Koupil jsem classica, co dál?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#21 Příspěvek od eliott » 17 lis 2009 21:13

S určitostí vím, že byl koncem jara za 70 000,- Jen aby tam byl původní motor, mohli tam dát 3.9i a nebylo by to poznat.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#22 Příspěvek od alap » 17 lis 2009 22:23

I to je samozřejmě možný, ale určitě to někde má nějaké výrobní číslo motoru. Ale i kdyby, tak auto jezdí a pro mě se slušnou akcelerací i spotřebou, takže bych ho stejně asi neměnil, jen zgenerálkoval. Ale když jsem tak po něm koukal, tak jsem krom vodní pumpy nenašel jediný nedávno použitý šroubek, takže buď to bylo hodně dobře zamaskovaný a nebo to pak hodně jezdilo.
Jak to má oprvadu velkou nádrž? Je oprvadu tak malá (kolem 70 litrů) a nebo mi blbne ukazatel? Je pravda, že když natankuju tak mi ukáže jen 3/4 nádrže.
A zkoušel někdo nelendroverácký systém ovládání vzduchových měchů?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#23 Příspěvek od Sláma Karel » 17 lis 2009 23:35

Eliott má s tou cenou pravdu. Taky si na to pamatuju.
Jinak LSE má jako jediný RR elektrické přihřívání do systému topení, proto se tak rychle ohřeje.
To že se ti vychladí určitě normální není, termostat to musí udržet a ještě navíc to není nafta.
Nádrž je myslím něco kolem 87 litrů. Pokud je plastová tak je stejná jako plastová u DI.
Vzduchojem to má jenom jeden a na druhé straně je box s kompresorem a ventilama. Jednotka EAS by měla být pod sedačkou spolujezdce stejně jako motorová.
Měl jsem jeden čas předělané ovládání měchů na ruční ale je to opruz to pořád štelovat. Jde to udělat v pohodě, ale musíš si to pak hlídat aby jsi měl všechny měchy správně nafoukaný.
Jednodušší by snad bylo přivézt nějaké LSE z anglie a všechno si to z něj vyndat. Určitě to bude levnější než v dílech.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#24 Příspěvek od Mirko » 18 lis 2009 09:10

Tady ti hoši ho dělali, tak se možná pozeptej tam, jak to vypadá s motorem a zdá se jím ještě někde neválí EAS:
http://www.autoservis-ds.cz/fotogalerie
Už je tvůj, tak by na tebe mohli být úpřímní :wink:
Mirko

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#25 Příspěvek od alap » 18 lis 2009 19:44

Spíš jsem koukal, se dá koupit elektronické ovládání měchů někde v americe. Hlídá to všechno samo, je ale otázka co všechno to umí, jestli to jen nepustí do všech měchů jeden tlak a to je vše.
Zkusím se podívat na ten termostat, třeba to bude opravdu jen on.
Včera jsem do půlnoci stahoval různé workshopy a manuály takže jsem už našel že je jednotka pod autem, a když je tam není mnohem víc náchylná na bordel a zničení? Docela nešťastné místo na takhle složitou součástku.
Ještě teď se mi válí P38 na zahradě a kdybych vedle ní poslavil ještě jednoho klassica na ND tak by si už sousedi mysleli, že si tu zakládám vrakoviště :D
To bude jednodušší a myslím i levnější se zajet podívat na vyhlášené vrakoviště k tobě. A rozhodně ti budu líp rozumět, jak někomu v anglii.

Do toho servisu zítra zavolám, jsem na to moc zvědavý. Je vidět, že ČR je fakt malá vesnice, dá se zjistit vše na každého. Moc děkuji za zprávu, třeba to ušetří hodně času při nějakém zjišťování problémů.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#26 Příspěvek od eliott » 18 lis 2009 22:15

Tak já koukal dnes na toho Softdashe a vzduchojem tam je, na jednotku jsem nekoukal...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#27 Příspěvek od alap » 18 lis 2009 22:22

eliott píše:Tak já koukal dnes na toho Softdashe a vzduchojem tam je, na jednotku jsem nekoukal...
Jednotka bude asi větší problém jak vzduchojem. Ale minimálně je to dobrá zpráva, že to mělo měchy. Je otázka co všechno mi ale ke zdárnému rozchození chybí.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#28 Příspěvek od eliott » 18 lis 2009 22:27

To jsem věděl už před tím, že to mělo EAS :idea:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#29 Příspěvek od alap » 18 lis 2009 22:54

A kdy bude asi další prohlídka jestli tam je jednotka a kompresor?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#30 Příspěvek od HV. » 19 lis 2009 14:48

alap píše:Nemáte někdo ke classicům technické listy. Já mám v pdf jen na P38. Jako rozbor všech dílů s číslama aby se daly ty díly objednat. Hledal jsem tady ale nic nenašel.
Děkuji
http://public.me.com/jezbera
Tady je
HV
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#31 Příspěvek od alap » 19 lis 2009 16:15

Děkuji za odkaz, stáhnuto a proletěno. Je to pro auta do 91, už jsem stáhnul i něco do r 95. Ale koukal jsem tam i na nějaké věci. Moc díky

Jinak jsem volal do servisu v Brně, ale tam to auto měli před rokem až dvěma a dělali na něm právě ten nový lak, nové gumy, výměna vodní pumpy a drobné kosmetické věci. A že vynechával na volnoběh už tenkrát, ale že s tím tehndejší majitel nic dělat nechtěl. Takže to vypadá, že se s tím autem zas tak moc nedělalo od té doby.
Auto už prý sem k nám do republiky přijelo na pružinách a díky tomu nefunguje ani ABS. Zase nějaké propojené věci stylu LR. (opravdu nefunguje)
Dnes jsem na auto koukal zespodu, tak výfuk je na kompletní výměnu. Od drnčení předního katalizátoru, přes nafouknutý druhý díl tlumiče po ruku strčenou zboku do zadního tlumiče. Ale už je logicky vedený a nemusí se kvůli výměně rozebrat půlku spodku auta.
Dál teče přední levý kloub a řízení, jinak spodek vypadá docela dobře. Vypadá to, že když dělali ten lak, tak kompletně oprali a udělali spodek. Nenašli jsme nikde nic extra prohnilého.

Takže stále poptávám a sháním tu jednotku ovládání měchů ať se s tím může začít něco dělat.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#32 Příspěvek od Mirko » 19 lis 2009 17:45

Na ABS máš závislou i kontrolu trakce, které funguje jako eletronický uzavíratelný zadní diferák. A nenafukuj si tady uměle obsah, na plenumu máš napsaný 4,2l :wink:
Mirko

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#33 Příspěvek od alap » 19 lis 2009 19:59

Mirko píše:Na ABS máš závislou i kontrolu trakce, které funguje jako eletronický uzavíratelný zadní diferák. A nenafukuj si tady uměle obsah, na plenumu máš napsaný 4,2l :wink:
Mirko
Myslíš, že to bude mít i kontrolu trakce? Ten obsah jsem původně opsal z techničáku, ale je pravda, že jsem věděl, že je to 4,2 :-)
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#34 Příspěvek od HV. » 19 lis 2009 22:07

Apropo sla by kontrola trakce nejak dobastlit na RRC 88?
Dik
HYnek
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#35 Příspěvek od alap » 20 lis 2009 09:27

HV. píše:Apropo sla by kontrola trakce nejak dobastlit na RRC 88?
Dik
HYnek
To netuším, do P38 jsem jí tenkrát dostal, ale tam jsem vyměnil jen brzdný válec a bylo. Ale je otázka jestli se vůbec prokluz do Classicu montoval.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#36 Příspěvek od Mirko » 20 lis 2009 10:32

Classici na vzduchu by měli mít jakési rudimentérni ETC na zadní ose, právě ve spojení s ABS.

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#37 Příspěvek od HV. » 20 lis 2009 15:33

Mirko píše:Classici na vzduchu by měli mít jakési rudimentérni ETC na zadní ose, právě ve spojení s ABS.
Ja mam RR na vynutejch :-(
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#38 Příspěvek od alap » 20 lis 2009 16:05

Takže další důvod dát dokupy ten vzduch. Stále nikdo neví o jednotce ovládání EAS na classica?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#39 Příspěvek od Mirko » 20 lis 2009 17:23

S EAS souvisí kontrola trakce jen tak, že až od zavedení EAS Classici měli i ETC. Funkčně není asi spojená s pérováním, používá to jen čidla ABS, aby to zjístilo, které kolo se protáčí a to pak, též pomoci ABS řídicí jednotky, přibržďuje.

Uživatelský avatar
HV.
Příspěvky: 146
Registrován: 04 črc 2009 19:40

Re: Koupil jsem classica, co dál?

#40 Příspěvek od HV. » 20 lis 2009 17:30

Mirko píše:S EAS souvisí kontrola trakce jen tak, že až od zavedení EAS Classici měli i ETC. Funkčně není asi spojená s pérováním, používá to jen čidla ABS, aby to zjístilo, které kolo se protáčí a to pak, též pomoci ABS řídicí jednotky, přibržďuje.
Mozna hloupa otazka, ale jde ETC vcetne ABS nejak domontovat?
LR RRC 3.5 V8 88,LPG
C.Budejovice

Odpovědět