P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
petr_p
Příspěvky: 186
Registrován: 31 črc 2008 11:13
auto: D3 TDV6 HSE Manual
Bydliště: Hranice

P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

#1 Příspěvek od petr_p » 07 říj 2009 10:16

Zdravim,
jelikoz nas P38 stoji vyfouklej uz 2 mesice na zahrade a neda se pod nim sekat trava :D a auto s taznym zarizenim nam u chalupy proste chybi a ja se nejak nemuzu dokopat k rozhodnuti, zda-li prestavbu na pruziny nebo nove mechy+kompresor(protoze ten se taky odporoucel k panu), tak bych rad slysel vase pro a proti???

Diky za vase nazory :D
D3 TDV6 HSE Manual

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11532
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

#2 Příspěvek od eliott » 07 říj 2009 21:30

Určitě bych nechal měchy, měl jsem i P38 na pružinách a není to ono, po zatížení zadku to stojí křivě a vypadá to strašně. Nemluvě o jízdním pohodlí. I totálně rozes.... EAS umíme opravit během cca 3 dní.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

#3 Příspěvek od Acon » 08 říj 2009 12:12

No, ja som za mechy ale keď si spomenien na moje hladanie vhodného auta, tak P38 na pružinách bola na tom oveľa lepšie ako Disko. Disko na pružinách sa v zákrutách výrazne viac nakláňala ako na vankúšoch. U RR to bolo také normálne.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
FRANKIE
Příspěvky: 56
Registrován: 05 led 2009 17:08
tel.: 00421907981729
auto: P38 2,5 DSE
Bydliště: KOMARNO SLOVAKIA

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

#4 Příspěvek od FRANKIE » 08 říj 2009 19:48

a jazdil si aj P38 s mechmi, podla mna je to ovela lepsie, ako pruziny, ked nalozis kufor tak tie pruziny to nemozu vyrovnat, a padne dole :roll:

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

#5 Příspěvek od George » 09 říj 2009 07:48

Je tam ještě jedna technická a taky legislativní záležitost,Range nemá ani ruční a ani automatické nastavení předních světel.Takže to ani nemůže projít na STK.Navíc při tažení přívěsu to bude svítit do nebe.
George
Říkám mu Lokomotiva - žere stejně, hulí stejně a jede taky jenom občas.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

#6 Příspěvek od PavelU » 09 říj 2009 10:09

George píše:Takže to ani nemůže projít na STK.Navíc při tažení přívěsu to bude svítit do nebe.George
Toto může být řešení, je to odzkoušené a funguje to... :wink:

http://www.paddockspares.com/scp/SHOP_B ... rlift.html
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11532
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

#7 Příspěvek od eliott » 09 říj 2009 11:25

Ale je to trochu kontraproduktivní, vyndavat měchy abys tam mohl dát jiné :Ja blb: , a vyjde to ve finále dráž než zachování originálního systému
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

#8 Příspěvek od PavelU » 09 říj 2009 12:13

To je jasné originál měchy jsou originál měchy... :idea: Tyto jsou pouze jako doplněk k pružinám a řeší výšku auta, kterou samotné pružiny neudrží, navíc v terénu a v provozu nezničitelné... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

#9 Příspěvek od Acon » 09 říj 2009 13:50

prídavné mechy sa bežne montujú do Daily, Jumper,Boxer,Sprinter... lacnejšia verzia neráta s kompresorom, ale dofukovaním prídavných tlakových fliaš z kompresoru na čerpačke.
a jazdil si aj P38 s mechmi, podla mna je to ovela lepsie, ako pruziny, ked nalozis kufor tak tie pruziny to nemozu vyrovnat, a padne dole :roll:
čo som skúšal, tak okrem 2 mali všetky mechy. Len jednému fungovali normálne. Jazda s mechmi bola samozrejme taká kultúrnejšia.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

Re: P38 - Pruziny misto mechu - Ano nebo radeji ne??

#10 Příspěvek od George » 09 říj 2009 20:50

K tomu řešení z Paddocku, když vezmeš cenu sady pro konverzi na pružiny a k tomu ta udělátka ,která jsi zmínil, tak za to máš komplet GO vzduchového pérování tamtéž.
:hmm:
Říkám mu Lokomotiva - žere stejně, hulí stejně a jede taky jenom občas.

Odpovědět