stan píše:RudaK píše:Naviják pokud chceš,tak integrovaný do stávajícího nárazníku ( pěkně to dělá Petrs z Holešova ) Rám na nárazníku není nutný

Co bych ale viděl jako velký plus,tak ta krabička na podvozek od
http://www.matzker.de/ drží to nahoře víc jak do 50 km/hod . No a ve čtyřech určitě střešní stan. Asi tak

Chápu to dobře, že je to nějaké udělátko, co mi podrží auto nahoře až do rychlosti 50km/h? Která věc to na těch stránkách je a co to stojí?
Standartně řídící jednotka drží v Off módu do 50 km/ hod ( pak to sama spustí do standartní výšky ). Tahle další krabička ( řídící

) oblbne tu stávající a auto se
nespouští samo do cca
100 km/hod 
. Víc o tom ví Radek D3,který ji má namontovanou asi samotný v ČR. O nikom jiným nevím,bo to je řacha ( cca 1 600 Eur ),ale funguje. Ale to je už nadstandart. Poznávací do Maroka jsem odjel já s nízkoprofilovýma 19" MT ( pocestní říkali,že to jsou špatný gumy a Island bez problémů , Maroko jedna poškozená guma,protože se mi nechtělo dofukovat upuštěné ) a PavelK na standartních pláštích s prvovýroby oba výlety.Tak že je to o tom co budeš s autem jezdit.Osobně si myslím,že kdybych neupouštěl pneu v Maroku,tak bych sice měl horší průchodnost v některých místech,ale opačně bych nepoškodil ani jeden plášť.Je to jen o tom,jak jedeš.Jestli hlavou nebo chceš blbnout.
Jestli se chceš jenom zajet podívat i mimo cesty,tak při normální jízdě ti vydrží i normální pneu .Jasně že BFG/ AT ( který mimochodem mám teď i já ) by měli vydržet víc.
Toť moje skušenost s mojí D III z Maroka ( jak říkají kamarádi - Afrika začíná od Mauretánie směrem k rovníku ),tak že exotická evropa

.
A PavelK byl s D III už i v pravé Africe a dojel a vo tom to je.Více tady :
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =15&t=5675
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "