Moc se mi líbí RR L322 s motorem 3.0D a nebo LR discavery 3 tdv6.
Vzhledem k tomu že dělám BMW tak vím,že motor 3.0D není žádnej šlágr a kort v 2.5t těžkém autě.Další věc je převodovka která v BMW umírá o stošest.Takže v RR tomu nebude jinak.Co jsem zjistil tak se u RR serou přední diferáky - co na nich umírá.
Co se týče LR discavery tak mě zaujal oběm kufru a zajímavá spotřeba.Nevím jak držej motory Ford?Převodovky ZF se nebojím.
chci si koupit LR
- Keram
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26 říj 2008 21:41
- auto: BMW
- Bydliště: Rajhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: chci si koupit LR
Mám Disco 3 2,7 TDV6 a motorově zatím bez jedinýho problému, převodovka je super(mám automat). Jinak auto je to nehorazně pohodlny, velký(narveš tam toho opravdu hodně), velice schopný mimo silnic a myslím že je to jeden z posledních OFFů na trhu.libovka píše:Moc se mi líbí RR L322 s motorem 3.0D a nebo LR discavery 3 tdv6.
Vzhledem k tomu že dělám BMW tak vím,že motor 3.0D není žádnej šlágr a kort v 2.5t těžkém autě.Další věc je převodovka která v BMW umírá o stošest.Takže v RR tomu nebude jinak.Co jsem zjistil tak se u RR serou přední diferáky - co na nich umírá.
Co se týče LR discavery tak mě zaujal oběm kufru a zajímavá spotřeba.Nevím jak držej motory Ford?Převodovky ZF se nebojím.
Moje zkušenost je, že toto auto můžu jen doporučit. Co se týká spotřeby tak každymu to žere jinak, já se tedka usídlil někde okolo 12-ti litrů, ale trávím 75% času ve městě a jeho okolí.
No a co se týče RR L322 tak k tomu auto se podle mýho víc hodí motor benzínovej: buď 4,2 V8 Supercharger nebo 4,4 TDV8. Jinak o RR L322 už tady vlákno je: http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=8&t=7485
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: chci si koupit LR
Jaký máš rok,kolik máš najeto,kupoval si to nové nebo starší,kam jezdíš na servis?
Re: chci si koupit LR
Kerame, předpokládám, že "4,4 TDV8" byl jenom překlep. TDV8 má objem 3,6 l, je to samozřejmě diesel a řekl bych, že to bude nejlepší motorizace pro RR. Je živější než atmosferický benzíňák 4,4 l V8 a Supercharged, hlavně v té nejnovější pětilitrové verzi už je pro mě tak trochu motor z jiné planety, ale musí to být svezení - přes 500k v RR
.


Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Keram
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26 říj 2008 21:41
- auto: BMW
- Bydliště: Rajhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: chci si koupit LR
Promin, ta 4,4 V8 je samozřejmě z DiscoNeklan píše:Kerame, předpokládám, že "4,4 TDV8" byl jenom překlep. TDV8 má objem 3,6 l, je to samozřejmě diesel a řekl bych, že to bude nejlepší motorizace pro RR. Je živější než atmosferický benzíňák 4,4 l V8 a Supercharged, hlavně v té nejnovější pětilitrové verzi už je pro mě tak trochu motor z jiné planety, ale musí to být svezení - přes 500k v RR![]()
.

