Zkurveny lendrouvry :-(
Moderátor: Miky_CZ
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No já koukal k britum a 2,4 a 2,2 to mají tak 1ku1 jak padají. Ale tyto motory co se dávali do defu by meli být už asi 3tí generace. Proběhli změny. Nejčastěji to dělají čipy. Obecně špatná mapa a špatná nafta. Dělají to snad vstřiky Delphi nejčastěji, v dalších generacích je nahradil snad jiný výrobce.
Dále se doporučuje kolem 100tisic km dat vstřiky na test.
U tranzitů udajne oficiálně na toto padlo 3% motorů do konce záruky, což je v tom počtu asi dost kusů.
Nicméně jsem nejzjistil jestli se dá ten problém nějakou opravou vyřešit.
Dále se doporučuje kolem 100tisic km dat vstřiky na test.
U tranzitů udajne oficiálně na toto padlo 3% motorů do konce záruky, což je v tom počtu asi dost kusů.
Nicméně jsem nejzjistil jestli se dá ten problém nějakou opravou vyřešit.
300TDI---The Legend begins
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Po včerajšom rozhovore s mechcikom priamo z fordu, tak je jedno či je nacipovane, alebo nie. Padajú všetky rovnako a aj v záruke po pár km. Problem sú vysoke teploty, ku ktorým prispieva DPFko, ktorému pri regenerácii RJ privstrekuje naftu pri otvorenom výfukovom ventile.
Takže ak ten motor ozivim, DPF pôjde na smetisko.
Ďalej, ako som uz spomínal, je treba riešiť vstrekovače, a to každý druhý "olej"...
Takže ak ten motor ozivim, DPF pôjde na smetisko.
Ďalej, ako som uz spomínal, je treba riešiť vstrekovače, a to každý druhý "olej"...
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
A to fakt neexistuje nikdo kdo ma treba 200tkm a je vpohode?
vtom pripade zlata tdv6

300TDI---The Legend begins
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Také tragické to nieje, tie ktoré jazdia a je ich mrte proste jazdia a neriešia sa tu. Poznám aj také co majú 400tkm 

Defender 110 Tdi 1998
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
nakonec můžem být za ty naše "nenáviděné" TD5 vděční. za mě osobně super motor, teda. no jinak tohle s těmi 2,2 a 2,4 je pro mě překvapení. měl jsem za to, že v pumách je problematická jen ta spojka...
defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]
Nevím co je na Td5 nenáviděného ani jsem se s tímto názorem nesetkal.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
S tdv6 bych to uplně nesrovnával v tom, že pokud na té pumě třeba fakt propálíš píst, tak tě díly na opravu vychází řádově na tisice korun, dobře třeba i deset(i) tisíc(e) apod. Kupoval jsem motor po repasy, nové písty rovnanej blok, i s hlavou ... za nějakých 45..., za to na padlé tdv6 neuděáš nic... takže podle mne je pořád rozdíl každých 200 tis km udělat motor puma, nebo motor tdv6. Je to jinde v dílech i v pracnosti... Já to znám z transitů, aby to nevypadalo, že tady dělám na defech pumy, ale předpokládám, že to je to stejné. Teď mám hlavu z číny na 2,4 za 15 tisic a funguje už druhým rokem, tak asi taky ok...hok300 píše: 30 kvě 2023 11:27 A to fakt neexistuje nikdo kdo ma treba 200tkm a je vpohode?vtom pripade zlata tdv6
- Adam P.
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 20 čer 2014 13:33
- tel.: 777241654
- auto: defík 130 TD5 2001
- Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!
Re: Zkurveny lendrouvry [emoji20]
proto ty uvozovkyhabakuk píše: 30 kvě 2023 12:19 Nevím co je na Td5 nenáviděného ani jsem se s tímto názorem nesetkal.


defender 130 TD5 2001 a SAAB 9-5 aero 2007 //// EX: defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
ja mam trebars 280 a v poho. ale je to 2,4 bez dpf. tie 2,2 su peklo.hok300 píše: 30 kvě 2023 11:27 A to fakt neexistuje nikdo kdo ma treba 200tkm a je vpohode?vtom pripade zlata tdv6

-
- Příspěvky: 410
- Registrován: 09 kvě 2016 16:35
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
300Tdi ,kolo pro rozv. řemen -na klice, Pak mají gufera držet ,když je to takhle odfláknutý
a po vyleštění dosedací plochy pro gufero , ted neukápne už ani kapka
Je to vo lidech, Nekvalitní lidí ve výrobě = nekvalitní práce


Je to vo lidech, Nekvalitní lidí ve výrobě = nekvalitní práce

Největší škody na autě se způsobí dobrými umysly
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ahoj, jakou zkušenost tu máte z Free 2? Chtěl jsem si ho pořídit, klasika. Silnice, chata... ale trošku mě ta spolehlivost děsí, když slyším všude možně přesně to: zkurveny lendrouvry
Kolik si má člověk připravit navíc, když to bere z bazaru
Dík za info a zkušenosti!



Dík za info a zkušenosti!
- dexter
- Příspěvky: 115
- Registrován: 03 led 2018 13:54
- tel.: 0903264746
- auto: Discovery 3
- Bydliště: SR, Topoľčany
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Pripajam sa aj ja . Neviete mi povedat co je toto za cap? Horny sa vybral z auta a dolny je origo z katalogu. Auto mam D3 2009 TDV6. Je to gulovy cap riadenia
Výroba nožov, gravírovanie laserom. www.sashe.sk/DexterSD6
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
To jsi ten čep vyndal z těhlice i s vložkou ne?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Nebyl čas ptát se, kdo je kdo.
- dexter
- Příspěvky: 115
- Registrován: 03 led 2018 13:54
- tel.: 0903264746
- auto: Discovery 3
- Bydliště: SR, Topoľčany
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Ano uz sa tobopravilo, poctivo zalepene to bolo a tvarilo sa to ako jeden kus.
Výroba nožov, gravírovanie laserom. www.sashe.sk/DexterSD6
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Tak prispejem aj ja do tohoto vlakna.
Vcera asi po 80km jazdy Deficek zacal "zlobit" nasledovalo niekolko hodin opravy a uspesny navrat z prerusenej pracovnej cesty. Potom niekolko hodin hladania a odstranovania chyby. Dnes este dokoncenie a nejake to cistenie aby sme vyrazili na dalsie cesty.
Vcera asi po 80km jazdy Deficek zacal "zlobit" nasledovalo niekolko hodin opravy a uspesny navrat z prerusenej pracovnej cesty. Potom niekolko hodin hladania a odstranovania chyby. Dnes este dokoncenie a nejake to cistenie aby sme vyrazili na dalsie cesty.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Teď ještě obrázek, kde ty dráty byly. Předpokládám, že "vlnky" jsou z nějakého husího krku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
No to je ta hadanka prave pre teba. Podla farby by si mohol tusit. Ano vedenie k palivovemu cerpadlu. Samozrejme "prehnity" drat nebol nikde na zaciatku/konci ale pekne uprostred vetvy ("husiom krku") ktora sa oddeluje od hlavneho zväzku a vedie k cerpadlu. Kedze mam vymeneny konektor na vedeni k cerpadlu (po inych opravach) tak sa da zasunut dvomi sposobmi teda prepolovat cerpadlo co si v strese nevsimnes a hladas poruchu dalej preco nejde nafta.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Zkurveny lendrouvry :-(
Dneska mě Defík vyškolil. Když už jsem dal dokupy zámky dveří, tak dneska přijedu k pumpě a ... a nejde odemknout víčko nádrže. Zámrz. Bylo mi žinantní vyndat u stojanu zapalovač a začit ho křísit
, tak jsem mu začal dávat aspoň umělé dýchání. Zachránila mě paní čerpadlářka, která si všimla mého snažení a hned mi obratně prodala rozmrazovač
Vyrazím na cestu a když dojíždím k sousednímu městečku, tak při sjezdu z kopečka ze zvyku sundám nohu z plynu v domnění, že jako obvykle docourám k ceduli na začátku obce. Jenže něco nehraje, auto nezpomaluje, ba naopak. No bodejť, když plynový pedál zamrznul v dolní poloze
. V panice jsem nakonec špičkou boty vykopnul pedál zpátky. Asi začnu vozit pohrabáč.
Ale abych jenom nehaněl, zase mám v autě hezkou vánočně-zimní atmosféru. Děti si můžou kreslit i zevnitř. A přestalo zatékat tím levým pantem střešního okénka



Vyrazím na cestu a když dojíždím k sousednímu městečku, tak při sjezdu z kopečka ze zvyku sundám nohu z plynu v domnění, že jako obvykle docourám k ceduli na začátku obce. Jenže něco nehraje, auto nezpomaluje, ba naopak. No bodejť, když plynový pedál zamrznul v dolní poloze

Ale abych jenom nehaněl, zase mám v autě hezkou vánočně-zimní atmosféru. Děti si můžou kreslit i zevnitř. A přestalo zatékat tím levým pantem střešního okénka

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008