#3
Příspěvek
od OC » 18 pro 2009 19:07
No, je to ještě kapku složitější. Předně, ACCESS se dá nastavit zcela bez ohledu na ruční -- jen je třeba, aby auto stálo a nestál jsi na brzdě, obvykle tedy na P (obecně brzda brání změnám výšky, ale jen asi tři minuty, stojíš-li na ní déle, už jdou). Dále pak, pokud se po nastartování na ACCESSu zapne Inhibit, zůstane to dole a dá se jet, ale velmi pomalu -- to je velmi praktické např. v nízkých garážích. Konečně pak je dobré mít na paměti, že (a) pokud táhneš vlek, zamkni Inhibitem STANDARD, (b) pokud to vážeš za úchyty na rámu na plaťák, spusť to až dolů, (c) pokud chceš měnit kolo, naopak to zvedni a nech otevřenou vzadu tailgate, (d) není úplně dobře to zvedat za rám, měchy mohou teoreticky vyklouznout z uchycení, (e) i když je to zaparkované (a dveře jsou zavřené), občas si to samo od sebe rovná světlou výšku, a postupuje to podle týchž pravidel, podle nichž strýc Pepin zkracoval nohy u stolu. Jinými slovy, není dobré parkovat na HIGH nad velkým šutrem.
To je tak asi vše, co se mi vybavuje z hlavy. Jo, ještě vlastně jedna věc: standardní se píše s -d-.