Naviják Capstan
Moderátor: Rover
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Naviják Capstan
Má někdo (Spoléhám na Rovera ) nějaké nákresy Capstat navijáku??
Rozhodl jsem se, že ho musím mít na S III, v Anglii jsem našel nějaké nekompletní, chybí třeba pobáněcí hřídel, nebo základová deska, nemám problém to nechat vyrobit, jen musím vědět, jak to má vypadat. No našel jsem tam i kompletní, ale jsou poněkud dražší...
Jaký je rozdíl mezi FAIREY a AEROPARTS Capstan winch? Je třeba rozdíl v převodu?
Rozhodl jsem se, že ho musím mít na S III, v Anglii jsem našel nějaké nekompletní, chybí třeba pobáněcí hřídel, nebo základová deska, nemám problém to nechat vyrobit, jen musím vědět, jak to má vypadat. No našel jsem tam i kompletní, ale jsou poněkud dražší...
Jaký je rozdíl mezi FAIREY a AEROPARTS Capstan winch? Je třeba rozdíl v převodu?
Šmarjápano! Koukám na ta schémata od Rovera a vidím, že se to dá točit i klikou. To by se to auto vytahovalo celý víkend, che che.
O Ovedrive jsem také uvažoval, ale v postatě jezdím s autem prázdný a nic netahám a tak mě to kvaltování mezi 3 a 4 ještě jakž takž vyhovuje. Ne, že bych ho nechtěl, ale za slušnou cenu bych viděl tak okolo pěti tisíc za použitý. Auto jezdí podle GPS do 125km/h, běžně jezdím okolo stovky, pak už to začíná být uvnitř nelidský řev, který ovšem dovedu eliminovat zakoupenými chrániči sluchu. Díky tomu, že mám kabinku prosklenou ze všech stran je na mě skvěle vidět a musí na mě být dobrý pohled, vypadím jako Otík ve V3Sce.
O Ovedrive jsem také uvažoval, ale v postatě jezdím s autem prázdný a nic netahám a tak mě to kvaltování mezi 3 a 4 ještě jakž takž vyhovuje. Ne, že bych ho nechtěl, ale za slušnou cenu bych viděl tak okolo pěti tisíc za použitý. Auto jezdí podle GPS do 125km/h, běžně jezdím okolo stovky, pak už to začíná být uvnitř nelidský řev, který ovšem dovedu eliminovat zakoupenými chrániči sluchu. Díky tomu, že mám kabinku prosklenou ze všech stran je na mě skvěle vidět a musí na mě být dobrý pohled, vypadím jako Otík ve V3Sce.
Chlapi, pisete tu o overdrive. Snazil som sa zistit si ot om par info, ale nejako v tom mam stale bordel. Ako to vlastne funguje a na co to je dobre? Na mojom starom osobaku, ked som na automate dal funkciu overdrive, ak bol prevod motoru na diferak 1:1( teda aspon to pisali). Je to ono?
Je mozne dat na akykolvek typ LT230? ci je to automat, alebo manual? a aky to ma prinos...?
Je mozne dat na akykolvek typ LT230? ci je to automat, alebo manual? a aky to ma prinos...?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
to: eliot
odkaz na eBay Capstan Winch
http://cgi.ebay.co.uk/Land-Rover-Series ... dZViewItem
Na druhý pokus se mě již podařilo se zaregistrovat, takže se omlouvám za použití firemního emailu.
Zdraví kubeš
odkaz na eBay Capstan Winch
http://cgi.ebay.co.uk/Land-Rover-Series ... dZViewItem
Na druhý pokus se mě již podařilo se zaregistrovat, takže se omlouvám za použití firemního emailu.
Zdraví kubeš
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Overdrive je rychloběh. Je přišrobovanej vzadu na převodovce nad bubnem ruční brzdy. Je to převod do rychla a řadí se pákou v kabině.Kocur píše:Kolik toho utahne ten Capstan?? A ten overdrive je co, to mi nejak unika?
Ohledně vijáku:
Žádnej silák to není. Když auto není moc zapadlý, tak by ho moh vytáhnout. Je hnanej od řemenice na klice a má šnekovej převod.
O capstanu ti nejvíc řekne Rover má ho na autě.