Záchrana jednoho Classica II.
RRC
Jestli jsou ty mlhovky anglické, to nevím, ale Cibié/Valeo je tradiční výrobce, který dodával lampy rally autům už na přelomu 60-tých a 70-tých let a koupil jsem je v Anglii.
Velmi podobné, ne-li stejné se hojně na RRC montovaly už v 70-tých letech, opravdu to není žádný plast, ale chromovaná ocel + sklo a díky tomu, že je mám pod nárazníkem, nebude mě svádět trápení RRC v těžkém terénu
.
Velmi podobné, ne-li stejné se hojně na RRC montovaly už v 70-tých letech, opravdu to není žádný plast, ale chromovaná ocel + sklo a díky tomu, že je mám pod nárazníkem, nebude mě svádět trápení RRC v těžkém terénu

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
prave jsi to rekl to neni problem tohodle RR ale tech Skodovek...michi píše:Tie hmlovky niéééé!!! To je fakt tuning alá Škoda Rapid!!!
Ale inak krása. RR krajší a lepší, ako keď pred 20 rokmi vyšiel z fabriky.

MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsem autíčko obdivoval na živo při umístění Union Jack. Nádherná práce. Klobouk z hlavy ven, gratuluji Neklane.
PS: konečně to bude pryč, ať může Kuba dělat na našich dědcích
PS: konečně to bude pryč, ať může Kuba dělat na našich dědcích

Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
je takáto renovácia zaplatiteľná? Jasné, závisí od toho kto sa ako cíti. Takže, na koľko by to vyšlo napr. mňa ako zákazníka. Alebo ešte lepšie, koľko by som musel vysoliť za toto auto ak by bolo na predaj?
Aha, zabudol som prvotnú myšlienku.
Blahoželá a skláňam poklonu. Práci, rozumu aj výsledku
Aha, zabudol som prvotnú myšlienku.
Blahoželá a skláňam poklonu. Práci, rozumu aj výsledku

Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Nezajímala mi ani tak celková cena vozu, jako spíš jednotlivé věci. Chtěl jsem to vědět kvůli (snad si někdy toho dědka taky koupím:-( ) renovaci nějakého svého vozu, bych se připravil na jisté částky. Obrazně třeba zinkování, lak, atd.Rover píše:Viz. Neklanův přípspěvek z 16. února..., mimo jiné: "Nemá cenu rozebírat detaily, zkrátka nový RR L322 (ten současný) by za to nebyl, ale Freelander 2 určitě. "
O penězích v Neklanově případě nemá cenu mluvit, jelikož cena díky všem doplňkům je neůměrná typu vozu. Když by se jednalo o renovaci do původního stavu není o čem. Cenu v tomto stavu ocení pouze majitel.
Mohu tě Neklane uklidnit tím, že bych osobně postupoval stejným směrem jako ty. Jsem totiž věčný ladič a vývojář všeho co mi ukojí mojí potřebu a potřebu mého Defouna. ......máš krásný auto a budu závidět

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Ano, zaujímavé by bolo vedieť, s akou investíciou treba rátať napr. rozborka + zborka, pieskovanie, lakovanie. To je taký základ. Človek už potom ráta s tým, že individuálne bude treba rátať s vyvarením, a novými dielmi, ktoré sa už nedajú použiť. Podľa toho by som sa napr ja rozhodoval pri kúpe starej krabice. Technická stránka je jedna vec, stav karosérie druhá.Luboš M. píše: Nezajímala mi ani tak celková cena vozu, jako spíš jednotlivé věci......
Ale chápem, že to môže byť silne individuálne.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Kryténova léčebnaAcon píše:Ano, zaujímavé by bolo vedieť, s akou investíciou treba rátať napr. rozborka + zborka, pieskovanie, lakovanie. To je taký základ. Človek už potom ráta s tým, že individuálne bude treba rátať s vyvarením, a novými dielmi, ktoré sa už nedajú použiť. Podľa toho by som sa napr ja rozhodoval pri kúpe starej krabice. Technická stránka je jedna vec, stav karosérie druhá.Luboš M. píše: Nezajímala mi ani tak celková cena vozu, jako spíš jednotlivé věci......
Ale chápem, že to môže byť silne individuálne.


http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Lubos: souhlas, ale koukal jsem dneska u land jirky na skoro poskladanou tusim oldblackovu S3, videl jsem ji v prubehu oprav a musim rict, ze jsou dve dilny v cr kam bych auto sveril s klidnym srdcem
ale obecne mam veeeelkou radost ze tady kolem lr jsou kluci, kterym nemusi clovek mit strach sverit auto
coz se o beznych servisech neda rict. 


ale obecne mam veeeelkou radost ze tady kolem lr jsou kluci, kterym nemusi clovek mit strach sverit auto


"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Stoupni si do fronty , jo ? a nepředbíhej , jo ?Zanzibar píše:Kryténova léčebna(sanatorium) je v mém případě ta jediná, kterou by můj (budoucí) LR dostal


Hele, jsem říkal že ještě nemám žádnou paštiku na renovaci.
To Kriten: musím se ti omluvit že jsem tvůj operační sál, sanatorium, domov pro opuštěné LR, nazval pohřebištěm

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
-
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
.....jsem ještě nezačal renovovat jáHonzan píše:Lubos: souhlas, ale koukal jsem dneska u land jirky na skoro poskladanou tusim oldblackovu S3, videl jsem ji v prubehu oprav a musim rict, ze jsou dve dilny v cr kam bych auto sveril s klidnym srdcem![]()
![]()
ale obecne mam veeeelkou radost ze tady kolem lr jsou kluci, kterym nemusi clovek mit strach sverit autocoz se o beznych servisech neda rict.

Jiřík taky umíííííí, je to šikulka. Je to vždycky o tom nebejt prase a udělat práci od A až do Z. U kluků bych řekl že se několikrát vracejí k písmenu A, aby vše bylo tak jak má.

http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
RRC - první vyjížďka
Děkuji za vaše příspěvky do diskuze - pokusím se aspoň na některé z nich reagovat.
Vracíte se k nákladům, ale musím vás sklamat, tak detailní vyúčtování, abych dokázal říct, kolik stálo opískování nebo jiné dílčí úkony, jsme ještě nedělali. Nechci se vracet k celkové sumě, protože jí jednak sám zatím neznám a pak na ní také raději vůbec nechci myslet...
Pokud do něčeho podobného půjdete, připravte se na jeden základní fakt a sice, že cenu nikdy nelze dopředu ani zhruba odhadnout. Kryten a myslím, že ani Land Jirka dopředu nic neslibují, protože nevíte, co vás v následující etapě práce ještě může potkat. RRC je mnohem, mnohem složitější na kompletaci než Serie. Pokud RRC rozeberete jako v mém případě do posledního šroubku, tak složit ho zase dohromady dá spoustu práce a ta stojí čas a čas jsou.....
V republice je samozřejmě více perfektních fachmanů, ale Rover a hlavně Kryten zavinili mojí úchylku na staré Land Rovery (tak si říkám, že bych je mohl zažalovat za újmu na mém duševním zdraví...
), takže jsem neváhal ani chvilku a vůbec jsem neuvažoval o žádněm jiném místě vhodném pro znovuzrození Rangieho.
Sám jsem byl na víkend na Valašsku a snažil jsem tam na Rangieho nemyslet, protože nedočkavost mě stresuje. Hodně jsem na Krytena tlačil, aby to dodělal tak, abych s tím mohl vyrazit na Vsetín a myslím, že jsem mu už pěkně lezl na nervy (sorry..., svojí nedočkavost občas nedovedu krotit), ale nepovedlo se. RRC vyjel na svou první projížďku v pátek odpoledne a to je pozdě na vychytání všech much, najetí 400km a první záběhovou výměnu oleje v motoru. Dám dohromady fotky a za chvíli je sem pověsím.
Vracíte se k nákladům, ale musím vás sklamat, tak detailní vyúčtování, abych dokázal říct, kolik stálo opískování nebo jiné dílčí úkony, jsme ještě nedělali. Nechci se vracet k celkové sumě, protože jí jednak sám zatím neznám a pak na ní také raději vůbec nechci myslet...

V republice je samozřejmě více perfektních fachmanů, ale Rover a hlavně Kryten zavinili mojí úchylku na staré Land Rovery (tak si říkám, že bych je mohl zažalovat za újmu na mém duševním zdraví...



Sám jsem byl na víkend na Valašsku a snažil jsem tam na Rangieho nemyslet, protože nedočkavost mě stresuje. Hodně jsem na Krytena tlačil, aby to dodělal tak, abych s tím mohl vyrazit na Vsetín a myslím, že jsem mu už pěkně lezl na nervy (sorry..., svojí nedočkavost občas nedovedu krotit), ale nepovedlo se. RRC vyjel na svou první projížďku v pátek odpoledne a to je pozdě na vychytání všech much, najetí 400km a první záběhovou výměnu oleje v motoru. Dám dohromady fotky a za chvíli je sem pověsím.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC - první vyjížďka
Jo, až si všimnete malé bublinky v písmenku "E" ve slovu "RANGE" na přední kapotě, tak to není tím, že by to Kryten zvoral, ale tím, že jsem to zvoral já sám...
Chtěl jsem mít také nějaké osobní zásluhy, tak jsem se ujal aspoň nalepení cedulek s výjimkou Union Jacků, ty jsou smaltované a přišroubované a nemůžete po mě chtít, avych si do vlastního auta vrtal...
Právo první noci, tedy vlastně jízdy měl samozřejmě Kryten a Rangie jede moc pěkně. Měl jsem trochu strach z toho, že budou pružiny trochu moc tvrdé (heavy duty - standardní výška), ale v kombinaci s tlumiči Koni Heavy Track nastavenými na druhou nejměkčí polohu, stabizátory od již
zkrachovalých Scorpion Racing a polybush kitem, podvozek opravdu funguje. Motor je ještě trochu syrový, ale s automatem ZF si rozumí. Druhé kolečko jsem již absolvoval za volantem. Ještě je potřeba ladacos doladit, ale od toho tyto jízdy jsou. Zítra budeme pokračovat. Těším se...


Právo první noci, tedy vlastně jízdy měl samozřejmě Kryten a Rangie jede moc pěkně. Měl jsem trochu strach z toho, že budou pružiny trochu moc tvrdé (heavy duty - standardní výška), ale v kombinaci s tlumiči Koni Heavy Track nastavenými na druhou nejměkčí polohu, stabizátory od již
zkrachovalých Scorpion Racing a polybush kitem, podvozek opravdu funguje. Motor je ještě trochu syrový, ale s automatem ZF si rozumí. Druhé kolečko jsem již absolvoval za volantem. Ještě je potřeba ladacos doladit, ale od toho tyto jízdy jsou. Zítra budeme pokračovat. Těším se...

- Přílohy
-
- první vyjížďka.jpg
- (95.25 KiB) Staženo 1063 x
-
- Čerstvě po narození v Bělči.jpg
- (142.85 KiB) Staženo 1060 x
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250