#73
Příspěvek
od Acon » 25 pro 2009 21:38
paia píše:PavelU píše:Intercooler je až za turbem, né...

máš pravdu, mi to nedocvaklo, tak se opravuji a za původní 3 tečky doplňuji "dodávat". prostě větší IC znamená více vzduchu v systému, ktery musí turbo obsloužit a proto taky vzniká efekt větší turbo díry, prostě, než to natlakuje, tak mu to trvá dýl.
Na turbodieru to nebude mať vplyv žiadny. Aspoň nie taký, aby to dokázal odpozorovať ten článok na sedadle vodiča. Väčší IC znamená lepšie vychladenie stlačeného vzduchu, tým pádom viac kyslíku, tým pádom lepšie spalovanie. IC bol vymyslený v prvom rade pre lepšie spalovanie a splnenie prísnejších limitov (E,E1 až po aktuálnu E5) vyšší výkon je len príjemný vedľajší efekt. Väčší IC bude cítiť asi tak ako keď sa vonku ochladí. V letných horúčavách to ide horšie ak sa ochladí tak lepšie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.