Bol som cez výkend lyžovať a už som myslel že sa odtial nevrátim


otazka - môže svietiť kontrolka žhavenia aj neď nejdú žhaviče? síce som ich vymenil, ale príde mi ako by nešli. Merať som ich nemeral a neviem či mi náhodou neexlo relé.
Moderátor: Miky_CZ
svieti aj ked nejdu...raven.99 píše:otazka - môže svietiť kontrolka žhavenia aj neď nejdú žhaviče? síce som ich vymenil, ale príde mi ako by nešli. Merať som ich nemeral a neviem či mi náhodou neexlo relé.
... citaj pozorne a dozvies sa viac.raven.99 píše: otazka - môže svietiť kontrolka žhavenia aj neď nejdú žhaviče? síce som ich vymenil, ale príde mi ako by nešli. Merať som ich nemeral a neviem či mi náhodou neexlo relé.
niečo o relé som sa tu dočítal, ale v súvislosti s kontrolkou nič. Sorry ak som to prehliadol, nemám v poslednej dobe moc času na prečesávanie fóra...DanoDEF píše:
... citaj pozorne a dozvies sa viac.
... este raz citaj stranu 4.raven.99 píše:...niečo o relé som sa tu dočítal, ale v súvislosti s kontrolkou nič.
dík, som už asi slepýDanoDEF píše:... este raz citaj stranu 4.raven.99 píše:...niečo o relé som sa tu dočítal, ale v súvislosti s kontrolkou nič.
ty ho napínášDanoDEF píše:... este raz citaj stranu 4.raven.99 píše:...niečo o relé som sa tu dočítal, ale v súvislosti s kontrolkou nič.
Mě se stalo toto. Ráno -21 stupňů, 300 chytla na první žhavení, po ujetí 90 km najednou stráta výkonu, motor šel do 1300-1500 otáček v podstatě v pohodě, ale víc se netočil. Do kopce jsme jeli cca 40km/h, po rovině 80km/h. Auto normálně startovalo, jelikož v cílovém městě je servis landrover, tak jsme takhle ujeli dalších 110km. Mechanik v servisu mne neustále přesvědčoval ,že je to zamrzlé. Já si myslím, že kdyby to zamrzlo, tak to prostě klekne a hotovo. A navíc by to nekleklo až po 90 kilákách. Aspoň když mi zamrzlo v traktoru tak to bylo po 5 minutách běhu a šlus. A pak jsem to řešil tanečkem s horkovzdušnou pistolí. A s diskem jsem jel dalších 110 km. Co Vy na to?????????????Land Jirka píše:Rekapitulace za posledních deset dní:
Denně alespoň 10 telefonátů souvisejících s nejedoucím LR v mrazrch.
Čtyři auta dorazila na laně, dvě odtahovkou
TD5 když už nastartuje, tak jede, protože se nafta ohřívá v hlavě a vracečka jde přes filtr do nádrže, takže po pár minutách je zahřátej naftovej filtr u kola tak, že si o něj můžete ohřívat zmrzlé ruce.
U třístovky i když chytí tak vyhráno není, protože po pár kilometrech tuhnoucí parafíny v nekvalitní naftě zacpou naftovej filtr a většinou pomůže až jeho výměna a natankování dobré "filtrovatelné zimní" nafty.
mam presne ten samy pribeh, akorat mi to udelalo po 30km a jakmile sem sjel niz, rozumej kde uz nebyl takovy mraz tak se to zas rozjelošpalek píše:Mě se stalo toto. Ráno -21 stupňů, 300 chytla na první žhavení, po ujetí 90 km najednou stráta výkonu, motor šel do 1300-1500 otáček v podstatě v pohodě, ale víc se netočil. Do kopce jsme jeli cca 40km/h, po rovině 80km/h. Auto normálně startovalo, jelikož v cílovém městě je servis landrover, tak jsme takhle ujeli dalších 110km. Mechanik v servisu mne neustále přesvědčoval ,že je to zamrzlé. Já si myslím, že kdyby to zamrzlo, tak to prostě klekne a hotovo. A navíc by to nekleklo až po 90 kilákách. Aspoň když mi zamrzlo v traktoru tak to bylo po 5 minutách běhu a šlus. A pak jsem to řešil tanečkem s horkovzdušnou pistolí. A s diskem jsem jel dalších 110 km. Co Vy na to?????????????Land Jirka píše:Rekapitulace za posledních deset dní:
Denně alespoň 10 telefonátů souvisejících s nejedoucím LR v mrazrch.
Čtyři auta dorazila na laně, dvě odtahovkou
TD5 když už nastartuje, tak jede, protože se nafta ohřívá v hlavě a vracečka jde přes filtr do nádrže, takže po pár minutách je zahřátej naftovej filtr u kola tak, že si o něj můžete ohřívat zmrzlé ruce.
U třístovky i když chytí tak vyhráno není, protože po pár kilometrech tuhnoucí parafíny v nekvalitní naftě zacpou naftovej filtr a většinou pomůže až jeho výměna a natankování dobré "filtrovatelné zimní" nafty.
Laci L&K píše:otázka do pléna: pri nižších teplotách auto na drnc chytí ale v tej sekunde aj zhasne. spraví to 2x a potom už šlape. skúšal som nechať natlačiť palivové čerpadlo(ide potichu a pravidelne) sústavu naftou,tých približne 30-40sec. ale chová sa to rovnako. pri vyšších teplotách chytá na drnc a motor beží.
chod motora je aj pri dlhšom voľnobehu pravidelný a auto nehulí. chystám sa na výmenu káblového zväzku ku vstrekom lebo mi auto jemne cuká(cca.1800ot) a valí tadial olej.
mal niekto podobný problém?
Hanys_a_Kaca píše:T pak byla trochu citit spalena guma ale nakonec zamrzla vodni pumpa vzdala svuj marny odpor (zacal jit posilovac - stejna osa).