDi zrýchlenie
ale ten rozdil asi nebude jen cerpadlem, nebo jo?RudaK píše: S elektronickým čerpadlem má výkon 90 kW ( krouťák nevím)
S mechanickým čerpadlem má výkon 82 kW ( asiurčitě to nevím )

"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D