Dnes by stála 50-100euro


Moderátor: Miky_CZ
Nesouhlasím...paia píše:Capri mě nebere, pořád je to Ford, takže autem tam a vlakem zpátky...
Nápodobněpaia píše:to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat...
Ja ja, máš recht...Zanzibar píše:Capri je pěkný."Profesionálská" klasika.
Neklan píše:Kdysi jsem četl v Classic and Sport Cars o omezené serii, která byla snad jenom pro nějaké závody v Jižní Americe a ta měla V8 pod kapotou - a to musel být mazec. Jinak slavný motor Ford 3,0 V6 "Essex", který měla vrcholná verze Capri pro evropský trh v 70-tých letech, se montoval i do spousty jiných sportovních aut té doby - namátkou Reliant Scimitar, Marcos, TVR nebo raritní AC Diablo a jiné lahůdky.
Já vím, Ford nemá kdovíjakou pověst co se spolehlivosti týče, ale podvozkově to byla vždycky třída.
Jinak Paio, tvoje oblíbené Audi mají sice pověst spolehlivých a kvalitně udělaných aut, ale za to s výjimkou RS4 a R8 také aut se zoufale nepovedeným podvozkem. To samozřejmě neplatí o původním a legendárním Quattru - to bych i docela chtěl (i když bych musel překonat svou něchuť k německým kočárům).