
http://i931.photobucket.com/albums/ad15 ... ender1.jpg
http://i931.photobucket.com/albums/ad15 ... ender2.jpg
http://i931.photobucket.com/albums/ad15 ... ender3.jpg
Moderátor: Miky_CZ
Pane inšpektor, oni jsou hlava.discover píše:Zpomal si film a promítni si ten kus, kde fíra "sedí vlevo". Uvidíš zrcadlově obrácenou SPZ. Film je stranově obrácený.![]()
![]()
![]()
Jo, Tyrrel v 70-tých letech, to byla dobrá raritka. Obávám se, že u LR by to nemělo moc opodstatnění, leda udělat rovnou 8x8papavel.k píše:...a co takhle dvě nápravy vepředu, jako to mívala formule![]()
![]()
Ano, Tyrrel P34 to byla bomba a Patrick Depaier za volantem, to bylo masoNeklan píše:Jo, Tyrrel v 70-tých letech, to byla dobrá raritka. Obávám se, že u LR by to nemělo moc opodstatnění, leda udělat rovnou 8x8papavel.k píše:...a co takhle dvě nápravy vepředu, jako to mívala formule![]()
![]()
jojo, už to vidím - jsem myslel že blázním ....Miky_CZ píše:spz jak spz ale ma to vicka nadrze na levo takze je to obracene jak rikas
Tyrrel uvátěl, že hlavním důvodem není přilnavost, ale zmenšením kol chtěli dosáhnout snížení aerodynamického odporu. Proto taky měla P34 přední křídlo o síle průměru předních kol.MOPADŽI píše: Ano, Tyrrel P34 to byla bomba a Patrick Depaier za volantem, to bylo maso![]()
Škoda, že žadný dodavatel pneu, nenahradil Good Year, který po dvou sezónách vypověl Tyrrelovi smlouvu na dodávky, těchto specifických pneumatik na přední nápravy jeho vozů. Tyrrel, tak nemohl rozvinout tuto myšlenku dále... Good Year, naopak po dvou dalších letech oznámil, že zkonstruoval takovou pneumatiku, s vysokou přílnavostí, že plně "dvě, nahradí čtyři". Tyto pneu pak následně začal dodávat všem teamům F1. Myšlenka Kena Tyrrela na zdvojnásobení přílnavosti přední části auta, při průjezdů zatáčkami, tak ztratila význam...
Jinak s "šestikolkou" koketoval i Williams na počátku 80let a pro změnu, byla zdvojená zadní náprava. Poháněny byly obě nápravy. Měly dvě plně funkční auta, otestované, ale do závodu je nikdy nenasadili.
Wiliams s touto myšlenkou, nepřišel ale první. V polovině 70let vyrobil jeden prototyp s dvěmi poháněnými zadními nápravami March. Zůstalo ale pouze u tohoto jednoho prototypu, který ani pořádně netestoval...